ustazah Amirah memegang tangan kanan aku, lalu dihala ke celah kangkangnya. jari hantu dan jari manis aku ditekan sebelum digosok pada alur cipapnya.
reaksi wajahnya mengarahkan aku agar cepat-cepat mengusap cipapnya sementara kami masih ada masa ini. aku pun terus saja menekan jariku kearah cipap ustazah Amirah yang terselindung disebalik kurung labuh.
"ahh, hangatnya."
monolog aku sambil menekan kuat jari jemari di pangkal peha wanita itu. ustazah Amirah menjilat dan menggigit bibir, tanda keenakan.
"biar betul sial cikgu agama macam ni perangai?" soal aku dalam hati namun wanita ini terlalu cantik untuk aku menolak pelawaannya.
ustazah Amirah berpaling, menala punggungnya pula pada wajah aku. dia menunging sedikit, aku pula apa lagi. laju tanganku mendecak cipap ustazah yang sudah lembab sedikit.
dalam keramaian, aku boleh mendengar ustazah mendesah perlahan. tubuhnya juga tidak tenteram, terkadang menggeletar sedikit. naik dan turun.
tanpa sedar tangan aku digarap wanita itu dari hadapan agar berhenti dahulu kerana bas sedang brek. perhentian mereka berada dihadapan.
ustazah Amirah menoleh, tersenyum kearah aku sebelum menolak aku turun dari bas. aku berlari anak mencari tempat berteduh kerana hujan masih lebat.
wanita itu pula cepat saja lesap didalam lebatnya hujan. aku nampak dia masuk kedalam Myvi hitam yang terpakir berdekatan bus stop.
"sial, dapat usap cipap je."
ucapku dalam hati, memang lembut dan hangat cipap wanita berumur dari kita ni. aku hanya terdiam saja di bangku bustop sambil mencium aroma cairan cipap ustazah Amirah yang masih berbaki di jari.
"sedapnya ahh-"
.
.
.
.
.*nanti update lagi, ngantuk la :(
YOU ARE READING
𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷
Conto🦋🦋🦋 . . . tarikh lahir -12 dec 2021 . . 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚒𝚝𝚊 𝚓𝚞𝚛𝚞𝚜𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚝𝚊𝚣𝚊𝚑 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚒 𝚜𝚞𝚍𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚟 𝚙𝚞𝚗. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚐𝚞𝚛𝚞, 𝚊𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚕𝚊𝚓𝚊𝚛. 𝚊𝚝𝚊𝚞𝚙𝚞𝚗 𝚔𝚊𝚠𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚙𝚊𝚍�...