+ + N E G L E C T + +
_________________________________________________________Mia sedang tunggu di hadapan rumah Jihoon bagi menunjukkan bukti yang dia dapat Hari itu. Dia menarik nafas dalam, sebelum menekan loceng pintu rumah itu.
Dia masih lagi ingat Dan trauma pada Hari dia, dihalau dari Sana. Hatinya masih sakit sehingga sekarang, tetapi dia tetap perlu menunjukkan kebenaran kepada Jihoon.
"Oo Mia" Tanpa aba aba terus tubuh Mia dipeluk mak cik Ara.
Nampak sangat rindukan Mia,
Ketiadaan Mia membawa rumah itu kepada suasana yang sunyi seperti dahulu."Mak cik rindu sangat ngan Mia, mak cik minta maaf sebab Tak dapat halang tua" mak cik Ara masih berasa bersalah tentang Hal tersebut.
"Mak cik Tok sah lah reyau, bukan salah Mak cik pun, lagipun dah takdir kami Macam tu. " Sedih memanglah sedih tapi tidaklah sampai Mia hendak menyalahkan orang lain.
Akhirnya pelukan itu dilepaskan, sambil mak cik Ara mengesat air matanya. Dia sedih kerana Jihoon memperlakukan gadis seperti Mia ini dengan teruk.
"Mak cik Jihoon Ada dak??"
"Tuan... Dia..." Rasa bersalah pulak mak cik Ara ingin memberitahu Mia.
Mia mengerut dahinya, kenapa pulak Mak cik Ara seperti Ada sesuatu yang disembunyinya.
"Kenapa dengan Jihoon??" Soal Mia dengan penuh Tertanya Tanya.
"Dia...."
•
•
•
Mia berlari ke arah Lapangan terbang bagi mencari kelibat Jihoon dengan Auni, Auni tidak boleh berkhawin dengan Jihoon kerana dia masih isteri Haris yang sah. Ini sudah melanggar hukum agama.
Mia mencari di setiap penjuru tetapi tiada, Tiba Tiba terlihat susuk tubub yang amat dikenalinya iaitu Jane sedang mendukung seorang bayi. Mia kepelikan, anak siapa dia pegang tu??
YOU ARE READING
°• N.E.G.L.E.C.T •° \\ [ parkjihoon ]
Fanfiction® Attention ( √ ) Read and Votement ( × ) Malicious comment was forbidden °N.E.G.L.E.C.T° •Kehadiran Auni di dalam hidup Jihoon membawa 1000 satu makna Dan kegembiraan yang terukir di dalam kehidupannya. Sehingga dia berh...