[03]

45 21 7
                                    

   

______________________________________     ______________________________________    Kaki Jihoon tidak lepas berlari mengejar Auni yang secara Tiba Tiba lari meninggalkannya tanpa memberikanya peluang untuk bertutur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

______________________________________
     ______________________________________
   
Kaki Jihoon tidak lepas berlari mengejar Auni yang secara Tiba Tiba lari meninggalkannya tanpa memberikanya peluang untuk bertutur. Dalam keadaan tergesa gesa lari, secara tidak sengaja Jihoon terlanggar seorang perempuan Dan mereka berdua jatuh ke tanah.

"O'my God!!!! R u blind !!" Keluh Jihoon dengan muka yang menahan kesakitan. Lalu matanya memandang gerangan manusia buta 🗿 yang melanggarnya tadi.

"Adoi!! ..sorry sir I need to clarify something.. that u acctualy that break me!! .. and u accused me!! Wutt a nonsense?!!!.... " Marah gadis itu yang ingin mempertahankan dirinya daripada menjadi tuduhan lelaki itu.

   Akhirnya,, Mata mereka bertembung antara satu sama lain. Jihoon sudah pun membulat Mata sambil menahan geramnya terhadap gadis itu manakala gadis itu hanya memandang ke arah lain dengan muka yang tidak bersalah.

"Kau!!! .. Kau bagitahu aku apa yang kau cakap Kat Auni??!! Sampai dia tolak aku??!! Kau guna bomoh ke sampai dia sanggup buang aku!!!??.." ujarnya dengan kasarnya terhadap Mia.

  Mia hanya menayangkan muka tidak puas hati Lalu dia bangun dari jatuhan tadi sambil mengosok gosok bajunya sedikit Kotor kerana terkena tanah lalu matanya memandang Jihoon dengan pandangan maut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Mia hanya menayangkan muka tidak puas hati Lalu dia bangun dari jatuhan tadi sambil mengosok gosok bajunya sedikit Kotor kerana terkena tanah lalu matanya memandang Jihoon dengan pandangan maut.

"Elok sikit noh... Hang yang belah aku dulu!!! Lepaihtu dengan senangnya hang kata aku belah hang!! Lepaih tu dok Tak duduk main tuduh ja aku hasut Auni reject hang!! Apa pasai habag maih!!!" Ujar Mia sambil  mengangkat kepalanya kerana ingin menakutkan Jihoon.

Author :Jihoon walaupun I tahu u Salah.. tapi I tetap akan sokong U😌😌

Kelihatan Jihoon hanya membuat Muka hairan sambil keningnya dijengketkan sebelah memandang Mia. Dia tidak faham apa yang disebut gadis itu.

"*Wutt this yeoja talking?? Looks so weird??.. better just neglect him..!! * malaslah aku cakap ngan kau ni!! Dah lah.." ujar Jihoon dengan muka meluat padahal sebenarnya dia tidak faham perkataan yang diungkapkan oleh tadi itu.

  Lalu dia melangkah kaki menghilang dari pandangan Mia sambil kepalanya digelengkan dengan gelagat Mia yang tidak seperti perempuan lain. Mia hanya mengambil kasutnya Lalu membalingkannya ke arah Jihoon tetapi malang kasut itu Masuk ke dalam tong sampah.

"Kalau hang Mai loq staq ... PALA hang aku PUTAQ!!!!"

Skip~~~

Jihoon pov

  Aku duduk di rumah yang dihadiahkan oleh omma sebelum aku kunjungi Malaysia. Sejujurnya negara ini tersangatlah panas walaupun aircorn 🌚 yang dipasang di rumah dipasang dalam suhu yang paling tinggi.

 Sejujurnya negara ini tersangatlah panas walaupun aircorn 🌚 yang dipasang di rumah dipasang dalam suhu yang paling tinggi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Aku mengibas gibas baju aku kerana terlalu panas lalu aku menyandarkan badan aku ke atas sofa di ruang tamu. Dalam Masa yang sama,,  aku terasa sangat sedih dah kecewa dengan Auni.. yang sanggup menyiksa hatinya sebergini sakit.

  Apakah... Dia patut surrender Dan mencari perempuan lain seperti yang diujarkan Auni sebelum ini. Lalu kepada dia digelengkan berapa Kali.. tidak mungkin dia akan mencari perempuan lain yang lebih baik dari Auni. Ya.. dia akan dapatkan Auni.. tidak Kira apa apa pun yang akan terjadi.

Dia berdecit geram setelah mengingati kejadian langgar tadi. Gadis hodoh itu.. sudahlah muka hodoh , bodoh pulak tu macam manalah boleh jadi cikgu.

Dia tertawa sebentar mengingati kasut gadis itu yang termasuk dalam tong sampah sedangkan gadis itu mahu membaling kepadanya. Tiba Tiba Ada sebuah bantal yang dibaling ke kepalanya.

Yang berkataan tebal ni diorang cakap Bahasa korea Tau🐦 aku boleh je guna Google translate tapi malaih🗿. Orang kata malas ni rahsia awet muda🌝👉

"Ayoo... Friend!! Yang kau ni dah kenapa??? Sengih sorang sorang .. tah tah dah apa penganti Auni tah..🌚" perli Doyoung sambil air mineral itu diteguknya sambil matanya memandang Jihoon.l dengan pandangan sinis.

"Tarik Balik kata kata kau sebelum aku jual kau Kat perempuan Kat luar Sana dengan harga 10 ringgit 🌝.. " ujar Jihoon kembali sambil bantal yang dibaling doyoung tadi dibalingnya kepada doyoung kembali sehingga air yang di tangan doyoung itu hampair tumpah🌚👉.

Author ""nanti lap kan ye baby🌚🤚

"Manalah tahu.. kau Dan berkenan dengan pilihan omma kau tu🌚 tapi.. mustahil jugak kan🗿 kau kan Sayang nak mati dengan Auni tu.. BTW.. kan aku Ada girlfriend baru.. nama dia Ahn Kam Bing🌝. Cantik kan??" Ujar nya sambil menunjukkan gambar Ahn Kam Bing kepada Jihoon.

Jihoon hanya berdecit dengan perangai Playboy Doyoung yang dari dulu Tak berubah.

"Bagi aku hanya Auni sahaja paling cantik"....

Tbc...

____________________________________________________________________________


Btw Sapa nak jadi bini doyoung Pm Aku🌚


Maaflah kalau hambar. Btw .. vote Tau kalau Tak aku hantar saka Kat kau🌚🌝


bye nak solat istikhorah dulu... Mana tahu Muka Daniel yang muncul ke🌝👉👈

°• N.E.G.L.E.C.T •° \\ [ parkjihoon ]Where stories live. Discover now