☘️ SPECIAL CHAPTER ☘️

38 11 7
                                    

  + + N E G L E C T + +__________________________________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  + + N E G L E C T + +
__________________________________________________________

Enam bulan berlalu dimana sudah 6 bulan aku tinggal di Korea. Terasa cepat sahaja, macam baru sahaja sedih tinggalkan Malaysia. Jihoon pulang sebentar ke Malaysia kerana amaklumlah, kawan baiknya Doyoung ingin melangsung perkhawinan pada minggu ini.

Author" teume mohon bersabar😌

   Selama 6 bulan dia tinggal di Korea, dia jarang WhatsApp atau berkomunikasi dengan Mia. Paling banyak pun hanyalah video call sahaja itu pun Dua bulan sekali.

Jihoon dan Mia sama sama sibuk dengan kerja. Doyoung pula baru sahaja memeluk agama Islam setelah melihat kawan baiknya banyak berubah ke arah kebaikkan setelah memeluk agama Islam.

  "Ish kau ni Kan, esok Kan nak flight balik Malaysia asal kau Tak rehat lagi??" Soal junkyu yang melihat Jihoon masih sibuk menyiapkan kerjanya.

  "Kerja aku still banyak lagi, lagipun bukan Aku pergi tinggal terus Kat Malaysia Aku pergi tengok Doyoung kawin je, lepastu balik korea semula" keluh Jihoon seraya menyiapkan kerja sekolahnya.

  "Bestlah member semua dah kawin Aku ni je still single" keluh junkyu sambil memandang nasibnya yang single ini😌.

Jihoon tergelak dengan junkyu ini, single bukan sebab orang Tak nak Kat dia tapi dia yang memilih Tak nak Kat orang. Mana Tak singlenya.

Berjuta juta gadis di luar Sana berebut hendak menjadi Suri hatinya tetapi semua mereka ditolak mentah mentah😌🗿.

  "Wife kau cam Mana?? Lama dah Tak dengar, takkan bergaduh lagi kot" Tanya Junkyu kehairanan.

  "Ada je, cuma yelah dia sibuk aku sibuk, Tak de Masa lah nak ambil tahu " Soal Jihoon dengan selamba.

  Kesian tengok Jihoon Dan Mia ni, long distance relationship 😌 tetapi orang sahaja kesian kepada mereka tetapi Mia Dan Jihoon okay sahaja tiada perasaan.

•••

  Akhirnya sampai juga kami di Malaysia, junkyu Dan haruto pun ikut sekali . Member kawin kot. Berita baik mereka berdua masih bujang lagi siapa nak try boleh isi borang📎📃.

   "Dah pukul 12 malam baru Kita sampai Malaysia, agaknya diorang dah akad nikah dah rasanya" Soal Jihoon dengan. Kesal.

Tak sempat nak tengok kawan Aku akad nikah, ni semua junkyu lah punya pasal boleh pulak dia pergi Angkot semua skin care dia bawak siap boleh tunggu barang shopee sampai lagi🗿.

  "Relax lah hyung, esok Kan kenduri boleh lah Kita tengok dia" pujuk haruto yang melihat hyungnya sedih itu.

•••

~~~ Kompang dipalu, pengantin baru,~~~ duduk bersanding tersipu ewah,💅💃~~~

  Pelbagai acara bersanding dilakukan di hotel, jadi sanak saudara Dan semua orang dijemput datang ke hotel itu untuk menghadiri majlis perkhawinan mereka.

°• N.E.G.L.E.C.T •° \\ [ parkjihoon ]Where stories live. Discover now