[43]

23 5 0
                                    

  

 + + N E G L E C T + +__________________________________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

+ + N E G L E C T + +
__________________________________________________________

  Alisya yang baru pulang dari tempat kerjanya itu berjalan menuju ke garaj kereta. Ketika dia sedang berjalan menuju ke Sana dapat dia rasai Ada orang yang mengikurinya dari belakang.

  Tetapi dia hanya menghiraukannya kerana baginya itu mungkin mainan perasaan. Dia mengatur langkahnya agak sedikit pantas lalu masuk ke dalam kereta miliknya.

  Tanggannya agak sedikit bergetar kerana bimgang curiga tentang figura yang mengikurinya itu. Sudah tiga Hari dia merasa seperti sebuah bayang yang mengikurinya dari belakang. Lalu dia hanya mengendahkan perasaan itu lalu membawa kereta pulang ke rumahnya

Di sekolah...

  Adik Mia iaitu Aiman salah satu budak terkenal di sekolahnya oleh kerana mempunyai Rupa Paras seperti Artis kuriya 🌝🌚 yang menjadi kegilaan para gadis. Dia berjalan dengan geng yang kononnya gengters itu di lorong tingkatan 1.

  Ramai budak tingkatan 1 yang terpesona dengan kehensemannya apatah lagi apabila dia Mula mengenyik Mata ke arah mereka. 🌚 Maklumlah Aiman ini buaya berjaya. Bukan sahaja budak form 1, malah kebanyakkan pelajar tingkatan 1 hingga 5 mempunyai crush dengannya.

  "Wei hang Tak mau ka couple ngan budak form 1 kelas marith tu. Segak Noh🌚" Soal Khairul kepada Aiman. Aiman hanya berdecit ketawa.

  "Bukan Tak mau. Cuma segan depa budak budak lah aku nak hat dewasa sikit" dusta Aiman padahal dia mempunyai perasaan dengan seorang pelajar perempuan yang tidak mempunyai minat dengan lelaki Melayu 🌚.

  Ketika mereka lalu di kelas form 1 Tiba Tiba mereka terlanggar seorang budak perempuan form 3 yang lalu di Sana. Budak perempuan itu bernama Lara. Lara hanya menghiraukan mereka lalu meneruskan langkahnya.

  "Kuang AJAQ noh perempuan tu. Dia Tak Tau ka aku ni Sapa. Boleh dia buat ded ja lepaih langaq aku. Ni buat aku hangat hati ni.!!" Geram Aiman ketika Lara tidak langsung mengalihkan pandangan ke arahnya.

  "Dia tunggu dulu. Satgi Kita pi habag Kat cik gat!!" Soal Iqmal sambil memandang ke arah perempuan itu.

  "Hang merapu apa. Habag Kat cik gat panya. Habag Kat mak cik kanten lah!!" Seorang lagi kawannya merapu.

  "Ni hampa Dua ekoq ni merapu apa!! Lani Tok sah habag Kat Sapa Sapa lah lagu ni" Soal Aiman dengan muktamadnya.

  Mana tidaknya nanti tidak pasal pasal mereka bergaduh dengan benda yang kecil. Mereka memandang ke arah pelajar perempuan itu yang menyanyi lagu fever enhypen dengan kuat Dan nyaringnya.

  Mereka menarik muka beruk mendengar nyanyian pekak ton daripada Lara Khairul Dan Iqmal menerkup telinganya dengan kuatnya manakala Aiman boleh mendengar nyanyian itu dengan wajah yang kagum. Sah Gila cam kak dia🌚 .

°• N.E.G.L.E.C.T •° \\ [ parkjihoon ]Where stories live. Discover now