Louis:
Mr. Styles idenézett. Nem lesz ez jó...
Mivel csütörtökön kezdődött a suli így hamar vége lett és péntek délután nagyon könnyen el tudtam rángatni a kristályboltba.
- Hallod Louis! Téged megszállt valami sátán, mert ha igen, akkor én már el is mentem.
- Most miért? – kérdeztem nevetem
- Először a gyertyáid, utána a vonzásos hülyeséged, most meg a kristályok.
- Igeeen ééés?
- Hamarosan már zsályázni is fogsz nem?
- Nem.
- Mikorra várjam, hogy megnyílik alattam a pokol ajtaja, mert még néhány embertől el szeretnék köszöni.
- Baszódj meg Niall!
- Nem mondtam semmit. – kuncogott, majd elindult előttem – Még a végén elátkozol. – suttogta, de úgy, hogy még halljam, majd felálltam a deszkára és menet közben tarkón vágtam.
Az egész hétvégét együtt töltöttük. Elmeséltük az egész nyarunkat, ami nekem annyira nem volt izgalmas, de sebaj. Moziba is voltunk utána még képeket is csináltunk instára, mert miért ne. Pénteken én aludtam ott Nialléknél, szombaton meg ő nálunk.
Hamar eltelt a hétvége és eljött a hétfő. A múlt hetet szeretettem, mert még nem kezdtünk el tanulni, de ma már igen.
Ma volt az első óránk az új matektanárral és, mint az kiderült Ő lesz a tesi tanárunk is... hát persze.
Fekete csőnadrág volt rajta, fehér ing, aminek a felső gombjai nem voltak begombolva, így rálátásom lett a mellkasára és a tetkóira. Elég sokáig bámulhattam, mert Niall oldalba lökött, hogy figyeljek.
Be kell, hogy valljam, kurva jól néz ki.
Harry:
Az első „hivatalos" nap nem is volt olyan szörnyű egészen addig, amíg nem mentem be a 12. a – ba, abba az egy osztályba, ahol a tesi és matematika tanár is én leszek, abba az osztályba, ahol ott van Ő. Az a fiú, akit felborítottam, akinek ezer százalék, hogy nem vagyok szimpatikus, és ha ő elindít valami lázadást az osztályban, akkor mindenki ellenem lesz. Juhé
Bementem a terembe, ahol minden szem rám szegeződött, köztük az a gyönyörű, tengerkék szempár is. Bevallom elég közel jártam hozzá, hogy zavarba jöjjek, de még időben néztem el máshova és kezdtem el az órát.
- Sziasztok, Harry Styles vagyok és mint azt tudjátok ebben az évben én leszek a testnevelés és matematika tanárotok. Először kezdjünk egy bemutatkozással, mindenki mondja el a nevét, hogy mit szeret a matematikában, és ha esetleg van kérdése azt tegye fel.
Mindenki bólintott, majd ülésrend szerint mentünk.
- Louis Tomlinson vagyok. – megérkeztünk az utolsó emberhez – És nem szeretek semmit a matekban. – mondta, mire mindenki elkezdett nevetni. Ezen miért nem lepődöm meg?
- Remélem ez idén megváltozik. – mosolyogtam rá
- Meghiszem azt. – suttogta, de én még pont meghallottam.
- Louis! – szóltam rá, mire talán meghúzta magát, de nem nagyon hiszem... - Az idei év mindenkinek nagyon fontos ugyanis most fogtok érettségizni...
- De tanár úr biztos fantasztikus tanár és tökéletesen fel fog minket készíteni. – kicsit elvékonyította a hangját és közben a pilláit rebegtette. És ez miért ennyire izgató?
.
.
.
YOU ARE READING
Csak egy tanár... vagy mégis több...
FanfictionKét különböző ember, két különböző lélek, mégis ugyanaz az érzelem. Az egyikőjük csendes, visszahúzódó és meleg. A másik mindig a központban van, hiszen tanár és világ életében azt tudta, hogy Ő heteró, egészen addig a bizonyos napig... ❗️Figyelmezt...