Louis:
Az éjszaka Vele... maga az álom. Egy percig sem engedett el, még mikor forgolódtam, akkor is húzott magához.
Reggel hamarabb fent voltam, mint Ő, így egy ideig csak gyönyörködtem benne és próbáltam elhinni, hogy velem van és engem akar. Nem tudom, hogy valaha is fel tudom-e ezt fogni, de azt igen, hogy szeretem...
A tegnap este emlékei még olyan élénken világítottak az agyamban, hogy elég volt rágondolni egy picit is, a nadrágom azonnal elkezdett szűkösödni. Tegnap nem engedte, hogy viszonozzam ugyan úgy, majd csak akkor mikor késznek érzem magam. Mikor már összejöttünk akkor is késznek éreztem rá magam, de féltem én megtenni afelé a lépést, egészen tegnapig, de akkor már a csókjaival is egy olyan világba sodort, ahonnan alig volt kapcsolatom az itteni világgal. Most még alszik, de gondolom nem lehet egy olyan rossz, ha az ember kényeztetésre kel fel.
Kihámoztam magam a kezei közül, majd apró csókokkal kezdtem el halmozni a nyakát, majd a mellkasát is. Még szerencse, hogy póló nélkül alszik. Elkezdett ébredezni, de még nem nyitotta ki a szemeit, csak egyre hangosabban vette a levegőt. Elértem egészen a V vonaláig, majd azt is szépen végigcsókoltam, s közben a boxeren keresztül kezdtem el simogatni a férfiasságát.
- Hmm... - sóhajtott. – Lou... te mit csinálsz? – nézett rám álmos szemekkel, de én nem válaszoltam, csak folytattam, amit elkezdtem.
A boxer korcájához nyúltam, majd a lehető leglassabban lehúztam róla, s végül az ég felé meredező férfiasságával találtam szembe magam, aminek a makkján, már ott gyöngyözött az elődnedve. Óvatosan megnyaltam, s vártam a reakcióját, de mikor felnéztem rá, és láttam, hogy a szemét lehunyva döntötte vissza a fejét a párnára és belemarkolt a takaróba, folytattam.
Először csak végignyaltam az egész hosszán, majd bekaptam a makkját és néhány nyalintás után, egyre többet engedtem be a számba. Ütemesen kezdtem el mozgatni a fejemet, s közben a kezemet is bevetettem a játékba. Hol a golyóit masszíroztam, hol azt a részt, ami épp nem volt benne a számban. Harry egyre hangosabbak nyögött és akkor tudtam, hogy hamarosan eléri a gyönyört, mikor a csípőjét elkezdte fellendíteni és belemarkolt a hajamba.
- Louh... - próbált figyelmeztetni, de ahelyett, hogy elhúzódtam volna a torkomra engedtem, ami elsőnek nem igazán volt kellemes, de Harry morgásai alapján, nagyon is jó érzés volt neki, így még megismételtem egy párszor. – Louh.. – nézett le rám, s még erősebben markolta a hajamat. A tekintetünk találkozott és ez volt az a pillanat, mikor a mennyekbe repült. A gerince ívbe feszült, s a gyönyörének a bizonyítékát a torkomba lövelte.
Felültem törökülésbe és így gyönyörködtem tovább az izzadság cseppektől csillogó testében. Annyira néztem, hogy észre sem vettem, ahogy a kezem a lüktető farkamra csusszan, és elkezd rajta dolgozni. Harry percek múlva kinyitotta a szemét, ami a gyönyörtől és a szerelemtől csillogott, majd óvatosan elvette a kezemet.
- Majd én... - suttogta, s ő folytatta a kényeztetésemet. Az ajakaira tapadtam, s így élveztem, amit tesz velem. Elég nehéznek bizonyult ilyen körülmények közt tovább csókolnom, így a csókokból inkább csak lihegés és nyögés lett. Pár perc múlva egy hatalmasat nyögve élveztem a kezére. – Jó reggelt. – mondta mosolyogva, majd megcsókolt.
- Neked is. – öleltem át a nyakát, s egy újabb csókra invitálva.
- Menjünk el fürödni. – suttogta a fülemben. – Ránk fér. – kacsintott.
Gyorsan lefürödtünk, majd lementünk a konyhába valami reggelit csinálni, ami úgy nézett ki, hogy feladta rám az egyik pólóját és felkapott az ölébe, majd így cipelt le a lépcsőn és ültetett rá a pultra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak egy tanár... vagy mégis több...
Fiksi PenggemarKét különböző ember, két különböző lélek, mégis ugyanaz az érzelem. Az egyikőjük csendes, visszahúzódó és meleg. A másik mindig a központban van, hiszen tanár és világ életében azt tudta, hogy Ő heteró, egészen addig a bizonyos napig... ❗️Figyelmezt...