Louis:
Eléggé izgultak, hogy milyen lesz Harry családjával találkozni, de mikor Gemmával a földön fetrengtünk perceken keresztül elszállt minden félelmem.
- Én nagyon bírlak már most. - veregette meg a vállam.
- Ha kinevettétek magatokat rajtam, be is mehetnénk. - forgatta meg a szemeit Harry.
- Tudod, hogy szeretlek. - suttogtam neki, mikor Gemmáék már bementek.
- Persze persze.
- Hazzaaa... - öletem át a nyakát.
- Tudom nyuszó, én is szeretlek. - megfogta a derekamat, majd egy puszit nyomott az orromra.
- Fiúk! Reggeli. - szólt hangosan Harry anyukája.
- Basszus én még be sem mutatkoztam...
- De már így szeretnek. Meg tisztába vannak a neveddel nyugi... - adott egy puszit ez arcomra, majd bementünk az étkezőbe.
Nagyon megszerettem Harry családját. Nem halmoztak semmilyen kínos kérdéssel és nem éreztem magam úgy mintha egy kihallgatáson lennék, úgy beszélgettek velem, mintha... családtag lennék.
- Amúgy Louis. – szólt Gemma, miután befejeztük a reggelit. – Te nem akarsz modell lenni?
- Nem tudom, nem igazán gondolkodtam még ezen. Miért?
- Úgy mindened megvan hozzá. Szép bőröd, és az alakodról ne is beszéljünk.
- Ugye milyen szép? – jött oda mögém Harry és átölelt. – Az enyém. – bújt bele a nyakamba, mire elkuncogtam magam.
- Tudjuk Harry, nagyon jól. Na de visszatérve a témára. Van egy ismerősöm, aki egy modellügynökségnél dolgozik, és most pont fiú modelleket keresnek.
- Oh...
- Lou, babám ez szuper lehetőség.
- Aha... csak mivel még nem vagyok 18 anya belegyezése is kell... és ő nincs oda az ilyenekért.
- De már csak pár hónap... - mosolygott rám Harry, majd arcon csókolt.
- Harry és elrabolom most tőled. – mondta Gemma, majd megfogta a kezemet és elkezdett az emeletre húzni.
- Vigyázz rá!
- Mint a szemem fényére.
- Jobban! – kiáltott fel Harry az emeletre, mi meg csak jót nevettünk rajta.
- Nagyon szeret. – mondta Gemma, mire én elpirultam.
- Tényleg így gondolod?
- Persze. Látszik rajta. Soha senkit nem szeretett még így. De komolyan, hányszor mondja el egy nap, hogy szeret?
- Sokszor, amikor csak tudja.
- De akkor miért nem hiszed el?
- Nem tudom... egyszerűen az egész olyan hihetetlen.
- Miért is?
- Mert a tanárom. És év elején nagyon utáltuk egymást.
- Tudom én. Tudok róla. Minden nap hallgattam. Aztán egyszer abba maradt és elkezdtél hozzá korrepetálásra járni... és utána már csak azt hallgatom, hogy így Louis, úgy Louis. Ennyire szeretem, meg annyira szeretem. – nevetett.
- Jó na. – dobtam neki egy párnát, egy másikat meg magamhoz húztam és átöleltem.
- Olyan cukik vagytok. Igaz egy kicsit meglepett, mikor elmondta, hogy egy fiú tetszik neki, de aztán visszagondoltunk a „régi szép időkre", és akkor is max egy-két lány tetszett meg neki, de sosem volt szerelmes. Megváltoztattad...
- Hát még Ő engem. – csak egymásra mosolyogtunk, majd előkapta a telefonját és elkezdett nekem képeket mutatni a modellekről, akiket az ismerőse fotózott. A legtöbb fiú volt... de nem „normális" ruhákban, hanem... női ruhákban, sminkben. – Azta...
- Ugye? Annyira el tudlak ebben a világban képzelni... é szerintem tetszene is. – nézett rá a kifestett körmeimre.
- Igen... nagyon.
- Mit szólnál hozzá, ha csinálnék neked egy hasonló sminket. – mutatott az egyik fiúra, akinek ki volt húzva mind két szeme alul, és az arca jobb oldalán egy kis szivárvány helyezkedett el, a száján meg csillogós szájfény volt.
- Oké. – mondtam zavarodottan, majd Gemma bele is kezdett.
- Bejöhetek? – hallottuk be Harry hangját, mikor még csak a smink felénél járhattunk.
- Nem! – kiáltotta Gemma, én meg csak kuncogtam egyet. – Okés kész vagyunk. – mondta nekem, kb 10 perc után, majd a kezembe nyomott egy baba kék has pólót és egy hosszú necc harisnyát. – Ezeket vedd fel, a harisnyára meg vedd vissza a nacid.
- Biztos vagy benne?
- Lou...
- Oké... - Gemma kiment, én meg gyorsan felöltöztem. – Kész vagyok. – mondtam félénken, majd Gem benyitott, és Harry is ott volt előtt, csak neki be volt csukva a szeme.
- Azta... Harry kinyithatod a szemed. – Hazza szemei szinte felfaltak, s közben a kezeit ökölbe szorította.
- Ah... Louh...
- Ne most akarjatok szexelni. Köszi puszi. – megveregette Gemma Harry hátát, majd kiment, s abban a pillanatban Harry ajkait éreztem meg az enyémeken, és a hátam máris találkozott a matraccal.
- Herrieh...
- Olyan kibaszott sexy vagy... most letépnék rólad mindent...
- Majd este...
- Igen... csak halknak kell lenned, mert itt nem csak mi vagyunk... - markolt bele a fenekembe.
- Ah...
- Mondtam. – kacsintott, majd tovább csókolt. – Majd valamivel be kell fognom a szád...
- He... herrieh... - markoltam bele a hajába, s tovább csókoltam.
- Ha sikeresen szétmarcangoltátok egymást, akkor elmehetnénk valahova sütizni és kávézni egyet. – jött be Gemma, én meg ijedségemben lerúgtam Harryt magamról, úgy, hogy a földre esett.
- Áú.
- Mehetünk. – mondtam, egy nagy levegő vétel után. Nagy nehezen sikerült elindulnunk, majd mikor kiértünk az utcára Harry megfogta a kezem. – Harry!
- Lou... Nem otthon vagyunk. Itt senki nem tud rólunk, csak annyit, hogy egy átlagos meleg pár vagyunk. – mondta, majd szájon csókolt, én meg elpirulva fogtam meg újra a kezét.
Úgy sétálni az utcán, hogy nem kell félnünk, hogy meglátnak, mert itt senki nem tud rólunk semmit, itt csak mi vagyunk, két átlagos srác, akik élik az életüket, úgy ahogy van... szerelmesen.
.
.
.
____________________________
SziasztokItt is lenne az új rész.
Hogy tetszett?Egy hét múlva hozom a kövit.
Vigyázzatok magatokra!
Pusszantás
Amand
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak egy tanár... vagy mégis több...
Fiksi PenggemarKét különböző ember, két különböző lélek, mégis ugyanaz az érzelem. Az egyikőjük csendes, visszahúzódó és meleg. A másik mindig a központban van, hiszen tanár és világ életében azt tudta, hogy Ő heteró, egészen addig a bizonyos napig... ❗️Figyelmezt...