5.rész

553 40 2
                                    

Louis:

A nyugis hétvégémnek akkor lett vége, szombat délben, mikor megláttam, hogy kedves Mr. Styles tanár úr rám írt.

Szia Louis.
Bocsánat a hétvégi zavarásért, de meg kéne beszélnünk, hogy mikor legyen a korrepetálás. Lehet nálatok, de ha ez nem megoldható, akkor lehet nálam is, úgyis közel lakok az iskolához. Ha átgondoltad írj vissza.
Üdv.: Harry

Elolvastam az üzenetet és mosolyogtam... Miért mosolygok, épp őrjöngenem kéne... Mi a franc van velem?

Egy fél óra mosolygás és önmarcangolás után, rávettem magam, hogy válaszoljak.

Üdv tanár úr.
Ha nem lenne nagy gond, akkor jobban örülnék ha önnél lennének. Minden nap 6 órám van, utána mindig ráérek.
Legyen szép napja.
Üdv.: Louis

Szerintem még sosem voltam senkivel sem ilyen kedves... beteg vagyok.

Próbáltam elterelni mindennel a figyelmemet, már ahhoz is közel álltam, hogy elkezdjek mosogatni, de addig azért mégsem jutottam, helyette inkább sorozatot kezdtem el nézni, de mikor már maga A Professzor sem tudott lekötni, éreztem, hogy bajok vannak. Nagyon nagy bajok.

Egyfolytában csak Mr. Styleson járt az agyam és a korrepetáláson.

- NIALL! – szóltam bele a telefonba, vagyis inkább ordítottam. – S.O.S helyzet van.

- Anyán úr istenit Louis! Aludtam.

- Nem érdekel. Agyi bajaim vannak!

- Ezt eddig is tudtam...

- De még nagyobbak, mint eddig.

- Miközben megyek, hívjak mentőt?

- Bekaphatod. Csak gyere mán! – mondtam, majd le is raktam.

10 perc múlva megérkezett Niall és berontott az ajtón, majd nekem dobott egy chipses zacskót.

- Na pontosan mi bajod van? – ült le mellém, én meg nem mondtam semmit csak odaadtam a telefont. – Igeeeen ééés?

- Nem tudom kiverni a fejemből...

- Hát akkor verd ki! – mondta határozottan, de amint meglátta a fejemet próbált szépíteni. – Mármint...

- Ez már nem fog menni. – nevettem.

- Jó oké, ok. Fphúúú... Miért nem tudod kiverni? A FEJEDBŐL!

- Honnan a bűbánatból tudnám. Egyszerűen ez van. Amióta megírta az üzenetet, nem... péntek óta...

- Amikor megint, majdnem csókolóztatok? – kérdezte, mire lepirultam.

- Ja... asszem.

- Hallod tesó! Te szerelmes vagy!

- Dehogy vagyok.

- De!

- Utáljuk egymást.

- Dehogyis. Vonzódtok egymáshoz, már az első naptól.

- Ez nem igaz!

- Akkor miért bámultátok egymást percekig? Miért csókoltátok meg majdnem egymást minden alkalommal, mikor kettesben voltatok? Miért gondo...

- Oké, elég.

- Szóval akkor bevallod, hogy szerelmes vagy?

- Nem. NEM VAGYOK SZERELMES!


Harry:

Ahogy átküldtem az üzenetet a szívem hevesen kezdett el verni.

Még sohasem történt velem ilyen, még lánynál sem, nemhogy egy fiúnál.

- Szóval azt mondod, hogy olyat érzel Louisnál, amit még eddig senkinél? – kérdezte Zayn, mert áthívtam, aztán egy-két, na jó több, sör után kezdtem kicsit őszinte lenni.

- Ja.

- És még ezek után is azt mondod, hogy nem vagy meleg?

- Igen, szeretném... de már nem vagyok biztos benne.

- Tyű hallod, te olyan hülye vagy sokszor.

- Én is szeretlek Zayn.

- Tudom. – mosolygott önelégülten. – Szóval tegyük fel, hogy nem vagy meleg, csak biszexuális... De várj már... Mikor voltál utoljára lánnyal? – na baszki...

- Ö... izé...

- Olyat mondj, amire teljesen emlékszel, nem csak úgy ahogy.

- Hát... a 18-ik szülinapomon... - ez egyre gázabb...

- Tesó... az lassan 10 éve...

- Tudom, tudom. Jó?!

- Jó, lapozzunk egy picit. Szóval... akkor Louis az első fiú aki tetszik?

- Nem tetszik!

- Nem mi? – kérdezte sejtelmesen.

- Na jó... egy picit...

- Aha, jó. De miért nem adsz egy esélyt?

- Minek? Hogy kiderítsem meleg vagyok-e?

- Hát igen.

- És használjam az egyik TANÍTVÁNYOMAT kísérleti alanynak.

- Valahogy úgy. Én is ezt csináltam Niallel.

- MI FAAASZ? De Ő a diákod!

- Igen és?

- Büntetik...

- Amíg nem tudják meg...

- Na várjunk egy pillanatot! MIÉRT NEM MONDTAD EL EZT NEKEM EDDIG? – emeltem fel egy „picit" a hangom.

- Még friss...

- Mennyire? Mikor kezdődött?

- Júniusban.

- Ez neked frissnek számít?

- De még csak egy hónapja vagyunk együtt.

- Hát de akkor is... És nem féltek, hogy valaki megtudja és az állásodnak annyi és börtönbe is kerülsz?

- Nem, mert a szülei tudják, a suliban meg nem csinálunk semmi olyat, amiből ki lehetne bármit is következtetni. Elmúlt 18, így nem kerülnék börtönbe. Louis is mindjárt 18 lesz, egy hónap...

- És?

- Mi az, hogy és?

- Utál...

- Dehogy utál... Szerinted, akkor válaszolt volna?

- Nem tudom.

- Styles, én nem bírlak elviselni... Hétfőn matek után tarts bent, beszéljétek meg a korrepetálásokat és utána meg sodródj az árral. Hidd el minden úgy lesz, ahogy annak lennie kell. Ha ti egymáshoz tartoztok, akkor az ellen nem tudsz semmit sem tenni.

Zaynnel a beszélgetés nem nagyon segített, max beletörődni abba, hogy talán meleg vagyok. És az tény, hogy Louis nagyon is vonzó, de akkor is a diákom, és egy kapcsolat alapból bonyolult, nem hogy így...

.

.

.

____________________________
Sziasztok

Egy kis késéssel de itt van az új rész. Remélem tetszik és várjátok a következő részt, amit szerdán fogok , valószínű hajnali időpontban publikálni.

Legyen szép napotok/ estétek.
Puszantás
Amand

Csak egy tanár... vagy mégis több...Where stories live. Discover now