Harry, işyerinde Kathy'nin verdiği evrak işlerini yaparken bir yandan sinirliydi. Aklı hala dün akşam gördüğü Louis ve Eleanor faciasındaydı. Harry'nin telefonu çaldığında Harry telefonu açtı.
"Efendim Niall?" diye sordu Harry.
"Senden haber alamadım. Konuştun mu Louis ile?" diye sordu Niall.
"Dün sevgilisiyle oynaşmakla meşguldü." dedi Harry.
"Ne?" dedi Niall. "Pekala, öğle yemeğini beraber yemeye ne dersin? Konuşmaya vaktimiz olur."
"Tabi." dedi Harry. "Şirketin karşısında bir restoran var, oraya gelebilir misin?"
"Bana uyar. Görüşürüz. Sakın geç kalma." dedi Niall ve telefonu kapattı.
Harry, elindeki kağıtları fotokopi makinesine götürdüğünde yanına Kathy geldi.
"Harry, bu akşam planlarını iptal et." dedi Kathy.
"Neden?" diye sordu Harry.
"Bay Tomlinson ile iş yemeğine gideceksin." dedi Kathy. "Bay Tomlinson, iş yemeklerinde şık olmayı önemsediği için işten yarım saat erken çıkabilirsin."
"Ama-" dedi Harry ve ne yapacağını düşündü. "Yapacak bir şey yok sanırım."
"Ne yazık ki." dedi Kathy. "Eve dönerken taksiye binebilirsin. Eğer fişi getirirsen, parasını verirler."
"Teşekkürler." dedi Harry ve fotokopiler bittiğinde onları alıp masasına geçti.
#
Öğle saatinde Harry, işyerinin karşısındaki restorana girdiğinde Niall çoktan gelmişti. Niall, menüye baktığında Harry de onun karşısına geçti.
"Burada tavuk çok pahalı." dedi Niall. "Sanırım hamburger yiyeceğim."
"Bu akşam iş yemeğine gitmem gerekiyor." dedi Harry. "Louis ile."
"Bu kulağa romantik geliyor." dedi Niall.
"Niall, aklından aşk kitabı yazmaya çalışma. Louis ile benim aramda bir şey olmayacak." dedi Harry.
"Neden böyle diyorsun?" diye sordu Niall.
"Dün akşam bir belge bırakmak için onun evine gittim." dedi Harry.
"Eee?" diye sordu Niall.
"Eleanor da oradaydı ve-" dedi Harry. "Louis'nin havuzunda, çırılçıplaktı."
"İnanmıyorum." dedi Niall. "Ne hissettin?"
"Bunun önemi var mı?" diye sordu Harry ve bir kadın kahkahasının sesini duydu. "Kadının kahkahası bile kulaklarımda çınlıyor."
"Kim?"
"Eleanor." dedi Harry ve bir kere daha aynı kahkahayı duyduğunda arkasını döndü.
Eleanor oradaydı. Ayrıca yanında Louis de vardı. Harry, içindeki kıskançlığı dışına vurmamaya çalışsa da ikisine bakmadan duramıyordu.
Eleanor, Harry'i gördüğünde ona el salladı ve Harry de nezaketen ona karşılık verdi. Louis ise arkasını döndüğünde Harry'i gördü.
"Harry." dedi Niall onun bileğini tutarak. "İstersen kalkarım."
"Ben iyiyim." dedi Harry. "Sipariş verelim."
"Peki." dedi Niall.
İkisi siparişi verirken Eleanor ile Louis de bir masaya oturdu. Eleanor, menüdeki en düşük kalorideki yemeği sipariş verdiğinde Louis de siparişini verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
FanfictionLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...