14: My Daughter

1.4K 135 110
                                    

Harry, zil çaldığında heyecanla kapıyı açtı. Gelenin Louis olduğunu görünce ona aniden sarıldı. Yaptığı şey için çok minnettardı.

"Lou-" dedi Harry ona sarılarak ve Louis onu hafifçe itti.

"Hope, burada mı?" dedi Louis.

"Evet." dedi Harry. "Odasında."

"Liam, gelen gazetecilere susturma parası verdi." dedi Louis.

"Çok teşekkür ederim." dedi Harry.

"Senin için bir şey yapmadım." dedi Louis soğuk bir sesle.

"Hope, annemle birlikte." dedi Harry kısaca. Morali bozulmuştu.

"Pekala." dedi Louis ve içeri girdiğinde Niall ona bakıp gülümsedi. Hope ile Anne, merdivenlerden aşağıya indiğinde Hope Louis'yi görünce koşarak aşağı indi ve ona sarıldı.

"Louis abi!" dedi Hope mutlulukla.

"Hope, naber?" dedi Louis.

"İyiyim. Sen?"

"Mükemmelim." dedi Louis.

"Ben gitsem iyi olur." dedi Niall.

"Ben de seninle geleyim Niall." dedi Anne.

"İyi akşamlar, çok teşekkür ederim." dedi Harry ve ikisine ayrı ayrı sarılıp yolcu etti.

Hope ile Louis, bahçeye çıktıklarında Louis onu sırtına almış oyun oynuyorlardı. Harry, gülerek ikisini izlemeye başladığında gözleri doldu.

Harry, Louis ile kendisine kahve hazırlayıp kızı için de süt yapmıştı. Bir tabağa annesinin hazırladığı kurabiyelerden koyup bahçeye getirdiğinde Hope ile Louis futbol oynuyordu.

"Hadi Hope, baban çok güzel şeyler hazırlamış yanına gidelim." dedi Louis.

"Olur." dedi Hope ve Harry'nin yanına geldiklerinde Harry bu aile saadetinin bozulmasını istemiyordu. Hope ile Louis, iki saat sohbet edip beraber vakit geçirdikten sonra Hope esnemeye başladı.

"Sanırım uykun geldi." dedi Harry.

"Hayır." dedi Hope.

"Hope-" dedi Harry.

"Uyurum ama bir şartla." dedi Hope.

"Neymiş o?" dedi Harry.

"Louis abi, bizde kalsın." dedi Hope birdenbire.

"Ne?" dedi Louis ile Harry aynı anda.

"Baba, ne olur bizde kalsın." dedi Hope. Harry, heyecanla Louis'ye baktığında onun da istediği şey tam olarak buydu.

"Kalırsan Hope çok mutlu olur." dedi Harry gülümseyerek.

"Hope, sen istiyorsan seve seve kalırım." dedi Louis.

"Oley!" dedi Hope coşkuyla.

"O zaman uyku vaktin geldi." dedi Harry.

"Tamam." dedi Hope ve Harry ile birlikte odaya gidecekken Harry Louis'ye baktı. Dışlanmış hissediyordu.

"Belki de en sevdiğin masalı bugün sana Louis okur." dedi Harry.

"Okuyabilir misin?" dedi Hope. Louis, Harry'e bakıp gülümsedikten sonra kızına baktı.

"Seve seve." dedi Louis ve üçü beraber Hope'un odasına gittiler.

"Kurbağa prens." dedi Hope kitabı Louis'ye göstererek.

"En sevdiğin masal bu mu?" dedi Louis.

"Evet." dedi Hope gülerek ve yatağına yattı. Louis, onun yanına oturduğunda Harry de odadan çıkıp ikisini başbaşa bıraktı. "Louis abi."

After The Midnight (MPREG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin