Harry ile Louis, yatakta nişanlanmalarını kutluyorlardı. Louis, Harry'nin dudaklarını uzun uzun öpmeye devam ettiğinde Harry güldü. Olanların hala şokundaydı.
"Çok mutluyum." dedi Harry.
"Seni mutlu ettiğimize sevindim." dedi Louis.
"Siz zaten beni hep mutlu ediyorsunuz." dedi Harry.
"Bu gece farklı şekillerde de edebilirim." dedi Louis.
"Edin bakalım, Bay Tomlinson." dedi Harry.
Louis onun dudağına küçük bir öpücük kondurup aşağıya indi ve Harry'nin öpülmekten hoşlandığı yerleri öpmeye başladı. Harry, gözlerini kapatıp anı yaşıyordu. Onu bu kadar seven bir adamla evlenecek olması onu mutlu ediyordu. Louis, Harry'nin deliğine hafif öpücük kondururken Harry kıkırdadı.
"Lou-"
"Şşş." dedi Louis. Dilini, Harry'nin deliğine getirip onu yalamaya başladığında Harry daha çok gülmeye ve zevk almaya başlamıştı. Louis, diliyle onu adeta beceriyordu. Dilini deliğinden çekip erkekliğine geldiğinde Harry'nin şişmiş penisini ağzına aldı. Harry, gözlerini kapatıp inlemeye başladığında çok ses yapsa da gürültü yapmayı umursamadı. Louis, onu o halde bırakıp yukarıya çıktığında yüzüne baktı. Harry çok güzel gözüküyordu. "Bana aşıkken çok güzelsin."
"Sen beni güzelleştiriyorsun." dedi Harry. "Sanki güzellik bulaşıcı ve sen kendininkini bana bulaştırıyormuşsun gibi."
"Gerçekten kocam olacağına inanamıyorum." dedi Louis.
"Kocacım." dedi Harry gülerek.
Louis, onu yeniden öpüp Harry'nin bacaklarını beline sardı ve yavaşça içine girdi. Harry, odayı iniltileriyle doldurmaya başladığında sessiz olması için bir yandan da onu öpüyordu. Louis, Harry'nin şişmiş penisini eline aldı ve bir yandan onu becerirken bir yandan da penisini okşamaya başladı. Harry, hem becerilmenin hem de Louis tarafından tatmin edilmenin verdiği hoşnutlukla onun eline geldi. Louis de onun içine geldiğinde ikisi de kahkaha attı.
Louis, onun üstünden çıkıp Harry'i kollarıyla sardığında Harry de onu uzun uzun seyretti.
Hayatının erkeği onundu ve Louis ile yaşayacağı hiçbir şeyden pişmanlık duymayacağına emindi.
#
Sabah olduğunda Harry tabletten düğün için iyi bir organizatör arıyordu. Louis ile bir düğün yapacak olmasına hala inanamıyordu.
Harry, oturduğu yerden kızıyla sevgilisine baktı. Louis, Hope için sahiplendiği midilliyi kızına göstermiş Hope da bir öğretmen eşliğinde ona biniyordu.
Dün gece evlilik teklifinden sonra herkes onları kutlamış ve çiftlikte onlar için hazırlanmış odalarına geçmişlerdi. Gemma ile Louis'nin kız kardeşleri de hemen kaynaşmıştı, Hope da yeni halalarına hayran kalmıştı.
"Dostum." dedi Niall. "Ne yapıyorsun?"
"Düğün için biraz araştırma yapıyordum."
"Sekiz yıl önce senin ne çocuk sahibi olacağını ne de evleneceğini düşünemezdim." dedi Niall. "Şimdi ülkenin en zengin adamıyla gerçekten evleniyorsun."
"Louis benim hayatımın aşkı." dedi Harry. "Ayrıca Hope, Louis'ye hayran."
"Baba, Elsa ile nasıl gözüküyoruz?" diye sordu Hope bağırarak.
"Harikasınız." dedi Harry. Hope, midillisine Elsa ismini vermişti.
"Louis'nin, Hope ile arkadaş gibi olması çok güzel." dedi Niall
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
FanfictionLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...