Sekiz yıl önce
Niall, kapıyı açtığında ağlayan en yakın arkadaşına gördü. Niall onu hemen içeri alıp kapıyı kapattı. Harry, ağlamaya devam ettiğinde Niall ona sarıldı.
"Ne oldu?" diye sordu Niall.
"Niall, ben bittim!" dedi Harry.
"Neden?"
"Ben-" dedi Harry utanarak.
"Sana su getiriyorum." dedi Niall ve mutfağa gidip bir bardağa su koyup geri geldi. "Şimdi bunu iç, sakinleş ve tekrar konuşalım."
"Peki." dedi Harry ve suyu bir dikişte içtiğinde Niall onu bir koltuğa oturttu. "Niall, ben-"
"Evet."
"Çok utanıyorum." dedi Harry.
"Benden mi?" dedi Niall.
"Herkesten."
"Neyseki senin gözünde ben herkes değilim." dedi Niall.
"Niall, ben hamileyim." dedi Harry ağlayarak ve Niall ona baktı.
"Ne? Kimden?" diye sordu Niall.
"Bilmiyorum." dedi Harry ağlamaya devam ederken.
"Nasıl yani?" diye sordu Niall.
"Üç buçuk aylık hamileyim Niall." dedi Harry. "O zamandan beri çok kişiyle beraber oldum."
"Kimler olabilir peki?" diye sordu Niall.
"Nate, Finn, Ethan... Ama üçü imkansız çünkü kondom kullandılar ve içime gelmediler. Ama bir de-" dedi Harry çekinerek.
"Evet."
"Kızma-" dedi Harry. "Nick."
"Eski sevgilin olan Nick mi?" diye sordu Niall ve Harry ona suçlu bir şekilde baktı. Nick, Harry'nin sürekli ayrılıp barıştığı eski sevgilisiydi. "O şerefsiz bilerek seni hamile bırakmış olabilir."
Harry sessiz kaldığında Niall ona baktı.
"Peki o zaman ne yapacaksın?" diye sordu Niall.
"Sanırım aldırmak zorundayım." dedi Harry. "Ama doktor çok tehlikeli olduğunu söyledi."
"Başka bir yere sorsak?" diye sordu Niall. "Eminimki başka hastaneler yapabilir."
"Yapamaz Niall. Bebek üç buçuk aylık, hiçbir hastane bu riski almaz." dedi Harry ağlamaya devam ederken.
"Özel kliniklere bakalım. Eminim ki bunu yapan yerler vardır." dedi Niall.
"Bulur muyuz?" diye sordu Harry.
"Evet, ben araştırıyorum." dedi Niall ve telefonunu aldı.
"Olur." dedi Harry.
Niall, internetten başka kliniklere bakmaya başladığında Harry de onu izliyordu.
"Bir tane buldum." dedi Niall. "Telefonla arıyorum."
"Tamam." dedi Harry. Niall, telefonla kliniği arayıp konuştuktan sonra kapattı.
"Kabul ettiler. Hemen yapacaklarını söylediler." dedi Niall.
"Hadi gidelim!" dedi Harry.
*
Harry ile Niall, kliniğin önüne geldiklerinde klinik pek de güvenli olmayan bir sokakta bulunan apartmanın bodrum katındaydı.
"Sence burası güvenli mıdır?" diye sordu Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
FanfictionLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...