Harry, kızını okula bıraktıktan sonra işe geldiğinde çıkan dedikoduların azalmasına mutlu olmuştu. Kathy, onu gördüğünde şaşkınlıkla baktı.
"Günaydın." dedi Kathy.
"Günaydın, Kath." dedi Harry gülümseyerek. Kahve makinasından Louis'nin kahvesini alıp onun ofisine gittiğinde Kathy'nin morali bozuldu.
Harry, kapıyı hafifçe vurup içeri girdiğinde Eleanor da oradaydı. Louis, onu gördüğünde mutlu olmuştu.
"Günaydın, Bay Tomlinson. İzninizle bugünkü programınızı söyleyeyim." dedi Harry.
"Özel bir şey konuşuyoruz, Harry. Sonra." dedi Eleanor.
"Seninle sonra konuşuruz, Eleanor. İşimiz her zaman önceliklidir." dedi Louis.
"O zaman bu akşam yemekte görüşürüz, aşkım." dedi Eleanor ve Louis'nin dudağından öpüp odadan çıktığında Harry gözlerini devirdi.
"Harold, işine döndüğünü görmek güzel." dedi Louis.
"Faturalarımı ödemem gerekiyor." dedi Harry kısaca. Sesi daha demin karşılaştığı görüntüden dolayı istemeden sert çıkmıştı.
Harry, Louis'e bugünkü programını söyledikten sonra odasından çıktı. Kendi ofisine geçtiğinde Kathy oradaydı.
"Harry, gerçekten kusura bakma. Jack'in evli olduğunu bilmiyordum." dedi Kathy.
"Önemli değil." dedi Harry ve Kathy şaşırdı.
"Ne?" dedi Kathy.
"Bay Tomlinson, çalışmak yerine konuşmamızdan hoşlanmayacaktır." dedi Harry.
"Bugün öğle yemeğini beraber yiyelim mi?" diye sordu Kathy. Yaptığı şeyden gerçekten pişman olmuştu.
"Aslında Jack'in karısı Suzie ile yemek yiyeceğiz."
"Ne?" dedi Kathy.
"Karışıklık olduğunu öğrenince dün akşam Jack ile birlikte evime geldi. Yakın arkadaş olduk." dedi Harry.
"Çok iyi." dedi Kathy bozularak ve Harry masasına oturduğunda Kathy odadan çıktı.
Kathy'i anlıyordu. Eleanor onun patronuydu ve ona hayır diyemezdi ama bu yine de ona güvenip arkadaş olacağını göstermezdi. Kathy ona ihanet etmişti ve Harry ondan intikam alacaktı.
#
Louis ile Eleanor, restorana geldiğinde Eleanor onun elini tutacakken Louis geri çekti ve ona baktı.
"Louis, babamla sorunların olduğunu biliyorum ama biz aile olacağız." dedi Eleanor. "Bunu çözebiliriz."
"Hayır, olmayacağız." dedi Louis.
"Ne?" dedi Eleanor.
"Biz aile olmayacağız Eleanor. Bu ilişkinin gerçek olmadığını biliyordun." dedi Louis.
"Neden bunu yapıyorsun? Kendini de mi düşünmüyorsun?"
"Kendimi düşündüğüm için bu konuşmayı yapıyorum." dedi Louis. "Seni sevmiyorum Eleanor. Babanın zoruyla seninle birlikteydim. Ama şimdi baban benim üzerimde baskı yapamaz."
"Neden bunu bana daha önce söylemedin? Konu Harry mi?" dedi Eleanor.
"O geldiğinden beri konu o." dedi Louis.
"Louis-"
"Eleanor, bu işi uzatmanı istemiyorumdur. Sosyal medyada insanlara duyuru yapacağız ve bu iş bitecek." dedi Louis. "Hala benimle çalışmaya devam edebilirsin ve dostum olursun. Ama daha fazlası olamayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
ФанфикLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...