17: Tomlinson's House

1.3K 128 88
                                    

Harry, Hope'un valizini hazırlamaya başladığında annesi onu okuldan almıştı. Hope morali bozuk bir şekilde yatağına yattı.

"Aşkım iyi misin?" dedi Harry.

"Neden taşınıyoruz?" dedi Hope.

"Çünkü babanın evi yaşamaya daha uygun bir yer." dedi Harry.

"Ama ben evimizi seviyorum." dedi Hope.

"Orada kocaman bir odan olacak. Hem de oyuncaklarınla dolu başka bir odan daha olacak." dedi Harry. "Ayrıca Louis'nin çok büyük ve güzel bir bahçesi var."

"Öyle mi?" dedi Hope. "Güzel çiçekler var mı?"

"En güzelleri var." dedi Harry.

"Gül var mı?" diye sordu Hope.

"Var." dedi Harry. "Ayrıca iki tane köpeği de var. Onlarla sürekli oyun oynacaksın."

"Başka çocuklar var mı?" diye sordu Hope.

"Louis'nin iki tane küçük ikiz kardeşi var. Onlar ziyarete geldiğinde oynarsınız." dedi Harry. Hope, durup düşündü.

"Yine de ben taşınmak istemiyorum." dedi Hope. "Ondan nefret ediyorum."

"Hope, bunu konuştuk. Evlenmemizi kabul ettin." dedi Harry.

"Ben büyükannemle yaşasam."

"Ama seni çok özlerim." dedi Harry.

"Of!" dedi Hope ve yatağına yattı.

"Okul nasıldı?" dedi Harry. Hope, sessiz kaldığında Harry kızına baktı. "Kötü mü geçti?"

"Konuşmak istemiyorum." dedi Hope ve arkasını döndü. Harry, konuyu üstelemekten vazgeçti.

Zil çaldığında Harry kapıyı açmaya gitti. Gelen James ile Louis'di. Bugün nihayet onun evine geçeceklerdi.

"Selam. Hope, içeride. Birazdan biter işim." dedi Harry.

"Eşyaların hazır mı?" diye sordu Louis.

"Evet."

"James, Bay Styles'ın eşyalarını arabaya götürmelerini söyle." dedi Louis ve içeriye girdi. Evlendiklerinden beri ona soğuk davranıyordu. Hope, salona geldiğinde Louis gülümseyerek kızına baktı. "Hope, nasılsın?"

"Sanane." dedi Hope.

"Hope." dedi Harry uyararak.

"Hadi gidelim." dedi Louis.

#

Louis, Harry ve Hope eve geldiklerinde Hope şaşkınlıkla geldiği eve baktı. Bu ev ona masallardaki şatoyu andırmıştı.

"Vay!" dedi Hope.

"Sevdin mi?" dedi Louis.

"Kocaman." dedi Hope.

"Hadi inelim." dedi Louis.

Şoförü kapıyı açtığında önce Hope sonra da Louis indi. Hope, eve yürümeye başladığında Harry arkada bırakıldığı için kalbi kırıldı. Evin içine girdiklerinde bütün çalışanlar sıraya girdi.

"Artık bu evde yaşayacağın için burada çalışanlarla tanışman gerek diye düşündüm." dedi Louis.

"Neden evde birileri çalışıyor ki?" dedi Hope.

"Çünkü ben yoğun çalışıyorum ve bazen ihtiyaçlarımı karşılayamıyorum." dedi Louis. "Sana her konuda yardım edecek Janet ile tanış."

Louis, Hope ile bütün çalışanları tanıştırdı. Harry, Hope'un bu kadar iyi bir evde büyüyecek olmasına mutlu olmuştu. Ama Louis'nin ona hiçbir şey gibi bakması kalbini kırıyordu.

After The Midnight (MPREG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin