2: Afternoon

1.8K 142 152
                                    

Louis, ofise geldiğinde masasında kahvesini görmediğinde sinirlendi. Her gün sabah kahvesini saat sekizde içerdi ve şuanda geç içmek zorunda kalacaktı. Kapı çaldığında Harry elinde kahveyle geldiğinde ona sert bakışlarla baktı.

"Neredesin?" diye sordu Louis sert bir sesle.

"Özür dilerim, evde acil bir durum yaşadım da geç kaldım." dedi Harry.

"Kathy sana kurallardan bahsetmiştir ve geç kalınmasından hoşlanmadığımı biliyorsun!" dedi Louis.

"Çok özür dilerim. Bir daha olmayacak." dedi Harry ve ona kahvesini uzattı.

"Bu kahve soğumuş." dedi Louis. "Git yenisini getir."

"Peki Bay Tomlinson." dedi Harry ve kahveyi alıp dışarı çıktığında derin bir nefes aldı. Louis anlaşması zor bir insandı ve ona ihtiyacı olmasaydı böyle bir patrona dayanamayıp normalde istifa ederdi.

"Harry, masanın üstündeki belgelerin fotokopilerini çeker misin?" dedi Zayn.

"Tabi. Bay Tomlinson'ın kahvesini götürdükten sonra yaparım." dedi Harry.

"Anlaştık." dedi Zayn ve Louis'in odasına gitti.

Harry, ikisine de kahve hazırladıktan sonra kapıyı çalarak açtığında Louis ona ters bakışlarla baktı. Louis, onun sabrını zorluyordu ama Harry bu işi bırakmayacaktı.

"Kahveniz hazır, Bay Tomlinson." dedi Harry.

"Çıkabilirsin." dedi Louis onun yüzüne bakmayarak. Harry, odadan çıktığında Zayn en yakın arkadaşına baktı.

"Ona neden böyle davranıyorsun?" diye sordu Zayn.

"Nasıl?"

"Kötü."

"Ben bütün çalışanlarıma aynı şekilde davranırım." dedi Louis.

"Hayır." dedi Zayn. "Seni tanıyorum Louis. Kathy'e arada kızdığın olur ama bu kadar kötü davranmazsın."

"Daha önce şirket deneyimi olmamış, disiplin sağlaması için böyle davranıyorum." dedi Louis.

"İnanmadım ama-" dedi Zayn.

"İnan." dedi Louis. "Daha fazla Harry'den bahsetmek istemiyorum. İşimize dönelim."

"Pekala." dedi Zayn ve ona detayları anlattı.

Harry, Zayn'in verdiği belgeleri fotokopi çekerken telefonuna mesaj gelmişti. Harry, fotokopi makinesinin önünde belgelerin fotokopisini çekerken bir yandan mesaja bakıp gülümsedi.

"İşyerinde mesajlaşamazsın." diyen sesle arkasını döndüğünde karşısında Louis vardı.

"Özür dilerim, Bay Tomlinson. Belgeler-"

"Bana açıklama yapma Harry. Belgelerin acilen fotokopisini çekip toplantı odasına getir."

"Pekala." dedi Harry. Louis toplantısı odasına gittiğinde Harry makineye döndü.

"Harry, senden bir şey isteyebilir miyim?" diye sordu Kathy.

"Tabi."

"Erkek arkadaşımla annemi tanıştıracağım. Acaba sakıncası yoksa bugün öğleden sonra benim yerime bakabilir misin?" diye sordu Kathy.

"Onunla konuştun mu?" diye Harry.

"Bay Tomlinson, yerime birini bulabilirsem erken çıkabileceğimi söyledi. Lütfen!" dedi Kathy.

"Pekala. Ben hallederim." dedi Harry ve belgelere baktım. "Benim toplantı odasına gitmem lazım."

"Sen en iyisisin!" dedi Kathy ve Harry toplantı odasına gitti.

After The Midnight (MPREG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin