Louis ona şaşkınlıkla baktığında söylediği şeyde ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Louis ayağa kalktığında Harry de onunla kalktı.
"Louis, böyle öğrendiğin için özür dilerim. Sana ulaşmaya çalıştım-"
"Kapa çeneni." dedi Louis sert bir şekilde ve hiçbir şey demeden evden çıktı.
Harry, Louis'nin peşinden koşacakken bir şey onu engellemeye başladı.
Harry, alarmın sesiyle uyandığında gördüğü rüyayla birlikte yataktan doğruldu.
Dün akşam Hope'un ısrarları sonucu Louis onlarda yemek yemiş ve Hope'un uyku saatinde de gitmişti. Harry de sonra bu saçma sapan rüyayı görmüştü.
"Baba, hadi okula geç kalacağım." dedi Hope.
"Geliyorum." dedi Harry ve tam yataktan kalkacakken başı döndü. Harry ellerini yüzüne getirdiğinde yüzündeki sıcaklığı fark etti.
Harry, yataktan kalkıp üstünü giyindikten sonra Hope ile birlikte dışarıya çıktı. Harry, Hope'u okuluna bıraktıktan sonra da işe gitmek için otobüs durağına gitti.
#
Louis, arabayla işe giderken dün geceyi düşünüyordu. Harry ve onun kızıyla beraber çok güzel bir yemek yemişlerdi. Louis, dün geceyi düşünürken otobüs durağında bekleyen tanıdık yüzü görünce gülümsedi ve şoförüne arabayı durdurmasını emretti.
"Harold!" dedi Louis arabanın camı açıldıktan sonra.
"Bay Tomlinson." dedi Harry.
"Eğer otobüsü beklemeye devam edersen geç kalacaksın ve geç kalanlardan hoşlanmam." dedi Louis.
"Ben-"
"Arabaya bin." dedi Louis.
"Taksiyle gelsem daha iyi olur." dedi Harry ve Louis ona bir şey demeden şoföründen arabanın kapısını açmayı emretti. Şoförü arabadan çıkıp arka kapıyı açtığında Harry'nin itiraz hakkı bitmişti.
Harry, arabaya bindiğinde şoför kapıyı kapattı ve arabaya yeniden binip onu çalıştırdı. Louis, ona baktığında Harry dün gece gördüğü rüyanın etkisiyle ona bakamıyordu.
"Nasılsın?" diye sordu Louis.
"Kim? Ben mi?" diye sordu Harry.
"Arabada James ve senden başka birisi yok. James ile sohbet etmeyeceğime göre kime sormuş olabilirim?" diye sordu Louis.
"Teşekkür ederim." dedi Harry.
"Pek iyi gözükmüyorsun." dedi Louis.
"Uykumu alamadım sanırım." dedi Harry.
"Pekala." dedi Louis ve saate baktı. Sekiz olmuş ve ikisi de hala işe gelmemişti. "Sanırım geç kaldık. Starbucks'a gidip bana americano almanı istiyorum."
"Pekala." dedi Harry ve James arabayı Starbucks'ın önünde durdurdu.
"Kendine de kahve al lütfen. Uykusunu alamayan kişilerle çalışamam." dedi Louis.
"Peki." dedi Harry ve arabadan indi.
Harry, Starbucks'a girdiğinde Louis de onun arkasından baktı. Dün gece çok güzeldi ve dünden beri canı yeniden onunla bir şeyler yapmak istiyordu. Louis de arabadan aniden çıkıp Starbucks'da onun yanına geldi.
"Bay Tomlinson-"
"Zayn'e sabah toplantısını benim yerime onun yapmasını istedim. Sanırım bir kahvaltı yapsak fena olmaz." dedi Louis gülümseyerek. Harry ona baktı. Harry ile vakit geçirmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
FanfictionLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...