19: "I Love You"

1.7K 126 102
                                    

SMUT ALERT 👀

Louis ile Harry, Louis'nin yatağında uzanıp öpüşmeye başladıklarında ikisi de uzun zamandır bu anı bekledikleri için çok heyecanlıydı.

Louis, dudaklarını onun dudaklarından çekip yüzüne baktığında Harry gülümsedi. Harry, eliyle Louis'nin yüzüne dokunduğunda Louis de onun saçlarını okşuyordu.

"Bunu uzun zamandır bekliyordum." dedi Louis.

"Öyle mi?" dedi Harry.

"Sekiz yıldır seni yeniden yatağımda görmek istiyordum." dedi Louis. "O kadar güzelsin ki."

"Seni özledim." dedi Harry.

"Şaşırmadım."

"Neden?" diye sordu Harry.

"Çünkü bana aşıksın." dedi Louis gülerek.

"Bence sen de bana aşıksın." dedi Harry.

"Her hücrene." dedi Louis ve Harry'i yeniden öpmeye başladı.

Louis, dudaklarını onun dudaklarından çekip önce yanağını, alnını öptü ve sonra da boynuna indi. Harry, onun öpücüklerinden aldığı zevkle gözlerini kapattığında kalbi hızla atıyordu. Louis, onun üstündeki gömleği teker teker çözerken Harry arzulu bir şekilde ona bakıyordu. Vücudunu ona teslim etmeye hazırdı.

Louis, onun üstünü çıkardıktan sonra vücudunu öpmeye başladığında Harry ağzından hoşuna gittiğini sesler çıkarmaya başladı. Onunla daha önce de sevişmişti ama ona bu denli aşıkken ilk defa yapmak daha çok hoşuna gitmişti.

Louis, onun erkekliğine geldiğinde önce küçük öpücükler kondurdu. Harry gülmeye başladığında erkekliğini tamamen ağzına alıp onu emmeye başladı. Harry, inlerken bir yandan da gözlerini kapatıp anın büyüsüne kapılmıştı. Louis, Harry'nin erkekliğinden çekilip yukarıya çıktığında onun saçlarını okşadı.

"Çok güzelsin." dedi Louis.

"Devam et!" dedi Harry.

"Sekiz yıldır bu anı bekliyorum. Hemen bitmesini istemiyorum." dedi Louis.

"Sekiz yıl beni bekledin ve şimdi sonsuza dek seninim." dedi Harry.

Louis, onun dudaklarına yapıştığında Harry bacaklarını onun vücuduna doladı. Louis, Harry'nin kalçasını okşamaya başladığında onun gözlerine baktı. Harry'i memnun etmek istiyordu. Harry, onun üzerindeki kıyafetleri yavaş yavaş çıkarıp yere attıktan sonra ellerini vücudunda gezdirmeye başladı. Louis, parmaklarını Harry'nin deliğine getirdiğinde Harry mutlu sona geldiği için memnundu.

Louis, onun dudaklarını öpmeye başladığında iki parmağını Harry'nin deliğine soktu. Harry, onun altında inlemeye başladığında Louis çok dolu hissediyordu. Louis, parmaklarını ondan çıkarıp erkekliğini içeriye soktuğunda Harry daha çok inledi. Bu çok hoşuna gidiyordu. Louis, onun inlemelerini durdurmak için dudaklarına öpücük kondurdu ve onu o şekilde becermeye başladı. Öpüşmeleri hararetini arttırıp doruğa ulaştıklarında birbirlerinin boyunlarını öpmeye başladı. Louis, onun içine geldiğinde Harry ona baktı.

"Seni seviyorum." dedi Harry.

Louis, cevap vermeyip aşağıya indi ve Harry'nin erkekliğini yeniden emmeye başladı. Harry, ellerini onun saçlarında dolaştırdığında altında hareket etmeye başladı. Harry, onun ağzına geldiğinde Louis Harry'nin bütün her şeyini yutmuştu.

Louis, yukarıya çıktığında Harry onun göğsüne yattı. Hayatının aşkıyla, eşiyle hayatının en büyük anını yaşamıştı.

"Biliyorsun, bunun için Simon'a teşekkür etmeliyiz." dedi Harry gülerek.

After The Midnight (MPREG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin