Bölüm şarkısı: Taylor Swift - Look What You Made Me Do
Harry, şaşkınlıkla Jack'in karısı Suzie'ye baktığında ne yapacağını bilemedi.
"Suzie, değil mi?" diye sordu Harry.
"Kapa çeneni!" dedi Suzie.
"Bakın, ben onu tanımıyorum." dedi Harry. "Sadece-"
"Sizi ve yalanlarınızı dinlemek istemiyorum." dedi Suzie ve Jack'e baktı. "Her şey bitti. Fahişen ile iyi vakit geçirebilirsin."
"Suzie!" diyerek Jack onun peşinden koştuğunda Harry etrafındaki insanlara bakıyordu.
Kathy ona ihanet etmişti. Anlamadığı bir şekilde Eleanor ile bir olmuş ve ona tuzak kurmuşlardı.
Harry, insanlara baktığında o geceye kadar insanların onun dedikodusunu yapmadığını ve Kathy'nin bir yalancı olduğunu anlamıştı.
Harry, insanların bakışlarına dayanamayıp ağlayarak oradan ayrıldığında Louis peşinden gitmek istese de Liam onu durdurdu. Çalışanlar, paparaziler ve en önemlisi Eleanor'un babası olan ortakları Philip Calder onları izliyordu.
Niall, Harry'nin peşinden gittiğinde Louis ona yardım edemediği için kendinden nefret etmişti.
#
Louis, şirkete geldiğinde herkes konuşmayı bitirip yerlerine geçmişti. Bahsedilen tek konu dün gece gerçekleşen nişan partisinde çıkan olaydı. Herkes Harry'i konuşuyordu.
Louis, ifadesiz bir şekilde ofise geldiğinde kapı hafifçe çalındı ve içeriye Kathy kahveyle girdi.
"Harry?" diye sordu Louis.
"Gelmedi, Bay Tomlinson." dedi Kathy.
"Neden?"
"Arıyorum, ulaşamıyorum." dedi Kathy.
"O zaman ulaşana kadar aramaya devam et." dedi Louis sinirli bir şekilde. "Çık dışarı. Bugün kahve istemiyorum."
"Ama-"
"Çık!" dedi Louis tekrarlayarak.
Kathy dışarı çıktığında Zayn ile Liam odaya geldi. Louis, en yakın arkadaşlarına baktığında sinirleri daha da çoğaldı.
"Ben niye yalnız kalamıyorum?" diye sordu Louis.
"Dostum, geldiğinden beri bütün çalışanları azarladın." dedi Zayn.
"İyi misin?" diye sordu Liam.
"Harry bugün işe gelmemiş." dedi Louis.
"Normal değil mi?" dedi Zayn.
"Jack ile konuşacağım." dedi Louis.
"Harry için ne yapacaksın?" diye sordu Liam.
"Bilmiyorum. Onun masumiyetini kanıtlamamız lazım." dedi Louis.
"Peki bundan emin misin?" diye sordu Liam. "Onu çok tanımıyoruz."
"Kapa çeneni Liam." dedi Louis. "Zayn, bugün sabah toplantısını sen yapıyorsun. Ben de Jack ile konuşacağım."
"Peki." dedi Zayn.
#
"Baba!" diyen sesle Harry gözlerini açtı.
"Efendim bebeğim?"
"Okula geç kalacağız." dedi Hope.
"Hope, bugün okula büyükanne ile gitmek ister misin?" diye sordu Anne. Dün gece Harry çok geç saatte gelince onlarda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
FanfictionLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...