Louis şaşkınlıkla karşısındaki adama baktığında Harry hala gülüyordu. Louis, dizlerinin üstünde çöküp Harry'nin karnına baktı. Burada ikisinin bebekleri vardı.
"Baba oluyoruz." dedi Louis.
"Bu sefer her şeyi daha düzgün yapacağız." dedi Harry.
"Bebeğimizin her anına tanık olacağım."
"Evet." dedi Harry. Louis, gülerek kocasına baktıktan sonra onu öptü.
"Ben aptalım. Seni kendimden uzaklaştırarak aptallık yaptım. Özür dilerim." dedi Louis.
"Dileme." dedi Harry. "Bundan sonra benden hiç ayrılmayarak hatanı telafi et."
"Bunu yapacağıma emin olabilirsin." dedi Louis ve onu yeniden öptü.
Harry yatakta uzandığında Louis de yanına uzanıp Harry'nin karnını tuttu. Şuanda bebeklerine sarılıyordu.
"Hope'un tepkisi ne olur sence?" diye sordu Harry.
"Bunu ona yavaş yavaş söylemeliyiz." dedi Louis. "Eğer yeni bir bebek geldiğini söylersek kıskanabilir."
"Belki de abla olacağı için çok mutlu olur." dedi Harry.
Louis güldü. Buna inanamıyordu. Hayatının aşkıyla bir aile kurmuştu ve şimdi bu aileye yeni bir birey gelecekti.
"O zaman belki de Disneyland'dayken bunu ona söylemeliyiz. Bir de sana söz verdiğim düğünü yine yapalım." dedi Louis.
"Aslında düğüne gerek yok." dedi Harry.
"Ama-"
"Ben sadece seninle birlikte olduğumu bütün sevdiklerime duyurmak istiyorum." dedi Harry. "Aile arasında küçük bir yemek yiyelim, hem de-"
"Bebek haberini de onlara veririz." dedi Louis.
"Sözlerimi tamamlamanı seviyorum." dedi Harry. "Yada bunu bir süre herkesten saklasak mı?"
"Neden?" dedi Louis ve Harry sustu. Hayatındaki her şey çok yolunda gidiyordu ve kötü bir şeyler olacak diye korkuyordu. "Sen nasıl istersen bir tanem."
"Seni seviyorum, sevgilim." dedi Harry ve ona öpücük kondurdu.
Louis, Harry'nin karnına sarıldığında Harry uyumaya başladı.
#
Harry, şirkete geldiğinde ilk olarak odasında çalışan Eleanor'un yanına geldi. Onun yeniden dönmesini beklemiyordu ama döndüğüne göre ondan intikam alabilirdi.
"Umarım iyi çalışıyorsundur." dedi Harry.
"Ben başarılı bir iş kadınıyım." dedi Eleanor. Harry güldü.
"Başkalarının kuyularını kazmakta da öylesin." dedi Harry.
"Sen de hiçbir konuda başarılı değilsin. Zengin erkekleri elde etme konusu haricinde." dedi Eleanor.
"Biliyor musun Eleanor? Louis dün gece bana, seninle çalışacağını söylediğinde gram kıskanmadım. Çünkü seni sevmediğini ve hiçbir zaman sevmeyeceğini biliyordum. Sen sadece onun vakit öldürmek için zaman geçirdiği birisisin." dedi Harry.
"Louis ile benim aramdaki bağ sizinkinden daha güçlü." dedi Eleanor.
"Bizim bir çocuğumuz var. Bu imkansız." dedi Harry. Eleanor sessiz kaldığında Harry ona yakınlaştı. "Neyse ben gitsem iyi olur. Louis seninle konuştuğumu görürse bana değil ama sana kızabilir. Bana pek kıyamıyor. Aşk işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Midnight (MPREG)
ФанфикLouis, Harry ile tekrar karşılaştığında onları bağlayan bir şey olduğundan haberi yoktu...