Ten fragment zostanie zamieszczony w Jak studiować i nie zwariować – College AU
Nie wykluczam drobnych zmian w ostatecznej wersji, która wejdzie do książki
Jak sama nazwa wskazuje jest to alternatywna rzeczywistość, w której postaci znane ze świata MCU są studentami
Zapraszam do w/w książki na Wprowadzenie i czekanie na oficjalny startZapraszam również do dyskusji i tworzenia teorii spiskowych
Pietro pierwszy zauważył swoją siostrę. Przedzierała się między tańczacymi widocznie czymś rozbawiona.
– Nie wsiądziesz naćpana do mojego samochodu – oznajmił Loki, opierając się o ścianę z kubeczkiem soku.
– Wyluzuj, nic nie brałam. Romanov mnie rozśmieszyła.
– Czym? – zaciekawił się Pietro.
– Powiedziała, że Clint się w tobie buja. To komiczne.
Starszy Maximoff zastanawiał się w tamtym momencie tylko nad jednym: czy mogła to być prawda.
– Muszę się przewietrzyć – nie patrząc na reakcje siostry i Lokiego przedarł się między studentami na taras.
Wyjął komórkę, włączył transfer danych i odpalił Instagrama.
Jeśli Romanow mówiła prawdę najlepszym dowodem będzie fake konto Hawk.Eye96 – pomyślał, tworząc wiadomość do posiadacza owego konta na IG.
BeterMaximoff: Jeśli nie bawisz się jakoś wybitnie dobrze u Zoe to jestem na tarasie – napisał, a kiedy wyświetlił mu się komunikat o odczytaniu, wyłączył aplikacje.
Nie było specjalnie zimno jak na koniec jesieni i początek zimy. No i kiedyś usłyszał coś od Zoe, że zimą taras jest ogrzewany.
Nie obrócił się gdy ktoś wyszedł na zewnątrz. Dopiero gdy gość podszedł i oparł się o barierkę tuż obok pozwolił sobie zerknąć.
Nie zawiódł się. Clint Barton we własnej osobie stał obok.
– Łatwo przejrzeć ten nick. Sokole oko, mógłbyś być bardziej kreatywny.
– Innego pomysłu nie miałem.
– Wiesz co ciekawego powiedziała mi Wandzia?
– Nie wiem. Co?
– Podobno się we mnie podkochujesz – sokoviańczyk odważył się spojrzeć na łucznika.
Barton patrzał przed siebie, rozszerzone źrenice zdradzały, że był pod wpływem.
– Tak. To prawda.
– To tak jak ja.
Zanim stchórzył pochylił się lekko i pocałował blondyna.
Zajęci sobą nie dostrzegli ukrytej między drzewami blondynki z telefonem.
CZYTASZ
Zagubiony Kalendarz Adwentowy
FanficChallenge w postaci kalendarza adwentowego Wszystkie chwyty dozwolone