Okienko 23 - Spiderfrost

114 6 2
                                    

Headcanonsy z JSiNZ odnośnie Spiderfrostu, na 99% w styczniu pojawią się takie o postaciach i ich "zboczeniach zawodowych" itp

#1 Lokiemu bardzo często włącza się instynkt macierzyński w stosunku do Petera (i innych młodzików) i nie potrafi mu odmówić. A Wanda parszywie to wykorzystuje, wciągając Parkera w swoje głupie pomysły.

#2 Kiedy Peter zaśnie nad książkami Loki zawsze przykrywa go kocem, zbiera wszystkie podręczniki i zamyka je, nie zapominając o odpowiednim oznaczeniu stron.

#3 By ułatwić Peterowi naukę Loki wieczorami gra z nim w skojarzenia i podsuwa mu najbardziej przydatne informacje, dzięki którym Peterowi łatwiej na zajęciach

#4 Oboje poważnie traktują naukę i dlatego tak dobrze im się ze sobą mieszka i uczy. Peter systematycznie uczy się nowych tematów  a Loki może je sobie wtedy powtórzyć. Nie lubią uczyć się w ciszy i zawsze w tle coś gra.

#5 Oboje mają podobny gust muzyczny dzięki czemu nie kłócą się odnośnie muzyki puszczanej w czasie naukowych sesji. Polubili nawzajem różnych swoich artystów. Ich ulubionym kawałkiem stał się E.T od Katy Perry.

#6 Loki nie wie kiedy dokładnie zakochał się w Peterze, potrafi jednak wskazać, że był to okres między Halloweenową, a świąteczną imprezą u Zoe. Być może był to któryś z ich naukowych wieczorków gdy przyłapał się na dłuższym zerkaniu w stronę młodszego studenta historii. Peter nie ma aż takiego problemu, zauroczył się od pierwszego wejrzenia, a wpadł po uszy gdzieś tak w okolicy Święta Dziękczynienia, które spędził z Lokim i bliźniakami Maximoff.

#7 Są niezwykle zgodnym związkiem. Oczywiście drobne sprzeczki się zdarzają, ale nie robią z nich dram stulecia. Darzą się zaufaniem i wolą najpierw obgadać "kryzysowe" sytuacje niż z góry zakładać najgorsze.

#8 Peter był pierwszą osobą, która dowiedziała się o biologicznej rodzinie Lokiego i jego znajomości języka polskiego. Wszystko przez telefon którego był świadkiem w wigilijny poranek > Patrz okienko 24 – Niespodzianka.

#9 Peter wiedział o Oliwii (Liv) – młodszej siostrze Lokiego na długo przed Wandą i oboje świetnie się bawili, wkręcając studentkę psychologii w rzekomy romans starszego studenta.

#10 Wbrew wszelkim oczekiwaniom to Peter jest tym bardziej zazdrosnym w ich związku.



Korzystając z okazji:

Był ktoś już na No Way Home? Ja tak i film był świetny, we wtorek idę jeszczę raz (tym razem na dubbing i z siostrą) [Scooby Doo this shit – ten tekst jest przegienialny]

Andrew Garfield to moja wielka miłość

Zagubiony Kalendarz AdwentowyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz