{عُشاق الهوس... 17}

7.2K 454 436
                                    

اولا.. اخباركم ايه، يارب الجميع يكون بخير..

ثانياً... انا مش متاخرة، انتم اللي متاخرين ودي حاجه متعبنيش اني استني التفاعل اللي طلبته يكمل، زي ما بتعب في الروايه عايزة اشوف مجهودي بيتقدر..

ثالثا... انا بقدر جداً الاشخاص اللي بتتفاعل، ودا اللي بيخليني اكتب في البارت وانزله برغم ان التفاعل مش بيكمل المطلوب ودي في كل مرة علفكرة... يعني ياريت محدش يقول اني مش بقدر اللي بيتفاعل لاني بعمل عكس كده تماماً..

رابعاً... والناس اللي بتقول ان البارت بيقل وبتاخر.. التاخير مش عندي بالعكس انا كده بنزل بدري، والبارت بيكون طويل يعني 6000 كلمه لو شايفه ان ال6000 شويه ياريت اعرف البارت الطويل كام كلمه..

خامسا... البارت اشخاص كتير و احداث اكتر محتاجه تتطاابق مع بعضهم، يعني مينفعش اركز علي ثنائي بس واجبهم كل بارت، لا كل بارت بنجيب ثتائيات مختلفه عشان الاحداث تكمل..

سادسا.... التفاعل المطلوب 310 ⭐ و400 تعلق
اظن مش كتير ل 2500 شخص بيشوفوا البارت

اتمني البارت يعجبكم ويكون في تفاعل مميز علي المشاهد... وتعليقتكم للتوقع ايه في البارت الجاي...

قـــــــــــراءة مـــــمـــــتعه 🌚🖇

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_السابع_عشر

أمام الجريدة...

هاتف تيم ملاك لتخرج لانه قريب من الجريدة حتي يكملوا حديث الصباح كما اتفقوا، وعندما كانت تنزل درجات السلم وجدت ريان يجلس علي أحد الدرجات ويضع يدة علي وجهه..

لتنزل له وتقرب منه ثم وضعت يدها علي كتفه بقلق قائله:
ــ ريان مالك في حاجه؟

رفع راسه لها ونظرت لوجهه الملئ بالدموع بصدمه قائله:
ــ ايه دا في ايه مالك؟

لم يجيب عليها وبدون مقدمات نهض من مكانه وسحب ملاك في حضنه وهي بكامل صدمتها، وللقدر حكمه ان يأتي تيم بهذه الوقت نظر للموقف ولم يوقف السيارة أكمل طريق بسرعه...

ثم بعد ان فاقت من الصدمه بعدته بسرعه بغضب ولم تستطع ان ترفع يدها لتصفعه لكثره الدموع التي علي وجهه، ليتحدث قائلاً بحزن ودموع:
ــ أأنا اسف يا ملاك..

تنهدت وقررت انها لن تحاسبه الآن ثم تحدثت بتسال:
ــ في ايه مالك؟

اردف قائلاً بدموع:
ــ مافيش حاجه... انا بس بجد اسف علي اللي حصل..

هزت راسها قائله بستفسار:
ــ تعالا بس... امسكت يدة لينظر ليدها التي تمسك به ويشعر للمرة الثانيه انها النجاة له، ثم جعلته يجلس بسيارتها ثم ذهبت لتجلب له ماء ثم عادت واعطت له الماء وجلست بجانبه، اردفت قائله..: اشرب مايه واهدي.

عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن