{عُشاق الهوس.. 26}

4.8K 313 419
                                    

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد..

اخباركم ايه يا حلوين، يارب تكونوا بالف خير وحياتكم كلها راحه وفرحه..

اتمني البارت يعجبكم وينول توقعتكم، واتمني التفاعل يزيد أكتر..

ومعلش لو مش برد علي تعليقات هنزل البارت امتي.. لاني مبكونش عارفه ممكن انزله امتي، محبش اقول معاد وفي الاخر منزلش فيه، اكيد مش هتكونوا مبسوطين بدا..

التفاعل زي ماهو 400 تعليق و300 ⭐
برغم ان اللي بطلبه مش بيتنفذ بس عشان بقالي فتره منزلتش نزلت دلوقتي..

اتمني دايما ماتنسونيش في دعواتكم، وتدعولي احقق اللي بتمني ولكم بالمثل..

واتمني من قلبي لكل شخص فيكم يقابل نصه التاني اللي هيسعده ويفرح قلبه ويكون عوض ربنا لي..

شكراً يا بسكوتات ❤🖇

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_السادس_والعشرين

في الكامب عند كنوز وتاج..

اردفت تاج بتسال قائله:
ــ ايه هي الخطه؟

اردفت كنوز قائله:
ــ بصي يا ستي احنا هنقولها ان جود هيحتفل بعيد ميلاد دارين وعايز يعملها مفاجأة فاحنا هنبلغ كل اوضه لواحدها..

نظرت لها تاج بصدمه قائله:
ــ حرام عليكي يا كنوز، انتي عارفه لو قولنا ليها كده ممكن تحس بايه...

اردفت كنوز قائله بحزن:.
ــ طيب اعمل ايه؟ مجتش في دماغي غير الفكره دي عشان نجبها هناك وكمان عشان متتكلمش مع حد او تسأل..

وجدت وجهت نظر في حديثها ولكن حزينه وخائفه علي شعور واحساس لمار، لتفكر تاج قليلاً ثم اردفت تاج قائله بتسال:
ــ طيب قولي مثلاً ان عيد ميلاد بحر؟

هزت راسها وجابت قائله:
ــ مش هينفع عيد ميلاد بحر كان من شهرين وهي اللي اختارت الهديه معايا يعني مش تصدق خالص مقفوله من كل ناحيه، والله فكرت كتير بس دي احسن فكره عشان كمان مستحيل تسال او تتكلم في الموضوع، اللي هنقوله ليها هتعمله من غير نقاش..

نظرت له بتفكر واردفت قائله:
ــ مش عارفه هو انتي عندك حق، بس انا خايفه عليها انتي عارفه شعورها هيكون ايه لم نقولها دلوقتي؟

هزت راسها بتفهم قائله:
ــ عارفه والله وانا كمان متمناش انها تتوجع او تزعل لكن عشان الخطه تكمل من غير غلطت هي بس هتزعل الكام ساعه دول، وبعد كده جود هيصلحها بطرقته..

هزت تاج راسها ببتسامه قائله:
ــ انا كل لم افكر في الموضوع بجد بكون مش مصدقه فرحانه جداً كان انا اللي هيعترفلي..

عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن