{عُشاق الهوس... 22}

7K 355 456
                                    

السلام عليكم جميعاً..
"لا إله إلاّ أنت سبحانك إني كنت من الظالمين"
الروايه طبعاً وحشتكم عارفه..

اتمني البارت يعجبكم وينول رضاكم علي قد تعبي فيه..

اتمني يكون في تفاعل علي المشاهد أكتر..

بلاش النقط والايموشنات دي، هو مش عدد وخلاص، انا بشوف كل التعليقات وكل تفاعلكم، وبجد بتبسطت من البنات اللي بتعلق علي المشاهد وبتعلق بطريقه تضحك او مؤثرة، شكرا ليكم ولتفاعلكم..

اتمني دايما الروايه تعجبكم، واللي لسه ملقاش الحب يلقي وربنا يرزقنا بي...

اتمني انكم تدعولي كتير جداً ان ربنا يجبر بخاطري ويحقق اللي بتمني.. ولكم بالمثل طبعاً..

قراءة مــــــمـــــــتـــــــعـــــه....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_الثاني_والعشرين

في الاتوبيس كان الوضع كالاتي جود وعاشق يقفان امام كرسي لمار ودارين، بسرعه بديه من عاشق جلس بسرعه بجانب لمار و وضع رأسه علي كتفها وجود تنهد تنهيدة طويل ثم جلس بجانب دارين الذي نظر لها ببتسامه وهي بادلته البسمه، ثم نظر جود لـ عاشق الذي غمز له وتحدث بشفتاة قائلاً:
ــ ايه خدمه..

ابتسم جود، ثم نهض عاشق وصفق بيدة لكي ينتبه الجميع له واردف قائلاً:
ــ جماعه ركزوا معايا ثواني بس عايز اقول حاجه، يــــا جـــــمــاعــه ركزوا.. انتبه الجميع بعد صياح كبير، واكمل قائلاً...: بصوا بقا انا هقول معلومه ومفروض معظمكم عارفها اولا مافيش شغل احنا جاين نغير جو ونستمتع واحنا مع بعض، يعني مشفش واحد بيظبط ملف او حاجه علي اللاب او بيبعت Email لحد مافيش الكلام دا الشغل في القاهرة واحنا سبنها خلاص واي حد يشوف حد بيشتغل يفتن عليه، والفتنه دي حلال شرعاً... ضحك الجميع واكمل قائلاً ببتسامه...: واحب اقولكم بقا انكم صعب حتي تعملوا مكالمه هناك لان مافيش ارسال ولو عايز تتكلم في التليفون هتمشيلك بالميت كده من10-15كم... رفع يدة اليمن وقال...: والله علي ما اقوله شهيد..

صفن الفتيات الذين بالخلف وضحك الباقي وانحني عاشق لهم باحترم وتمثيل، ثم عاد وجلس مكانه بجانب لمار الذي جود يراقبها ويحاول ان يفعل هذه دون الاشتباه او تري دارين لاحترامه لمشاعرها...

ام عن لمار كانت ترتدي سماعات الاذن وتستمع اغنية وكانت تدندن معها..

" ياذيك.. هيثم شاكر"

يإذيك ويرضى بجرحك
ويسيبك في الحزن تعيش
يإذيك وتستحرم تعبك يرسى على مفيش
تستنى عليه وتقول هيفوق
وان مرة فكرت تعاتبه تطلع محقوق
يإذيك وترسم بسمة على جروحك تداريها عليه
يإذيك وتكدب على روحك وتشوف بعنيك

عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن