{عُشاق الهوس.. 19}

7.7K 393 391
                                    

اولا.. ازيكم اتمني ان الكل يكون بخير..

ثانيا.... عارفه ان التأخير كان طويل اوي، بس انا كان عندي ظروف ومعرفتش اكمل البارت.

ثالثاً... صعب اوي اني احدد معاد النزول لان بجد بتكون محتاجه وقت وتفكير وتركيز في الاحداث والشاهد، فصعب احدد معاد واجرع اخذلكم، لكن زي ما قولت اسبوع لا والاسبوع اللي بعده هينزل..

انا بجد بعتذر علي التأخير بس اتمني ان برغم التأخير البارت يعجبكم في الآخر ويتوقعتكم تستاهل مجهودي..

اتمني التعلقات عشان المشاهد يا جماعه، المشهد نفسه مش بس الاسأله اللي في اخر البارت..

التفاعل برضو قليل بالنسبه للعدد اللي بيشوف الروايه اتمني يزيد اكتر...

400⭐ 400 تعليق..

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_التاسع_عشر

في الاسكندرية.. بشقه فراس.

اردف فراس قائلاً:
ــ بص اولا انا عايز اتاكد منك في حاجه..

نظر له فراس بتسال قائلاً:
ــ تتأكد من اي؟

نظر لـ كنوز ثم حول نظره إلي فراس واردف قائلاً بتسال:
ــ انت متأكد من الخطوة اللي هتعملها، انت هتخرب فرحك بالطريقه دي وكمان الله أعلم هيكون رد فعل العيله ايه؟، وفي كتير هيكون ضدك..

نظرت له كنوز بصدمه واردفت قائله لـ فراس:
ــ انت جاي تبوظ الجواز ولا جاي تعقله..

اردف فراس قائلاً:
ــ انا مش جاي ابوظ الجواز، انا جاي الحق اخوكي قبل ما يدخل في علاقه مش عايز يدخلها مع انسانه بيحترمها لكن مش بيحبها وبيحب غيرها، وجوازة زي دي مش هدوم كتير ولا هو هيكون مبسوط ولا دارين هتكون مبسوطه، فوق كل دا وجع لمار هيكون الضعف... نظر لـ جود قائلاً بتسال..: رد يا جود متأكد؟

تنهد واردف قائلاً بثقه:
ــ انا مش واثق من حاجه في حياتي قد ثقتي في الموضوع دا، مش هستني عشان اندم وقول يارتني.. نظر لـ كنوز قائلاً..: عارف انك خايفه عليا وعلي جوازي، لكن يا كنوز انا مش هكون مبسوط ولا هقدر ابسط دارين..

هزت راسها بموافقه واردفت قائله:
ــ تمام ماشي، بس انت كان عندك استعداد تكمل الجواز عادي قبل ما تعرف حب لمار ليك..

هز راسه بنعم قائلاً:.
ــ ايواااا قبل ما اعرف حب لمار ليا، ومن بعد ما عرفته مستحيل اخسره يا كنوز..

تنهدت قائله:
ــ مش عايزاك تقع في مشاكل ولا تخسر حد عشان حبك..

اردف قائلاً بوجع:
ــ انا لو متحركتش دلوقتي هخسر نفسي مش بس هخسر الناس، انا عندي امل في ربنا انه عرفني دلوقتي عشان الحق سعادتي ومخسرهاش... انا بس عايز دعمك ليا..

عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن