{عُشاق الهوس... 20}

7.5K 430 491
                                    

اولا.. اخباركم يارب تكونوا كويسين ومرتاحين في حياتكم..
اتمني الكل يعيش حياة سعيدة من غير ألم او تعب وتلاقوا الحب اللي كلنا بندور عليه..

ثانياً.. انا هرجع واقول اني مش متأخرة، ياريت قبل ماحد يقول اني متأخرة يبص علي التصويت والتعليقات.. لان االي بطلبه قليل جداً بالنسبه للاشخاص اللي بتقرأ، يعني مش صعب من 2000 شخص يكون في 400 تصويت وزيهم تعليق..

ثالثاً... حبه اوضح حاجه، اني ممكن مش برد علي التعليقات لكن انا بشوف كل تعليق، مبردش عشان التفاعل اعرف وصل لفين.. وبالنسبه للي بيقول الروايه +18، احب ارد اقول لا هي مش +18 مافيش اي توضح لدرجه الوصل ل+18، انا بس بوصل معلومه، ولو شافين ان الرومانسيه زيادة ممكن الغيها خالص وهكتب اللي يوصل الاحساس وبس..

رابعاً.. من قلبي بشكر كل اللي بيشجعوا واللي بيصوتوا، عايزة اقول اسماء لكن اخاف انسي حد، لكن من قلبي بشكركم...

خامسا... التصويت 300 ⭐ والتعليق 400

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_العشرين

بمنزل مهاب العسيلي، خاصاً أمام غرفه تيم...

كانت ملاك تصعد علي الدرج بخطوات سريعه حتى تسبق تيم التي تظهر علي ملامحها الغضب منه، اسرع في خطواته قائلاً وهو يمسكها من معصمها قائلاً:
ــ ملاك اهدي بس في ايه؟ مش طيقاني كده ليه؟

نظرت له بغضب ولم تتحدث سحبت معصمها منه بقوي، نظر لها بصدمه فمن المفترض انه الذي يجب ان يغضب، تنهد من الحرب التي اندلعت وهو المجني عليه به ولكن يتفاجئ انه الان هو من يحاول ان يرضيها، امسكها يدها واتحرك بها بعد الخطوات وذهب بها الي غرفة واغلق الباب خلفه، نظرت ليدة ليفك يدها بسرعه ويرفع يدة تلبياّ لطلبها...

تنهدت وذهبت لتجلس علي كرسي المكتب واتجاة إليها ببتسامه علي شكلها الغاضب وسند بجسدة علي المكتب واصبح مقابلها وعقد يدة امام صدرة بتسال:
ــ زعلانه ليه بقا؟

نظرت له بضيق قائله:
ــ يعني انت كمان متعرفش انا زعلانه ليه؟

رفع عينه ليتذكر ثم نظر لها قائلاً بجهل:
ــ معلش مش فاكر كويس..

اردفت قائله بغضب ونرفزة:
ــ يعني انا ارن عليك اكتر من 20 مرة وانت لا هنا وابعتلك 50 رساله وانت برضو متردش، واخر مرة اتقابلنا فيها واحنا في النادي فاكر طبعاً... هز راسه بنعم، لنكمل..: واتفقنا انك هتيجي تاخدني من الجريدة ومن يومها معرفش عنك حاجه وانا بحاول اكلمك وانت ولا فارق معاك حاجه.. حاول ان يتحدث لتمنعه قائله...: لا متحاولش تبرر اصل انت اكيد في اي يوم من الايام اللي فاتت مسكت الموبيل ولو دقيقتين مكنش هيحصل حاجه لم ترن عليا تطمني او حتي تبعتلي رساله، وبرغم اني استنيتك كتير في الجريده وبعد ما زهقت قولت استنك بره بس برضو مجتش، وبعد كل دا متحاولش تتكلم عشان تعتذر ودلوقتي بتسال زعلانه ليه؟ انا اصلا مفروض ازعل اكتر لانك متعرفش زعلانه ليه؟

عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن