اللهم صل وسلم وبارك على اشرف الخلق والمرسلين سيدنا محمد صل الله عليه وسلم..
كل سنه وانتم بالف خير، رمضان كريم عليكم وعلى امه محمد جميعاً.. ينعاد عليكم الايام بخير يارب 🌙♥
وكل سنه برضو وانتم طيبين بمناسبه نزل الروايه تاني 😂😂
بعدنا اووي عارفه بس الحمد لله ظروف وعدت والحمد لله علي كل حال🙂
ان شاء الله ارجع تاني اقوي من الاول، بتشجعكم وشكراً ليكم علي داعمكم الكبير ليا الفتره اللي فاتت برغم كل حاجه..وطبعا ان شاء الله احاول اخلص كام فصل وانزل في العيد بس عايزه دعم كبير منكم..
ماتنسوش رأيكم وتعليقتكم وتفاعلكم علي المشاهد..
وكل سنه وانتم طيبين تاني 🌙🖇♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#عُشاق_الهوس
#من_سلسله_عشقتك_حد_الهوس
#بقلمي_مروة_ياسر "محنونهة_الأههلي"
#البارت_السابعه_وعشرين_ج2في الكامب...
خرج جود ودارين وهما يتشابكون الايدي، كان جود هو من يثير في الاول ودارين خلف، وقف امام الجميع وانصدم من كانوا معه "كنوز، فراس، عاشق، تاج، زين، حتي لمار لم تتوقع هذه"، ماذا حدث هل بالفعل قرر ان يتخطي لمار ويكمل العرس؟! كانت لمار في وهل الصدمه..
وقف جود امامهم جميعاً وفي يده دارين، اردف ليث قائلاً بضيق:
ــ اظن ان جه الوقت اللي تشرح لنا فيه حصل ايه؟هز جود راسه بموافقه وجعل دارين تجلس ثم وقف بمفرده واردف قائلاً بكل تشجيع:
ــ انا بحب لمار.. صمت وترك الصدمه تفوح علي عقول الجميع، ليكمل قائلاً بحزن..: لكن معندناش فرصه نكمل..اردفت ماسه بتسال:
ــ هو في اي انا مش فاهمه حاجه؟هز راسه واردف قائلاً:
ــ انا هفهمكم، الرحله دي كانت معموله في الاساس للشباب لكن بعد ما عرفت ان لمار بتحبني وانا كمان بحبها قررت اعترف لها، ومن هنا فراس وعاشق وزين ساعدوني، لكن... صمت لثواني، واكمل قائلاً..: لمار رفضتني، قررت هوقف الفرح لاني مش عايز اظلم دارين اكتر من كده، لكن احنا اتكلمنا وقررنا اننا هنكمل الجواز ومش هننفصل..لمار تنظر له بصدمه هل حبه هاش لهذه الدرجه لا يستطيع ان يقف امام التيار أبداً، تنظر له بخذلان ولكن هي من اختارت لا تستطيع ان تلومه بمفرده، ولكن كل ما تفكر به هل ضاعت فرصتها من يدها مره اخري...
كان الجميع مصدوم ولا يعرفون ماذا يقولون، اردف مالك قائلاً:
ــ ودارين معندهاش مانع تكمل بعد الكلام ده واللي عرفه.نظر جود لـ دارين التي وقفت بجانبه واردفت قائله ببتسامه حزينه ظاهره علي وجهها من كثره الدموع:
ــ معنديش مانع، لأسباب كتير اولا لم جود كلمني دلوقتي حسيت ان في حاجه اتخلقت ليا عنده يكمن مش حب كامل بس مع الوقت هيجي.. صمتت واردف قائلاً وهي تنظر للجميع..: انتم يمكن متعرفوش انا بحب جود قد اي ومن امتي؟ انا بحبه من قبل اصلا معرفه كنت دايما بشوفه مع ليل وعامر لم بيجلهم عندنا الكليه، كان حلمي اصلا اني اكلمه بس لم عرفته كان عندي انانيه انه اكون معه وبدل ما بس كان حلمي اكلمه بقي حلمي اكون معه ونتجوز، لم اتقدملي مكنتش مصدقه بس حسيت قد اي اني محظوظه بجد، صعب بعد كل اللي عشته وشوفته مع جود ان لم تيجلي فرصه اكون معه مستغلهاش، يمكن انانيه مني بس انا عمري ما كنت انانيه غير في الموضوع ده من حقي ادور علي ساعدتي و اروحلها.. نظرت لـ جود قائله بعتراف...: لو عشان اقرب منك محتاجه 100خطوه هقرب 99 خطوه وهستني تخطي 100..
أنت تقرأ
عُشاق الهوس. "بقلمي مروة ياسر"
Mystery / Thrillerرومانسية اجتماعية صداقة بوليسية الجزء الثالث من سلسلة عشقتك حد الهوس.. كل واحد عنده واقع يمكن مش مؤلم بس في الاخر واقع، اتمني الروايه تكون سبب في جزء من فرحتكم وابتسامتكم ????