5. Bölüm

41 5 21
                                    

Rio, düşüncelerinden onu dürterek sıranın ona geldiğini anlamasını sağlayan Win ile birlikte sıyrıldı. Ona kısa bir teşekkür edip, önünde sıkkın ifadeyle onu bekleyen bayana doğru döndü.

"İsim ve soy isim?" dedi kadın başını ajandasına çevirirken.

"Rio Scoot" Kadın sonraki sayfaya geçip önündeki çocuğun ismini aramaya başladı. Sonunda bulduğunda derin bir nefes alıp, başını kaldırdı.

"A blok, 306 numaralı oda, geçebilirsin." Rio bahçe kapısından geçerken, kadın "sıradaki" diye bağırdı.

Rio buraları bilmediği için, tanıdığı tek kişiyi beklemeye karar verip kapıda beklemeye başladı. Sıradaki öğrenci Win olurken, o da ismini söyleyerek, bekledi.

"Win Ceawlîn, A blok, 306 numaralı oda."

Rio şaşkınlıkla gözlerini açarken, sevinçle gülümsedi. Bu gün şanslı gününde olmalıydı. İlk anne ve babası izin vermişti buraya gelmesine, şimdi de tanıdığı birisiyle aynı odada kalacaklardı.

Umarım iyi anlaşırlardı.. Rio itiraf etmek istemese de, arkadaşa ihtiyacı vardı. Kendi gezegeninde buna hiç bir zaman sahip olamamıştı.

Eşcinsel olduğundan dolayı, garip görünüşü yüzünden insanlar hep ondan uzak durmuşlardı. Şimdi kendi gibi insanların olduğu bir yerdeydi. Bu her şeyi değiştirirdi işte.

Ona benzeyen bir sürü insanla hiç korkmadan arkadaşlık ede bilirdi.

Kendi gezegeninden ziyade, burası özgür bir yerdi. Her zaman istediği o yerdi.

Yanına gelen Win ile beraber, düşüncelerine ara verip, ona doğru seslendi. "Hadi gidelim."

Birlikte, insanlara sora sora nihayet Blok A'yı bulup kuleye giriş yaptılar. Kule otuz katlı idi. Dış duvarlar taşlara süslense bile, içi çok şıktı.

İçeri girdiğinizde ilk sizi yere serilmiş kırmızı bir halı karşılıyordu. Kulenin merkezinde bir tür platform vardı. Siyah renkteydi ve ne işe yaradığını öğrendiğinde baya şaşırmıştı.

Öğrencilerden bir tanesi platformun üzerine çıktı, ardından aynı saniyelerde yok oldu.

Bir ışınlanma aygıtı idi sanırsam. Win de olanlara Rio gibi şahit olurken, baya şaşırmıştı. Win bu gezegende yaşasa da, ülkesinde hiç böyle şeyler yoktu. İlk kez gördüğünde etkilenmekten alı koyamadı kendini.

Bu icatı yapan, onları merdiven çıkmaktan kurtarmıştı. Bu yüzden ona içinden teşekkürlerini iletip, Rio ile birlikte, Platforma ilerledi.

Platforma çıktıklarında, Win, kısık sesle 'A blok, 306 numara' fısıldadı. İkisi ışınlanıp, tam olarak odalarının önüne gelince gülümsediler. Kalpleri bu yeni deneyimle hızlıca tepniyordu içerde .

Odalarına gitmeden önce Rio kapıyı ve yanda duran tabelayı inceledi. Onların kapısı diğerlerine nazaran farklıydı.

Kapı gümüş renginde idi, altından işlemeleri ona daha büyülü ve güzel göstermişti. Kapının yanındaki tabelayı inceledi.

1. Rio Scoot

2. Win Ceawlîn

3. Alon Bek

4. Shin Astrin Minel

Bunlar odada kalan öğrencilerin isimi olmalıydı. Başını Win'e çevirdiğinde onun da tabelayı incelendiğini fark etti.

"Girelim mi?"

Win başını sallayıp oyuncak ayısına sıkıca sarıldı. Gergin olduğunda hep bunu yapardı. Elini kapının kulpuna götürüp, yavaşça araladı ve içeri girdi.

F.U.E.L || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin