0

24.5K 2K 2.3K
                                    

Haiii, Şevval'in renkli dünyasına hoş geldiniz:') Yine yeni bir ficle işte geldim buradayım. Evet güya başlamayacaktım hiç bir fice, evet evet. Biliyorum biliyorum, durunamadım yine ve yine. Şaşırdık mı Şevval? Ah hayır. Neysemmsiii, ne demişler denizde kum, Şevval'de fic tükenmezzzz:)

Buraya fice başladığınız tarihi alabilirim. Xx

Bu saatte atıyorum ve kimsecikler görmeyedebilir, ama umarım bakarsınız yahhuuu. Bu fic için çok heyecanlıyım, yeni fic yeni heyecan biliyorsunuz :D

Giriş bölümü geçmişten başlıyor ve yazar anlatımı, 1. bölüm şimdiki zamana dönüşke yapacağız. Haberiniz olsun <333

O zaman keyifli okumalar! Xx

**

1921~

Kasabada yaşanan cinayetler gün geçtikçe artıyordu. Halk, Fransa'dan yıllar önce gelen Kim Taehyung'dan şüpheleniyordu.

Kim Taehyung'un ise olaylarla herhangi bir alakası yoktu, sessizce evinde oturur, gazetesini okur kahvesini yudumlardı.

Akşam yemeğinin ardından bahçesinde bir gürültüye kulak kesildi. Pencerelerinden içeriye sızan meşalelerin ışıkları evinin duvarlarında ahenkle dans ediyordu.

"Katil! Canavar!"

"Canavar çık dışarı!"

"Biz de seni öldüreceğiz!"

Dışarıdan koro halinde duyduğu bu gürültü, genç adamın oturduğu sandalyesinden kaldırıp pencerenin kenarına doğru ilerlemesine sebep oldu.

Perdenin ardından bahçesini olduğu gibi saran topluluğa baktı. Ellerindeki meşaleleri sallıyorlardı. Bazılarının ellerinde sopalar vardı.

Kapıya alacaklılar gibi vurmaya başlamaları uzun sürmedi. Kim Taehyung, korkunç bir şekilde can veren insanlardan haberdardı, kasabasında olup bitenleri biliyordu, ancak kendisinin bu olaylarla uzaktan yakından alakası yoktu.

Evlatlık alındığı ailesi Fransa'daydı, kendisi bir süreliğine doğduğu ana topraklarına, Kore'ye dönmüştü.

Kasaba küçük olduğu için giren ve çıkandan halkın haberi olurdu. Ne şanstır ki, Taehyung'un gelmesiyle birlikte cinayetler artmıştı. Hız kesmeden ilerleyen bu vakalardan ötürü halk Kim Taehyung'tan şüpheleniyordu.

Taehyung, ailesinden kalma güçlere sahipti, bunu fark etmesi bile yıllar sonra gerçekleşmişti. Asla biyolojik ailesini bulamamıştı. Bu yüzden ne olduğunu kendi de bilmiyordu.

Kasabadakilere karışmasa da, yaralanan hayvanlara ve ölmek üzere olan hayvanlara yardım edip onları ölmek üzereyken hayata döndürmesi yüzünden halk onu canavar olarak görmeye başlamıştı.

Daha dünden hazırlardı onu suçlamaya, sonradan gelmişti çünkü kasabaya. Fransa'dan geldiği biliniyordu, üstelik onun gelmesiyle vakalar kontrol edilemeyecek şekilde yükselince tüm suçu Kim Taehyung'un üzerine yıkmaya hazırlardı.

Genç adamın kapısını kıracak şekilde, sopalarla vuruyorlardı hiddetle. Kimisi pencerelerine saldırmıştı.

Eve baskın yapıp Kim Taehyung'u yakalamak istiyorlardı. Halk, çıldırmış, kontrolden çıkmıştı.

"Çık dışarıya canavar! Senin evlatlarımıza kıydın! Biz de sana kıyacağız!"

Genç adamın elleri endişeyle titrerken, saçlarını geriye doğru itekleyerek onları dağıttı. Kaçamayacağını biliyordu, evinin etrafı sarılmıştı. Ama o suçsuzdu.

PUNISHED • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin