19. cserebere

14 3 2
                                    

Jared és Alana nem hittek a szemüknek, amikor Connort meglátták a duplarandijuk napján a kávézó teraszán. Azt már megszokták, hogy a fiú nyáron is sapkát visel, valamint azt is, hogy néha Mio stílusát is megszégyenítő módon öltözködött, de aznap valami nagyon más volt. A haját a sapkája alá tűrte, a megszokott lobonc helyett göndör fürjeiből csak egy egészen kis darabkát engedte láttatni, a tincsek féloldalra tűrve a szemébe lógtak. Láthatóan nem viselt sminket, legfeljebb épp csak annyit, hogy szokásosan sápadt, beteges bőre élőnek tűnjön, és ne legyen annyire feltűnő a kiugró arccsontja.

Pár órával a találkozó előtt megborotválkozott akkor is, ha jobban szerette szúrósan hagyni a borostáját és csak három-négy naponta levágni. De ami a legfurcsább volt a fiú megjelenésében, hogy nem a saját ruháit viselte. A kék-zöld csíkos, galléros-gombos póló, a világoskék, bő farmer és a barna túrabakancs mind olyan dolog volt, amit magától sosem lett volna képes felvenni.

A legnagyobb meglepetést mégis Evan okozta számukra. Acélbetétes, amin a sárga és lila fűző a lábszára közepéig futott fel, szűk fekete nadrág, aminek oldalán ezer és egy lánc lógott, valamint egy Dead Kennedys-es póló, amit csak akkor viselt, amikor Connor náluk aludt, és szerette volna még egy keveset érezni az illatát. Evan körmei feketére lettek festve, az ujjaira Connor gyűrűit húzta, a karját megrakta különböző innen-onnan összeszedett karkötőkkel, és ami a legfurcsább volt az összhatásban, az Evan fekete haja volt, amivel kapcsolatban csak reménykedni tudott, hogy a hajfesték csomagolása nem hazudott, és két mosás alatt kikopik.

– Ha ezt tudom, szoknyában és magassarkúban jelenek meg. – vigyorgott Jared.

– Én meg nem fürdök meg. – vonta meg a vállát Alana, de a fiúnak már nem volt ideje felkapni a vizet, mert a másik kettő észrevette őket.

havas esőtől átázott szívek | bárányfelhős téli novellákحيث تعيش القصص. اكتشف الآن