,,Kde je Louis?" vyšel hnědooký brunet ze své kanceláře a zeptal se černovláska, který zrovna vstoupil do baru Big Payno's. Louis a Zayn byli předávat zásilku a hnědooký brunet byl celou dobu jako na trní, protože všechny kšefty, kterých se účastnil Louis se vždycky mohly zvrhnout během půl sekundy.
,,Už jde. Asi se zase poštěkal s Henrym," protočil Zayn očima. Henry byl člověk, co pracoval v garážích, staral se jim o auta.
,,Jak dopadlo předání zásilky?" ptal se ihned Liam a společně se Zaynem se vydali opět do kanceláře, kdy bylo na tyto rozhovory větší soukromí.
,,V pořádku. Vše šlo podle plánu a ani se nestřílelo," kývl Zayn, načež se Liam spokojeně usmál.
Mafiánská rodina Liama Payna byla jednou z nejbohatších, nejschopnějších a nejnebezpečnějších ve městě. Před třemi lety tomu tak nebylo. Liam, Zayn, Niall, Louis a ostatní byli součástí Stylesovi rodiny, ovšem jednoho dne roku 1935 konkurenční mafie polovinu Stylesovi rodiny zabila na jedné misi. Liamovi Styles nejvíce věřil, proto mu už dávno řekl, že kdyby se stalo cokoliv, on se stane novým šéfem. A Liam tohoto slibu nikdy nezneužil, ani šéf být nechtěl. Ale co se stalo, stalo se a on tuto pozici vzal zodpovědně.
Payne a zbylí lidé se sebrali, začali na sobě pracovat a teď, kdy se psal rok 1938, to byla opět mafie na vrcholu. Jenže dnes přišel další problém.
Styles měl syna, který nějakou záhadou přežil a dneska ho přivedl Niall, který ho našel kdo ví proč na ulici. Zatím nikomu nebylo známo, co tam dělal. Byl to malý, ustrašený, sedmnáctiletý chlapec, který se rozhodl pomstít svou rodinu a přišel za Liamem, o kterém věděl z dopisů, které našel u svého otce.
,,Jsem tu! Ten kretén Henry měl zas kecy," rozrazily se dveře do kanceláře a v nich brunet. Harrymu, který tiše seděl na konci stolu se zastavilo srdce. Louis byl.. prostě krásný. Ostře řezané lícní kosti, ledově modré oči a tvrdý výraz.
,,Nezmlátil si ho zas doufám," ozval se Liam a zkoumavě koukal na Louise, který si sedl po jeho levici.
,,Ne to ne," uklidnil ho Louis. Minule Henrymu trošku víc razantně vysvětlil, že o jeho orientaci se bavit nehodlá, že si na noc domů může vodit koho chce a jeho to nemusí zajímat. A pak museli hledat záskok v garážích za Henryho.
,,Fajn," odkašlal si Liam a založil si ruce. ,,Prvně; dobrá práce, zásilku jste doručili i bez přestřelky, což chválím." pochválil oba dva muže Liam. Neměl rád zbytečné krveprolití, ale někdy se nedalo dělat nic jiného... a nebo byl v ten den Louis.. prostě Louis.
,,Zayne, můžu tě poprosit? Potřeboval bych si s Louisem promluvit o samotě." otočil se Liam na černovláska, který ihned přikývl a odešel z kanceláře.
,,Takže, Louisi, mám na tebe prosbu," otočil se s prosebným pohledem na bruneta vedle sebe. ,,Támhleto je Harry. Stylesův syn," pokynul rukou k Harrymu, který se ihned postavil.
Louis na něj stočil svůj pohled a přeměřoval si ho s nic neříkajícím výrazem. Uvnitř něj ale vládly úplně jiné pocity. To pískle ho něčím okouzlilo, což Louis nepokládal jako něco dobrého.
,,A dál?" koukl s otázkou v očích na Liama, když si Harryho dostatečně prohlédl.
,,Ve zbraních a zkrátka v tomhle životě, který my vedeme se vyznáš nejlíp z celé rodiny. Chtěl jsem tě poprosit, jestli bys tady Harryho nezaučil. Naučil ho střílet a zkrátka mu vše vysvětlil," koukal na něj Liam, ale v očích mu byla vidět obrovská prosba.
Louis byl v Liamově rodině už deset let. Bylo mu patnáct, když přišel o rodinu, protože ho vykopli kvůli tomu, že ho viděli se líbat s chlapcem. Pár měsíců žil na ulici, když v tom se ho ujal Liam, kterému v tu dobu bylo dvacet. Přivedl ho do Stylesovi rodiny a od té chvíle mu začal jeho nový život, který mu ale naprosto vyhovoval. Sice občas hodně nebezpečný, ale měl kde bydlet a i co jíst. Což se o jeho životě, který žil před deseti lety, říct nedá.
ČTEŠ
Till The End Of The Line /L.S./
FanfictionLouis Tomlinson pracuje pro mafii. Je ve své práci velice dobrý a šéf rodiny Payne se rozhodne, že Tomlinson zaučí nováčka. Mladému Stylesovi zabila konkurenční mafie rodinu a jelikož byl Harryho otec dobrým kamarádem Payna, tak se rozhodl, že ho v...