Harryho se pak ujal Niall a Zayn, za což byl Louis rád, jelikož si v klidu a o samotě mohl promluvit s Liamem a zároveň měl jistotu, že Harry bude s nima v bezpečí.
Absolutně nechápal, co s ním ten chlapec dělá, ale včerejšek a dnešní ráno ho přesvědčilo o tom, že mu prostě není lhostejný. Že se prostě nevydrží distancovat věčně, že už nechce, aby mu někdo ublížil. Kdo ví, co všechno mu v tom sklepě dělali.
,,Tady jseš," zamumlal Louis, když našel Liama u jednoho ze stolů, kde právě popíjel kávu.
,,Jsem," potvrdil mu s jemným smíchem Liam a pokynul Louisovi, ať si sedne naproti němu. ,,Děje se něco?"
,,Chtěl jsem se tě na něco zeptat," spustil nejistě Louis. Věděl, že se Liama na tu věc může zeptat. Liam byl jeho nejstarší kamarád a nic na tom neměnil fakt, že byl jeho šéf. ,,Co jsi dělal v tom gaybaru?"
,,Myslel jsem, že gay gaye pozná," řekl s jemným uchechtnutím Liam. ,,Měl jsi pravdu, Louisi,"
Louis jen přikývl. Sám pro sebe se usmál, jelikož věděl, že má celou dobu pravdu.
,,A co ty a Harry? Jak se vám spolu bydlí?" překopal se Liam na jiné téma. Louis to plně respektoval, nebude ho tady vyslýchat.
,,V pohodě," pokrčil rameny Louis. Nevěděl, zda to je pravda. Nikdy to, co momentálně cítí k Harrymu necítil, navíc Harry a jeho psychický stav se začal trošku zhoršovat. Nevěděl, jak to teď bude.
,,Jsem rád, že s ním vycházíš," usmál se Liam a upil si z kávy. ,,Je vidět, že ti věří, že se s tebou cítí v bezpečí. Což věřit někomu, vzhledem k jeho minulosti mu dělá potíže,"
,,Já vím," kývl Louis. Byl na sebe i trošku hrdý, že to je právě on, komu Harry věří, i když se k němu občas nechoval úplně hezky. ,,Myslíš, že ho v tom sklepě i..?" zeptal se najednou Louis a spojil s Liamem pohled.
,,Znásilnili? Jsem si tím jistý. A určitě ne pouze jednou," zašeptal Liam. ,,Znáš Fricka a jeho rodinu,"
Louis polkl. ,,Ten kluk je neuvěřitelně silnej," řekl potom a Liam přikývl.
,,Je. Po tom všem co se mu stalo, tak chce dobrovolně dělat tuhle práci," souhlasil Liam.
Oboum dvoum bylo jasné, že Harryho duše je hodně pošramocená. Byl ještě prakticky dítě, když ho poprvé zneužili a zbili. Tyhle skutečnosti v Louim probouzely nějaké ochranářské pudy, u kterých ani nevěděl, jak se u něj vzaly. Ten chlapec s ním dělal své.
,,Půjdu se po něm podívat," řekl si spíš pro sebe Louis a šel se po tom pískleti podívat. Něco v něm nebylo rádo, že neví, kde Harry je.
Liam se nad Louisem jen pousmál. Byl rád, že konečně není tak chladný ke všem okolo. Že jeví známky zájmu o druhou osobu, protože takového ho před tím, než k nim přišel Harry, neznal. Ovšem bylo to pochopitelné. V útlém věku ho rodina zavrhla, skončil na ulici a jeho pohled na svět se tímto na dobro změnil. Harry měl taky svůj pohled na svět a Liam tušil, že by si ho s Louisem mohli vzájemně trošku změnit.
***
Už byl večer, Harry s Louim právě dojedli svoje jídlo a chystali se spát. Louis stále přemýšlel nad chlapcovou minulostí. Vrtalo mu to hlavou, navíc byl neustále ve střehu, protože tomu pískleti hrozilo neustálé nebezpečí. Nechtěl o něj přijít. Nesměl.
I když mu ani nijak nenaznačil, že v průběhu dní k němu začal chovat hlubší city, tak si k němu už nějaké to pomyslné pouto vytvořil.,,Tak dobrou, pískle," zamumlal ke chlapci Louis, když procházel kuchyní do ložnice.
,,Dobrou, Lou," oplatil mu Harry a Louis se nad přezdívkou usmál. Víc si ale neřekli, Louis zapadl k sobě do ložnice, Harry zhasl velké světlo a oba dva se pokoušeli usnout.
Louis pomalu usínal, když v tom uslyšel výkřik. Chvilku si myslel, že sousedi o patro nad ním testují novou postel, ovšem pak se ozval ještě jeden a jemu došlo, že se ten zvuk ozval z jeho kuchyně.
Ihned byl na nohou a šel za Harrym.
Chlapec byl schoulený v klubíčku na gauči, tváře mokré od slz a jeho mumlání narušovaly výkřiky.
,,Harry?" zkusil na sebe Louis upozornit, ale Harry byl ve své bublině, neslyšel.
Louis k němu přešel a dřepl si. ,,Harry, slyšíš mě?" zeptal se ho jemně, ale žádná reakce.
,,Prosím, pusťte mě. Prosím," zamumlal Harry a nekontrolovatelně se klepal. ,,Prosím, nedělejte to, bolí to," plakal, skoro až hystericky.
,,Harry, prober se," začal s ním jemně třást Louis. Harry zvedl svůj uplakaný pohled a zhluboka se nadechl.
,,Neubližujte mi, prosím," zaplakal a snažil se od něj odtáhnout co nejdál.
,,Harry, to jsem já, Louis," mluvil na chlapce jemně a s citem. ,,Nechci ti ublížit," dodal a rozsvítil malou lampičku, aby ho Harry konečně poznal.
,,Louisi!" vydechl Harry a vrhnul se mu kolem krku. ,,Nechci do toho sklepa, já už nechci," plakal mu kudrnáček do ramene a Louis ho naprosto zaskočen pevně objímal. ,,Bolelo to, všechno. Prosím, já už nechci,"
,,Neboj se, prcku, nikdo už ti neublíží," řekl mu konejšivě Louis. ,,Už jsi v bezpečí,"
Louis ho se staženým hrdlem donesl k sobě do ložnice. Překvapilo, jak je Harry lehký a hlavně hubený, protože spal jen ve spodním prádle.
,,K-kam mě to neseš? Prosím, já nechci, nechci do sklepa, prosím," plakal Harry, když si všiml, že ho Louis někam nese.
,,Neboj se, budeš spát u mě, dobře?" snažil se ho uklidnit brunet a položil ho do své postele.
,,Neodcházej, prosím," kňukl Harry, když se najednou ocitl pryč z té pevné a bezpečné náruče.
,,Nikam nejdu, pískle, neboj se," usmál se Louis a vlezl si pod peřinu, načež k němu Harry úplně natiskl. Objal ho kolem trupu a zabořil si obličej do brunetovy nahé hrudi. ,,Jsem tu s tebou. Nejsi ve sklepě, jsi u mě, v bezpečí," povídal mu Louis a pevně ho objal.
,,Bojím se," zašeptal Harry. Ještě stále byl napůl v tom snu, ovšem už byl schopen vnímat, že tohle není sklep, ale Louiho byt. Že ten, co ho drží není nějaký hnusný Frickův poskok, ale Louis.
,,Neboj se. Nemáš čeho, ano? Já tě ochráním. I když to v našich začátcích tak nevypadalo, tak teď se ti za vše omlouvám, a slibuju, že tě budu chránit," řekl úplně narovinu Louis. Už mu vše bylo jedno, nějaká chladná maska, či odtažitost. Harry ho momentálně potřeboval.
Harry jen něco zamručel na souhlas, ale vnímal každé Louisovo slovo. Ovšem nenašel sílu odpovědět, jelikož vyčerpáním usl.
Louis nespal ještě další dvě hodiny po tomto Harryho... řekněme "záchvatu". Až teď pořádně viděl, jak moc ho jeho minulost poznamenala. Jak křehký, doslova křehoučký, byl. Stačí jedno špatně míněné slovo, či tón v hlase a on se složí. Ale to chtěl Louis změnit. Přiznal si, že mu na Harrym záleží nejspíše víc, než by mělo, ovšem co komu je do toho?
A už teď mu bylo jasné, že kdyby mu na Harryho někdo sáhl, zlámal by mu všechny kosti v těle.
.
.
.
Hello, hello!
Již potřetí tento týden Vás vítám opět u nové kapitoly ✨mafia srandy✨.. jak se líbila? Konečně se Louis začíná k Harrymu trošku mít, hehe. Jak to mezi nimi bude dál, hm?
A jak se máte? Já budu od zítřka do čtvrtka mimo, takže Vás nebudu moct zahrnovat vaším samozřejmě nejoblíbenějším příběhem :DDD (ať žije lyžák.. heh..)
No.. moc děkuju za všechnu Vaši podporu, votes a komentáře. Jak u tohohle, tak u mých dalších příběhů jsou ty reakce neuvěřitelný :33 jste nejlepší <33
No zatím ahoj tedy,
M. xx
ČTEŠ
Till The End Of The Line /L.S./
FanfictionLouis Tomlinson pracuje pro mafii. Je ve své práci velice dobrý a šéf rodiny Payne se rozhodne, že Tomlinson zaučí nováčka. Mladému Stylesovi zabila konkurenční mafie rodinu a jelikož byl Harryho otec dobrým kamarádem Payna, tak se rozhodl, že ho v...