VI. "friendly" help

602 53 23
                                    

,,Liame?"

Brunet se nechápavě koukl na Liama, který odpravil toho jednoho, který Louisův útok přežil. 

,,Minimálně dvě do hlavy, Louisi, kolikrát ti to mám říkat?" sykl po něm naštvaně hnědooký a začal jeho a Harry zvedat. ,,A teď rychle odsud, než přijedou policajti," 

Trojice nasedla do Liamova auta s osobním řidičem a jeli směr Big Payno's. 

V jeho kanceláři oba dva posadil ke stolu a bledému Harrymu přinesl sklenici vody. 

,,Louisi, co se tam do háje stalo?" zeptal se poněkud naštvaně hnědooký a koukl na modrookého. 

,,Prostě jsme tam s Harrym seděli a najednou tam vtrhli ti maníci a začali střílet," pokrčil Louis rameny a po očku koukal na chlapce vedle sebe, který nepřítomně čučel na sklenici s vodou. 

,,A nevíš co tomu předcházelo?" zeptal se opět Liam a něco si zapisoval na papír. 

,,Harry říkal, že mu vypálili byt.. možná ho hledali," řekl Louis o poznání tišším hlasem. 

,,Je to pravda, Harry?" koukl se na kudrnatého Liam, ale oboum dvou bylo jasné, že teď z něj nic nedostanou, když po minutě naprostého ticha jen nepřítomně přikývl. 

Liam si povzdechl. ,,Má kde bydlet?" tato otázka byla směrovaná spíš na Louise, který přikývl. ,,Bude pár dní u mě. Je to jen přátelská výpomoc, jasné?" řekl ihned, když viděl Liamův výraz.

Hnědooký chtěl něco říct, ale nakonec se jen pousmál a přikývl. ,,Frank vás hodí domů. Zítra chci, abyste sem přijeli o půl desáté a celé to probereme znovu, dobře?" zeptal se jich Liam, ale Louis věděl, že to není nabídka, nýbrž rozkaz podaný Liamovým jemným stylem. 

,,Dobře," kývl Louis a poklepal Harrymu na rameno, aby taky vstal. ,,Dobrou," 

,,Dobrou," oplatil mu Liam, načež se ti dva odebrali za Frankem, který na ně už čekal v autě. 

***

Harry se po cestě trošku vzpamatoval, takže když dojeli do Louiho bytu byl si i schopen všímat detailů. Byt nebyl nikterak velký, ani moc vyzdobený, ovšem díky tomu měl pocit, že v něm skutečně Louis bydlí. Nějak to k brunetovi zkrátka sedělo. 

,,Máš to tu pěkný," řekl Harry, když ho Louis jen tak ledabyle provedl po bytě. 

,,Díky," ušklíbl se Louis. ,,Chceš něco k jídlu?" 

,,Prosím," přikývl Harry a sklopil pohled. Louis se dal do přípravy obložených chlebů. Harry Louise zabíjel. Svou stydlivostí, nevinností, kterou měl Louis chuť pošpinit, hned při jejich prvním setkání. Ale něco mu nedovolovalo se s Harrym jen vyspat a pak ho odkopnout. Věděl, že by se kudrnatý dokázal zmanipulovat k sexu, ovšem Louis cítil, že by mu to nemohl udělat. Což ale zase zelenooký vědět nemusí. Nemusí vědět, že pro něj má slabost, i když si Louis myslel, že to Harry dávno ví.

Louis vzal hotovou večeři a jeden z talířů postavil před Harryho. 

,,Děkuju," kuňkl Harry a pustil se do jídla. Louis se jen pousmál. Nedokázal si představit, že by z doslova minuty na minutu přišel o všechny svoje věci, o střechu nad hlavou. 

,,Půjdu se osprchovat, připravím ti tam nějaký ručník a něco na spaní," oznámil zelenookému a zvedl se od stolu, dal talíř do dřezu a odebral se do koupelny. 

Harry dojedl a rozhodl se umýt nádobí, přesto, že toto bylo podle něj ten nejmenší způsob, jak se Louimu odvděčit, že ho u sebe nechá bydlet. Ty dva talíře a pár hrníčků, které ve dřezu byly měl umyté za chvíli, Louis byl ještě v koupelně, takže se rozhodl, že se trošku po kuchyni porozhlédne. 

Till The End Of The Line /L.S./Kde žijí příběhy. Začni objevovat