II. "he's not ready, Liam"

606 57 27
                                    

Louis se probudil okolo deváté hodiny. Dneska do práce nepospíchal, takže si mohl trošku přispat.

Se zamručením se posadil a zjistil, že není v posteli sám. Vedle něj tvrdě spal nějaký chlapec a Louisovi dalo zabrat si vzpomenout, co tam dělá.

Ani toho včera moc nevypil, jen dva panáky whiskey. Ale po ránu byl vždy jako když ho někdo přejede autem; úplně mimo.

Do pár minut mu svitlo a on si vzpomněl, že si prostě včera potřeboval užít, tak se rozhodl jít do jednoho tajného gaybaru a přišlo mu jako osvícený nápad vzít si nějakého toho kluka s sebou domů. Nechápal, proč to udělal. Proč se s ním nevyspal tam a pak nejel domů. Už teď na něj sousedi koukali divně a fakt, že si domů tahá převážně pánské návštěvy na noc tomu moc nepřidával.

Louis zamručel a vstal z postele, aby si došel pro čisté spodní prádlo a zapadl do koupelny, kde na sebe pustil ve sprše ledovou vodu, aby se probral. Když už byl jakžtakž vzhůru, vypl vodu, osušil se a pak jen v boxerkách šel zpět do ložnice s cílem toho kluka vyhodit.

,,Hej, vstávej," zatřásl s ním, ale předtím si ho pořádně prohlédl, jelikož si ho ze včerejška moc nepamatoval. Jediný co věděl tak bylo, že s někým spal.

Od kluka v jeho peřinách se mu dostalo jen nesouhlasného zamručení.

,,Musíš vypadnout. Hned," nasadil tvrdý tón, načež chlapec otevřel oči. Louis měl teď šanci si ho prohlédnout; blond kudrnaté vlasy a zelené oči. Díky střihu vlasů a očím lehce připomínal to pískle, které mu bylo hozeno na krk, ovšem.. to pískle ho něčím okouzlilo, což se o tomto chlapci říct nedá.

Po téhle myšlence si měl chuť jednu vrazit.

,,A nechceš jít ještě ke mně?" zkoušel to ten blonďák.

,,Ne," odpověděl tvrdě Louis a odešel do obýváku. Vytáhl peníze, které činily o mnoho více, než měl zaplatit.

,,Tady máš peníze a běž," podal mu částku a vytáhl ho z postele.

,,Ale.. to je o hodně víc, než máte platit-" vykoktal ze sebe ten chlapec a koukal střídavě na peníze a na Louise.

,,To je za to, abys mlčel. S nikým o týhle návštěvě nemluvil a zapomněl, že jsi tu kdy byl a že jsme my dva někdy vůbec potkali," objasnil brunet a hodil po něm jeho tričko. ,,Jasné?"

,,A-ano," vykoktal zmateně a začal se oblékat. ,,A když se mě bude někdo ptát, kde jsem tolik peněz sebral?"

,,Něco si vymyslíš, ale mě z toho vynecháš," řekl chladně Louis a pozoroval, jak jde do chodby, kde si obouval boty. ,, A dej pozor, ať tě na chodbě nikdo nevidí,"

Chlapec jemně přikývl a byl na odchodu.

,,Jestli něco cekneš-" zavrčel Louis, načež se kluk začal bránit, že opravdu bude mlčet. A s tímto za ním Louis zabouchl dveře.

Nikdy nespat podruhé s tím samým - to byla jeho zásada. Potřeboval si pojistit, že ti kluci z toho gaybaru nikde na veřejnosti nic neřeknou. Všem, i majitelovi platil velké peníze za to, že nikdy neřeknou, že tam chodí. Na oplátku jim Louis poskytoval ochranu, o které se ale Liamovi nezmínil. Ale důležité bylo, že to prochází.

Louis nebyl na city. Kvůli lásce totiž kdysi skončil na ulici. Se zlomeným srdcem a bez rodiny. Nepotřeboval si tím vším projít znovu, takže když už s někým spal, nikdy ho nelíbal a čistě ho využil jen pro své potřeby. A naprosto mu to vyhovovalo.

Došel do kuchyně, kde otevřel okno. Začal si vařit kávu a u toho si zapálil cigaretu. Nijak nepospíchal, protože dnes bylo na programu jen objet pár podniků a vybrat od nich peníze za to, že jim Liamova rodina poskytovala ochranu.

Po "vydatné" snídani se sbalil, nasedl na nadzemku a jel směr bar Big Payno's. Z peněz co si díky práci pro Stylese a následně Liama vydělal si mohl klidně koupit tři auta, ale považoval to za zbytečné. V garážích u baru měli aut více než dost, navíc nechtěl, aby ráno našel svoje auto s prostřílenými pneumatikami, rozbitými skly a nebo aby tam vůbec nebylo. Ostatní rodiny byly docela nepřející.

***

,,Dneska objedete ty podniky. Nic náročnýho," seznámil Liam s dnešním plánem Louiho, Nialla a Zayna. ,,Ta zásilka, kterou budete přebírat v docích se trošku zpozdila na hranicích, zatím nemám žádné informace o tom, kdy dojde. A tedy Will, Paul a Andy si vezmou druhou část města. Zbytek zůstane dnes tady a bude maximálně kilometr odtud. Kdyby se něco stalo," rozdával Liam rozkazy. Louis měl radost, že už se v tom brunet naučil chodit. Ze začátku Liam ani neuměl zvýšit hlas, takže většinu porady odříkal Louis. Hnědooký měl v začátcích nulový respekt, ale když všichni viděli, jak na dvoře zastřelil jednu krysu, která na ně donášela konkurenční mafii, tak od té doby bylo vždy hrobové ticho, když mluvil.

Louis si i osobně myslel, že Liamovi se daří víc, než Stylesovi. Že v tom umí lépe chodit, nevyhazuje zbytečně moc peněz, ale zároveň neplatí vůbec málo. A vždy má něco do zálohy, kdyby cokoliv. Se Stylesem to šlo občas nahoru a dolů.

,,Jo a Louisi," ozval se ještě Liam, když byla trojice na odchodu. ,,Vemte Harryho s sebou,"

Louis zatnul ruce v pěst a Niallovi se Zaynem naznačil, ať jdou napřed. A jedním pohledem vyhnal i Harryho, který šel urychleně za nimi.

,,Liame," zavrčel a sedl si na židli vedle něj. ,,Nemůžeme ho vzít,"

,,Důvod?" koukl na něj se zdvihnutým obočím brunet.

,,Neumí střílet. Navíc tohle se může zvrhnout během sekundy a on se ještě ani nenaučil jak odjistit bouchačku. Není prostě připravený," Louis se chtěl Harryho alespoň pro dnešek zbavit a vůbec si nepřipouštěl fakt, že ho nechce vzít s sebou, protože má možná se strach, že by se tomu pískleti mohlo něco stát.

,,Neříkal jsi mi včera náhodou, že za jeho život nezodpovídáš?" zeptal se pobaveně Liam.

,,Sakra, Liame!" vykřikl frustrovaně modrooký a bouchl do stolu. ,,Snažím se ti tu vysvětlit, že brát to mrně na akce je ještě moc brzo,"

,,Bude to v pohodě, Louisi. Dneska jsem vám dal schválně ty podniky, u kterých nic nehrozí,"

,,Vždycky je to nebezpečný, Liame," zamumlal si pro sebe Louis.

,,To nepopírám. Ale my potřebujeme co nejvíce lidí, jelikož na nás mají konkurenční mafie spadeno. Harry se musí naučit hrozně moc věcí za krátký čas, některé věci se bude muset učit za pochodu," vysvětlil mu Liam a nervózně si mnul ruce.

,,Ale proč ho to musím učit zrovna já? Niall je mnohem trpělivější, například,"

,,Jsi nejlepší člověk, co mám Louisi. Dokážeš ho naučit hodně," vysvětlil mu Liam, ale věděl, že se Louis bude stále vzpouzet.

Louis si povzdychl. ,,Není připravený, Liame. Včera, když jsem ho vzal střílet, tak se trefil o tři metry vedle a sotva odjistil pojistku,"

,,Vidíš? Díky tobě se může zlepšit a třeba se stane výborným střelcem, jakého potřebujeme," usmál se na něj povzbudivě Liam.

Louis protočil oči a odešel z kanceláře.

Měl za to, že ten kluk je ztracenej případ, kterej se mu až nezdravě zaryl pod kůži.

.

.

.

Dobrý páteční podvečer přeji!

Vítám Vás u další kapitoly této mafia srandy (alternativní název), tak snad se Vám líbila i přes to, že se toho v ní moc nestalo :33

Velice převelice Vám děkuji za ohlasy u první kapitoly. Je to neskutečný, protože to není venku ani týden a už to má celkem velký dosah.. fakt, děkuju opravdu moc, jste skvělý <33 

A jak se máte? :3

Takže zatím ahoj příště,
Michelle. xx

  


Till The End Of The Line /L.S./Kde žijí příběhy. Začni objevovat