,,Kolik toho ještě zbývá?" opřel se Louis do sedadla a unaveně vydechl. Tohle vybírání peněz bylo snad ještě únavnější, než nějaká pořádná akce. Tady se vlastně nic nedělo, jelikož kvůli Harrymu dostali ty podniky, které byli absolutně bezproblémové. Takže nějaké pekárny, restaurace a tak. Bary a nebo podplácení policistů to bylo nebezpečnější. U policistů se to mohlo zvrhnout kdykoliv a v barech taky.
,,Ještě jeden podnik v čínský čtvrti a máme hotovo," oznámil z vesele Niall, který si sedal dozadu k Harrymu.
,,Paráda," vydechl brunet a ještě víc se opřel do sedačky jejich Bolty model B, které jim Henry dal na tuhle akci.
Zayn nastartoval a pomalu vyjeli směrem k jednomu z mostů, přes který se dalo dostat přes řeku Red River a spojoval čínskou čtvrť s hlavním centrem města Upper Hills.
Harrymu se celá dnešní akce ohromně líbila. Bylo to klidné, nestřílelo se a nikdo neodporoval. Věděl, že on strach nenahání, spíše si spousta lidí ani nevšimla, že tam vůbec je. Ten, který tam měl největší respekt byl Louis.
,,Jsme tu," oznámil Zayn a vypl motor.
Čtveřice vylezla z auta a všichni si kontrolovali, jestli mají zbraně. Tom je dnes vybavil Coltem 1911. Velice účinná zbraň do jedné ruky. Nic jako Thompsony si nebrali, protože nebylo potřeba. Však tohle celé je jen běžná rutina, no ne?
,,Dej to sem," vyzval Louis Harryho, který si kontroloval zvou zbraň.
,,Proč?"
,,Jsme na veřejnosti, nemůžeš ji takhle okatě ukazovat. Navíc s ní neumíš a nehodlám riskovat, že někoho zraníš," odpověděl tvrdě Louis a pistol mu sebral, načež ji schoval pod sedadlo auta.
,,Ale teď se nemám jak bránit," namítl Harry.
,,Nebudeš ji potřebovat. Minule si ji taky neměl," utnul ho brunet a Zayn s Niallem na ty dva jen koukali.
,,Já bych si dovolil připomenout, že číňani jsou občas nevyzpytatelný. Já bych mu tu zbraň nechal," ozval se Niall a Zayn souhlasil.
,,Neumí ji ani odjistit. Má větší šanci, když bude utíkat, než aby střílel," utnul debaty Louis. Harry se cítil neskutečně poníženě. Nemůže být hned nejlepší, včera držel zbraň poprvé v ruce. A ještě k tomu takovou, která se při misích ani nepoužívá.
Blonďák ho povzbudivě poplácal po rameni. Nic neřekl, jelikož Louis na ně netrpělivě čekal u vchodu do baru.
Čtveřice vešla do lokálu, který byl jemně nasvícený žlutými světli a šli pěkně k pultu.
,,Kde je Wan?" zeptal se Louis, jelikož za pultem nestál ten jemu známý, trošku prošedivělý muž, ale nějaký výrostek, kterému bylo sotva dvacet pět.
,,Myslíte strýce?" pohrdavě se uchechtl a změřil si je pohledem. ,,Dneska tu není. Navíc jsme se dohodli, že pod vaši ochranou už být nechceme,"
,,Ale? Copak vám nevyhovovalo?" opřel se Louis o bar a koukal tomu klukovi zpříma do očí.
,,Že jsme pod ochranou buzny," zasyčel mu do obličeje zřejmě Wanův synovec.
,,Takže je to z tvé hlavy, co? Wanovi bylo úplně jedno, kdo co je. Hlavně, že mu obchod fungoval,"
,,Promiň, kámo, ale máme teď lepší ochranu. Přestoupili jsme k Frickovi a jeho rodině," uchechtl se. ,,A teď vypadněte, nebo vás to bude sakra mrzet," vytáhl z pod pultu brokovnici. ¨
Čtveřice ustoupila od pultu.
Pohled Wanova synovce se ukotvil na Harrym. ,,A hele. Ty jsi novej?"
ČTEŠ
Till The End Of The Line /L.S./
FanfictionLouis Tomlinson pracuje pro mafii. Je ve své práci velice dobrý a šéf rodiny Payne se rozhodne, že Tomlinson zaučí nováčka. Mladému Stylesovi zabila konkurenční mafie rodinu a jelikož byl Harryho otec dobrým kamarádem Payna, tak se rozhodl, že ho v...