Ahoj, Lou,
Už jsou to tři měsíce, co si odjel. Ano, počítám to každý den. Jak se máš, lásko? Já stále bydlím u Nialla a Liama. Nedávno tu byl Zayn s Khai. Pamatuješ, jak jsme ji viděli naposled? Pár dnů předtím než jsi odjel. Tak teď už chodí a dokonce i mluví.
Niall s Liamem Tě moc pozdravují. Včera jsem byl s Niallem u nás v bytě pro nějaké věci, které mi u nich chybí a našel jsem nějaké naše polaroidy. Pár z nich jsem si vzal s sebou a některé ti budu posílat do dopisů. Doufám, že je jednoho dne přivezeš zpět, že Tě můj křížek, který jsem Ti dal chrání, že se mi jednou v pořádku vrátíš. Moc mi chybíš, Lou. Miluju Tě a vždycky budu.Harry.
Louis si s úsměvem, ale i se slzami v očích, už asi potřetí přečetl Harryho dopis. Čekal na něj ještě jeden, od Liama, ale teď chtěl mít ještě chvilku pocit, že má svého chlapce na blízku. Vysypal z obálky čtyři malé polaroidy a s úsměvem se na ně koukal. Ty dopisy bylo jediné, co ho momentálně drželo při životě. Políbil Harryho křížek, který mu dal při odjezdu a jal se otevřít druhý dopis.
Liam Louisovi psal jak se Harry skutečně má. Věděl, že to, co mu píše Liam, tak by Harry nikdy nebyl schopen napsat, protože nechce, aby se Louis kvůli němu trápil. Se staženým hrdlem tedy otevřel obálku.
Ahoj, kamaráde,
Všem nám tady chybíš, je až děsivý, jakej je tu bez tebe klid.
Každopádně asi se spíš ptáš, co Harry.. trápí se. Usíná vysílením z pláče, jídlo do něj musíme rvát násilím.. je bez tebe totálně v háji, skoro, jako kdyby nám mizel před očima. Stal se na tobě závislým, Louisi, a teď strádá. Niall nebo já s ním každý den musíme chodit na nádraží, koukat se na to, jestli jsi se už náhodou nevrátil. Vždycky jde domů smutný a je do večera zavřený u sebe v pokoji a kouká na Vaše polaroidy... další den tam chce jít ale znova.
Bojíme se o něj, Lou, bojíme se i o tebe. Doufáme, že se nám vrátíš, že se Harrymu vrátíš.Liam a Niall.
Louis odložil dopis na stůl a promnul si oči. Jedna neposlušná slza mu stekla přes okraj. Tak moc chtěl domů, chtěl za Harrym. Vyčítal si, že byl tak blbej a toho chlápka z doků opravdu nestřelil dvakrát. Teď by se nenacházel v téhle situaci. Harry se mu doma hroutí, Louis ho opustil, když už se začal dávat dohromady. Kdy už se vše zdálo s jeho psychickým stavem na lepší cestě. A teď.. teď je nejspíš znovu na začátku.
,,Kdopak to je?" přisedl si k němu Stan a vzal do ruky jeden polaroid, kde byl Harry společně s Louim.
,,Harry," zamumlal Louis a koukal na Stana s fotkou v ruce. Se Stanem se potkali ve vlaku, který je sem vezl. Ihned si padli do oka, stali se z nich velice dobří kamarádi. On se od Stana dozvěděl, že má doma přítelkyni a teprve tří týdenního syna Charlieho. Když se Stan ptal na jeho osobní život, tak Louis nevěděl, jestli mu má říct, jak to s ním je. Pak si ale uvědomil, že ještě donedávna zabíjel pouhým pohybem, takže kdyby to chtěl Stan náhodou někde rozhlašovat, tak se Louis postará, aby nerozhlašoval. Ovšem ale Stan to přijal úplně v pohodě, za což byl Louis rád.
,,Tohle je ten tvůj kluk?" zeptal se Stan a ukázal na Harryho na fotce.
Louis přikývl a usmál se.
,,A co tvoje rodina?" změnil Louis rychle téma. Bál se, že někdo přijde a tohle uslyší.
,,Mají se dobře. Charlie roste jako z vody, Sophie mi poslala fotky. Strašně se na ně oba těším," usmíval se Stan a strkal Louimu pod nos fotku jeho syna.
Stan ještě chvíli mluvil o svojí rodině, načež se pak oba rozhodli odepsat na ty dopisy, co jim dneska přišli.
Harry,
taky mi neuvěřitelně chybíš. Začal jsem dokonce promlouvat k tomu nahoře, aby jsem se odtud v pořádku dostal. Ale věřím, že ano. Věřím, že za pár měsíců už budu u tebe. Budu si tě tisknout v náručí a už nikdy nikam neodejdu. Tvůj křížek stále mám a doufám, že nade mnou drží ochrannou ruku. Moc ti děkuji za ty fotky, budu je nosit všude, abych měl pocit, že jsi se mnou. Těším se, až tohle celé skončí a já budu moct odjet za tebou. Jsi moc statečný, Harry. Jsi moje štěstí, moje naděje, že tohle celé jednou skončí a já se vrátím. Pozdravuj Liama, Nialla a Zayna.
Miluju Tě,
Louis.Louis s těžkým srdcem vložil dopis do obálky a společně se Stanem se vydali ke schránce, aby je mohli odeslat. Liamovi odepíše později, momentálně jediné co chce, tak je jít spát.
Zalehl do své rozvrzané postele a s pohledem na jeho společnou fotku s Harrym a slzami v očích pomalu usl neklidným spánkem.
Tak moc chtěl domů.
***¨
,,Stane!" vykřikl Louis, když se vedle něj složilo tělo jeho nejlepšího kamaráda. Louis k němu ihned zalehl, načež viděl, že má střelnou ráno hodně blízko srdci.
,,Lou.." vychraptěl ze sebe Stan. Zrovna byli uprostřed boje, když Stana zasáhla kulka.
,,Neboj se, kamaráde. Bude to dobrý, ano? Jen nezavírej oči," mluvil k němu Louis, vzal ho do náručí a odnesl ho do bezpečí. ,,Mysli na Sophie a Charlieho. Čekají na tebe, moc se na tebe těší. No tak, jsi silnej chlap, ty to zvládneš,"
Louis slyšel, jak po nich střílí. A bylo mu jasné, že on jednu schytá taky, ovšem teď byl důležitější pomalu nevnímající Stan.
,,Hej! Pomoc!" zakřičel Louis, když se dostali do bezpečné zóny. ,,Hej! Má v sobě kulku! No tak je tu někdo?!" cítil bolest v oblasti žeber, ale to mu teď bylo jedno.
Ze zákopů vylezlo pár jejich vojáků a ihned se jich ujali.
,,Kam ji schytal?" ptal se jeden klučina, sotva dvacetiletý.
,,D-do.. někde blízko srdce," vychraptěl Louis a svezl se podél stěny zákopu.
,,A ty jsi v pohodě?" ptal se ho ten samý kluk, mezitím co Stana odnesli.. někam.
,,Jo.." řekl Louis. Věděl, že má v sobě kulku. Věděl, že jednu schytal.
,,Teče ti krev!" vykřikl další voják a opatrně Louisovi rozepnul svršek. ,,Tebe střelili!"
,,To nic není," mávl nad tím rukou Louis, ale jeho tělo, kvůli rychle ztrácející se krvi, vypovídalo službu.
,,Hej, pojďte sem!" zakřičel další, ovšem to už Louis slyšel tak nějak z dálky. Nahmatal křížek od Harryho, co měl na krku, v hlavě prosil toho někoho nahoře, nebo dole, vždyť je to jedno, aby se dostal za Harrym živý.
A pak už byla jen tma.
..
.
Vítám Vás u předposlední kapitoly !
Tak .. co na ni říkáte ? Vyvázne Louis živý a vrátí se v pořádku za Harrym ? Uvidíme ... hehe
Moc moc děkuju za veškerou Vaši podporu , jste neuvěřitelní , co s tímhle příběhem děláte :33
A my se uvidíme v pátek u poslední kapitoly :3 zatím tedy ahoj,
Michelle. xx
ČTEŠ
Till The End Of The Line /L.S./
FanfictionLouis Tomlinson pracuje pro mafii. Je ve své práci velice dobrý a šéf rodiny Payne se rozhodne, že Tomlinson zaučí nováčka. Mladému Stylesovi zabila konkurenční mafie rodinu a jelikož byl Harryho otec dobrým kamarádem Payna, tak se rozhodl, že ho v...