X. his Louis.. and Louis

644 55 14
                                    

Vztah Louise a Harryho se stával den ode dne silnějším. Harry se začal pomalu lepšit, ovšem byly to jen malé krůčky. Ale noční můry už nemíval tak často, i když se mu tu a tam zdála. Gauč v kuchyni byl převeden opět do původního stavu, jelikož Louis si kudrnatého nastěhoval k sobě do postele. Oba museli uznat, že po boku toho druhého se jim spí moc dobře.

Harry měl konečně pocit, že ho má někdo rád. Cítil se milovaný, protože to byl fakt. Od té doby, co Louis pomalu roztál, Harryho neustále objímal, líbal a zkrátka ho musel mít u sebe. Měli téměř idylický vztah. Na veřejnosti to nedávali najevo, samozřejmě, ovšem doma si to vynahrazovali. Ovšem zatím to nezašlo dál než k líbání se, nebo mazlení. Harry si vzal Louiho slova k srdci a opravdu čekal, až mu bude líp.

Louis měl v plánu zbavovat Harryho jeho bloků postupně. Ne na to vlítnout ihned jak nadržení králíci, ovšem bylo těžké se uhlídat, když se před ním Harry už odvážil promenádovat nahý a i tak spát.

Ten chlapec byl jeho největší slabina. Ve všech směrech. Ale stále se neodvážil mu říct, že ho miluje. Věděl, co k němu cítí, ale bál se to říct. Nevěděl proč. Na Harrym bylo jasně vidět, že je mu plně odevzdaný, že je zamilovaný až po uši, ovšem Louis se bál, že to tak není.

,,Nad čím přemýšlíš?" zeptal se Harry, když si všiml, že je Louis zamyšlený a neodpovídá mu na jeho otázky. Louis se na něj koukl a prohrábl mu jeho kudrnaté vlasy. Bylo ráno, oni věděli, že by měli za chvíli vstávat, jinak jim to dá Liam sežrat, pokud přijedou pozdě, ale jaksi se jim nechtělo.

,,Nad vším a vlastně nad ničím," řekl Louis a vyhoupl se nad Harryho. ,,Vlastně přemýšlím nad tím, jak jsem se sakra zvládl od tebe tak dlouho držet dál," zasmál se a políbil ho. ,,Protože teď se mi to zdá jako nemožné,"

,,Já jsem rád," zašeptal Harry a koukal do jeho modrých očí. ,,Nechci už být sám," Louis postřehl, kolik bolesti v sobě Harry ještě má.

Brunet se posadil a přitáhl si Harryho do své náruče. ,,Už nejsi sám. Já tu jsem pro tebe, Hazz. Vždycky, slibuju,"

Harry objal staršího kolem hrudníku a nechal slzám volnou cestu. Chtěl Louisovi říct, že ho miluje, chtěl mu to říct už několikrát, ale měl pocit, že kdyby to řekl a Louis by to náhodou necítil stejně, přišel by o něj.

,,Mám tě rád, pískle," řekl Louis a políbil chlapce do vlasů. Doufal, že Harry ví, že za tou větou se vždy skrývalo něco víc.

,,Já tebe taky," oplatil mu Harry a též doufal, že Louis ví, že tou větou myslí mnohem více. 

***

,,Jdete pozdě, opět," změřil si pohledem dvojici Liam, když se zadýchaní objevili ve dveřích kanceláře, kde už dobrých deset minut probíhala porada. 

,,Ujela nám nadzemka," omluvil je oba Louis a sedl si na svoje místo vedle Nialla. Harry si sedl naproti němu k Zaynovi. 

,,A nebo tobě něco ujelo, co Tommo?" neodpustil si Niall, načež si vysloužil silný kopanec do holeně. 

,,Zmlkni, nebo ti tu nohu zlámu," sykl po něm a Niall se rozesmál. 

,,Můžu pokračovat?" změřil si hádající se dvojici nespokojeným pohledem Liam. Ti mu to odkývli, takže si Liam protřel kořen nosu a pokračoval: ,,Jak už jsem tedy říkal, Niall, Zayn, Louis a Harry zítra pojedou do doků přebrat tu zásilku. Tom vás vybaví Thompsony, nehodlám nic riskovat," 

Harry začal být nervózní. Nebyl nadšený z toho, že si i Liam myslí, že zítra dojde k nějaké přestřelce, ale mlčel. Už na začátku přeci věděl, do čeho jde. 

Till The End Of The Line /L.S./Kde žijí příběhy. Začni objevovat