Vítám vás u další básně. Tahle se mně zrovna líbí, tak moc doufám, že se bude líbit i vám. Moc děkuju za vaši podporu. Votes a komenty potěší. :)
Wadawelko, tohle je pro tebe :)
Jdu ulicí tmavou.
Snad konečně nasadí tvář pravou.A ano. Začínám se bát.
A vzduch podivný sát.Ulice tmavá náhle končí. Je slepá.
Kéž by mě teď pomohli borci! Někdo tu štěká.Podívám se pořádně, tam kde končí ulice.
Vidím jen stále obchod a slepice.Náhle spatřím pohyb. Tmavý a záhadný.
Jsem snad kořist? Jsem snad moc nápadný?Uslyším řetěz. V temnotě ulice.
Náhle pes! Objeví se. Toho se bojím nejvíce.Je na řetězu. Celý černý. Hrozivé temné oči.
To je ale den perný! Celý temné moci.Vycení na mě svoje bílé tesáky.
A z tlap vysune svoje temné drápy.O krok ustoupím. Mám strach.
Koupil ho snad vrah?Náhle druhý. Vedle něho objeví se.
Je to zvláštní. Z ulice zmizeli slepice.Je též přivázaný. Na stejě temném řetězu.
Snad mé milé dnes večer tu kytku dovezu!Z tmy se vynoří třetí. Naježí svoji srst.
Chci utéct. Bojím se nejen o svůj prst.Všichni tři najednou začnou štěkat.
A já začnu rychle zdrhat.Štěkají. Temně a strašidelně.
Snad jsem dnes v práci nepracoval zbytečně perně.Štěkot utichá, jak mizím ulicí.
Bojím se. Obchod vedle mě voní skořicí.Náhle se jeden ze psů objeví přede mnou!
Jeho řetěz je urvaný a on ho vleče za sebou.Vykřiknu a můj výkřik se zratí ve tmě ulice.
Tohoto jsem se vždy bál nejvíce.Couvnu zpět. Za mnou stojí další dva!
Je po mě. Jsem jak tající kra.Psi čekaji. Sedí a dívají se na mě.
Já vím. Oni ví. Je se mnou ámen!Jakoby se všichni tři ošklivě usmáli a ve stejnou chvíli rozeběhli se.
Už nevidím nic. Obchody ani silnice.Jsou skoro u mě. Jsem obklíčen.
Zakrývám si rukou obličej.Jsem rozdrcen
a tmou pohlcen.
ČTEŠ
Básně
PoetryTato série básní bude začátek mých příběhů. Básně jsou různé, společně se vydáme ke zvířatům, ale i do hlubin země: do metra. Společně budeme řešit záhady života a smrti. Společně zde vyhledáme básně legrační i smutné a hluboké. Doufám, že se vám b...