Ahoj!
Moc se omlouvám za svoji dlouhodobou nepřítomnost. Neměl jsem vůbec čas a popravdě se mě ani moc nechtělo.
Doufám, že části už budou vycházet pravidelněji.
Minulý víkend jsem byl z rodinou na výletě na hradě Křivoklát a Karlštejn. Oba hrady byly obrovské a krásné. Karlštejn byl nádherný a obrovský. Máme být opravdu na co hrdí. Nemohl jsem si pomoct a na toto téma musím báseň napsat. Doufám, že se vám bude líbit a prosím za komenty. Nojím se toho, kolik jsem za ten skoro měsíc neaktivity ztratil čtenářů a dobrých kamarádů. :(
Dunění kopyt.
Klapání podkov o dlaždice.
Tento skvost nebyl nikdy dobyt.
Brzy spatříme více.Velká brána. Koně nebojácně vjíždí.
On jsem jede, když ho něco tíží.Koně vjeli na náměstí.
Stráže uvedají k poctě zbraně.
Není nikdo, kdo ho nectí,
jak dlouho čekali na ně.Stěžka sesedá. Odepíná ze sedla brašnu.
Přemýšlí. Chtěl by tu zbudovat kašnu.Spolu s věrnými vchází do místnosti.
Sem vejít, na to je potřeba věrnosti.Král otevírá další dveře.
A vchází do pokoje neteře.Pokynem ji zdraví a jde dál.
Do místnosti, kde vládne král.S úsměvem se dívá na vysoký trůn mezi okny.
Zpocený je a deštěm zmoklý.Usedá však na svůj trůn.
Jeho nejvěrnější mu s úsměvem podává korunu.
S úsměvem si kleká a skládá mu poklonu.Král otevírá dveře na balkon.
Jeho lid ho s radostí vítá zpět.
Staříci i ženy mu vzdávají spousty poklon.
Ví, že jejich králi se nevyrovná zlato ani měď.Karel s hrdostí dívá se na svoje dílo.
Skvostný a nedobytný hrad, velkou věž i královský palác.
Toto už jednou bylo,
toto zvládl zakrátko postavit a to vše zaráz.S hrdostí dívá se na svoje poddané,
kteří mu vždy nabízeli ruce oddané.Tento hrad si každý dlouho bude pamatovat.
On by ho nezvládl komukoli dát.
ČTEŠ
Básně
PoetryTato série básní bude začátek mých příběhů. Básně jsou různé, společně se vydáme ke zvířatům, ale i do hlubin země: do metra. Společně budeme řešit záhady života a smrti. Společně zde vyhledáme básně legrační i smutné a hluboké. Doufám, že se vám b...