Opravdu nesmírně moc vám děkuji za vaši podporu. 400 votes!!! To prostě pořád rozdýchávám. Nechápu, jak kluk jako já, který sem napíše pár dětských basniček může mít tak obrovskou podporu. A já jsem na to kápl. Jak je to možný? No protože mám tak SUPROVÝ a hodný čtenáře! Jo. Je to tak. Mám ty nejlepší a nejvěrnější čtenáře z celého Wattpadu!
Nyní je tu poslední ze tří básní o hlavních postavách ze hry Assassins creed. Moc vám děkuji u této série za podporu! Teď tu máme nejlepšího a nejdrsnějšího asasína vůbec. Connor. Jeho otec= jeho nepřítel Haytham, jeho matka indiánka, která chudák zemře v hořícím domě. Je to tedy vnuk Edwarda, kterého jsme měli na začátku. Přeji poklidné čtení. :)Vypracované tělo. Tvrdý výraz.
Když ho vidíte, cítíte mráz.Syn indiánky. Brutální metody.
Propíchnout oběť a hodit ji do vody.Stale se svým tomahawkem v ruce.
A ošklivý výraz na ústech.Napjatý luk. Stále s sebou.
On nezná slitování a žití s něhou.Jeho otec, jeho nepřítel.
Od doby, co vyroste je mezi nimi pytel.Cvičen u Achillese, který Haythama znal.
Ví, že je v diplomacii král.Říká se, že je jeden z nejlepších.
Ano. Nejlepší v historii Asasínů.
Ostatní se budou muset polepšit.
Connor, král svých činů.Metody spojené. Asasínské i indiánské.
Meče zdvojené. Ne dětinské.Jeho skryté čepele blýskají se nocí.
A Haytham je pod přívalem díků a moci.Connor se bude snažit Haythama dostat na druhou stranu.
A ztratit ho velikostí jeho klamu.Haytham ho naopak přemlouvá, aby šel k nim.
Přeci je a bude jeho syn.Americká válka. Zuří boje.
A na obou stranách nastávají nepokoje.Connor se přidá k Washingtonovi.
Udělal dobře? Kdo ví.Ale jedno je jisté. Byl nejlepší.
Dokáže všeho zla světa vyléčit.
ČTEŠ
Básně
PoetryTato série básní bude začátek mých příběhů. Básně jsou různé, společně se vydáme ke zvířatům, ale i do hlubin země: do metra. Společně budeme řešit záhady života a smrti. Společně zde vyhledáme básně legrační i smutné a hluboké. Doufám, že se vám b...