Andrew?

35 3 2
                                    

Perspectiva Emma
Mergeam de ora.
Eram prin mall cu Zoe si Alex.Ca de fiecare data Alex manca si Zoe chitaia!

-Of, haideti sa intram in magazinul ala!

Arata Zoe cu degetul spre un magazin cu haine destul de frumoase dar haine pentru schelete! Si eu sunt gravida!!

-Nu putem Zoe, ii spune Alex cu gura plina.

Multumes ca ai salvat situatia, Alex!

-De ce , nu? Face Zoe un botic ca de catelus.
-Pai, eu acum 4 luni am nascut si nu am silueta pe care o aveam inainte de sarcina .Iar Emma e gravida!

-Stai umpic,Emma tu esti gravida? Zoe ma intreaba. STAI EA NU STIA?

De unde sa stie????

Nu Fi proasta Emma!

-Da Zoe, in aproape 4 luni jumtatate, zambesc la micuta Zoe , prietena mea .

-Inseamna ca sti sexul copilului!

-Nu....nu il stiu, zambesc scurt.

-Pai trebuie sa mergem la ginecolog!

Ridica mainile in sus de extaz.

-Emma, tu vrei sa afli sexul copilului? Ma intreaba Alex dar de data asta fara mancare in gura.

-Nu stiu Alex, adica chiar sunt curioasa sa stiu daca voi avea fata sau baiat , ii raspund sincer.

-Nu va Fi o problema cu numele, imi spune Alex.

-Puteti cauta pe net, eu Acolo am gasit numele cainelui meu, ne zambeste Zoe incercand sa ne mai inveseleasca.

Dar nimic in acest moment nu ma face fericita.

Mi am neglijat copilul!

Si el nici macar nu s a nascut!

-In fine haideti sa mergem! Zic si pornim inainte.

Este foarte ciudat.Peste 5 minute o vedem pe Katy pe o banca strigand ca ii cauta lui Britney prietena.

-Vreau o prietena pentru copchila asta blonda! Striga disperata Katy.

-Copchila blonda? Intreb .

-Vroia sa zica "boschetara blonda" , zambeste Alex.

Atunci cand Alex uraste pe cineva, nu ezita sa arate.

-Hei fetelor! Zambeste Katy si Coboara de pe banca .

-Hei Kath! Zambeste Zoe si o ia in brate.

-Ce faceti aici?

-La cumparaturi. Presupun ca ii cauti o prietena copchilei blonde , se uita Alex prin telefon.

Si vine si Britney.

Ne salutam fiecare in parte.
*
*
*
¤Peste 18 minute¤

-Este Uimitor! Exclama Katy.

-Chiar ma bucur ca Zoe are de acum un BFF , rade Alex.

-Cine a crezut ca sora ta va Fi prietena cu fosta iubita a lui Liam? Zambeste Katy.
Eu nu ziceam nimic.Alex statea incruntata.

-In fine, haideti sa mergem la Starbucks, incerc sa Le conving sa nu inceapa o noua cearta si reusesc.

Pornim pe strazile Londrei.

Da, ne am mutat. Adica , America este o parte din mine.Acolo am copilarit, am cele mai frumoase amintiri. Dar si aici voi avea amintiri frumoase , Sper.
Adica, englezii pot Fi ingamfati. Dar si cand sunt cu nasul pe sus nu te poti supara pe ei , accentul lor ma omoara.
Sper ca si copilasul meu sa aiba acest accent. Adica trebuie sa ma gandesc de acum, la viitorul lui.Poate va Fi bun la cantat. Adica nu numai Harry canta .Si eu cant. Doar ca Alex, Katy, Jacob si Gabi stiu. Spun ca am voce, asa spune orice prieten bun, si ei sunt chiar niste prieteni buni.
Adica daca am avea o carte cu toate amintirile noastre si momentele care ne au marcat, acesta ar mai Fi un motiv in plus sa zambim, sa ne bucuram Din plin de viata ce ni se ofera. Eu cred ca nimic nu este intamplator. Totul are un scop.
Daca Jacob nu ar Fi primit bilete de la matusa lui obsedata de One direction din Germania si daca nu as Fi mers la concert, nu as Fi avut azi, acest bebelus in burta mea.
Adica, toate chestiile care s au petrecut pe parcursul acestor 2 ani, aproape 3 ani, m au marcat.
Niste sentimente niste trairi care nu Le am mai simtit.
Daca as putea, nu as da timpul inapoi.
Fara sa imi dau seama Ajungem la Strasburk.
Intram si ne comandam fiecare ceva diferit.

-Deci Emma,te ai gandit la un Nume? Ma intreaba Katy uitandu se la mine cu un zambest sweet .

-Kathrine, nici macar nu stiu daca o sa fie fata sau baiat, ii raspund fara sa fiu rautacioasa.

-Sau cati sunt, fata! Eu m am trezit cu 3 in loc de unul!

Incepem sa radem eu si Katy .

Nu stiu ce mas face fara cele doua nebune ale mele.

-Alex, presimt ca in burtica mea se afla doar un sufletel! Zambesc si in Las capul in jos spre burtica mea.

-Cred ca te simti bine Emma, chiar faca esti insarcinata! Bea Katy din sucul ei.

-Emma tu esti gravida?

Ne ducem privirile spre omul care a vorbit si a carui voce imi aminteste de cineva, dar nu imi dau seama cine.

-Andrew? Spunem toate 3 la unison.

-Buna Katy, Emma si Alex! Ne face cu mana.

-Ce cauti in Londra? Il intreb el luand loc la masa.

-Pai, am primit o bursa in Londra pentru facultatea de Arhitectura iar dupa terminarea studiilor mi am dat seama ca m am indragostit de acest minunat oras si am ramas aici! Lucrez ca architect, ne lamureste Andrew.

-Este chiar un oras frumos, recunosc.

-Nu stiam ca vrei sa devi architect, ii zambeste Katy intre timp venind chelnerul Care se pare ca este prieten cu Andrew. Il cheama Bob.

-Pai sa fiu sincer, in ultimul an mi am dat seama ca Arhitectura este pasiunea mea.

-Oh si inainte unde vroiai sa mergi? Il intreb curioasa.

-La facultatea de matematica.

Eu , Katy si Alex ramanem cu gurile cascate. Noroc ca nimeni nu avea ceva lichid in gura.

-Stai , ce? Tu l ai avut diriginte pe cel mai handicapat profesor de matematica ! Cel mai temut profesor In general! Se rastese Alex La el.

-Stiu.Dar el nu m a oprit sa imi placa matematica, ne zambeste Andrew.

Deodata , telefonul imi suna si raspund Fara sa vad daca este un numar salvat in telefon sau numar necunoscut.
-Alo?

Hei , dragilor!
Imi pare rau daca v-am plictisit cu acest capitol!
Arunca ti o privire si la noua mea carte Superstar.
Este un fan fiction cu Liam!
Poza de la media este cu Victoria Justice , adica ea o joaca pe Emma Watson!
Scuzati greselile!
PUP! ♡ ☆ ♡ ☆

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum