Naştere acasa

59 2 0
                                    

Imediat ce auzim ,alergăm si il daramam pe Liam in cale noastra.Nu îmi vine să cred!BFF meu naşte!Ok,asta sună ciudat...adica foarte ciudat!Dacă îmi ziceai asta acum 2 ani,încercăm sa te lovesc,dar fara prea multe rezultate.

Când ajungem in camera ei ,o observăm pe Katy vorbind la telefon,probabil cheamă salvarea.Ma pun in genunchi lângă patul lui Alex si ii apuc mana intra a mea.

-Emma,mi s a rupt apă,zice printre gafaituri Alex.

-Aoleu,te ai aşezat pe o sticlă de băut?întreabă Gabi cu mâinile in sold si cu fata aia de prost.Fata ala Gabi!

-Si in situaţii ca astea ,tot prost rămâi!ii zice Jacob.

-La naiba,salvarea întârzie!înjură Katy.Stai,Katy tocmai a înjurat!Zi magică,Doamne!

-KATY AI ÎNJURAT?strigam noi ceilalţi din camera.

-OF,mai lăsaţi ma împace!Haide ti să o ajutăm pe fata asta să nască!ridica degetul mic in aer Katy.

-Stai,ce?Nu vreau sa nasc acasa!Ca mama lui Gabi!striga Àlex revoltată.

-Eu n am casa,fa!Striga Gabi la ea.Oare ştie Ca a recunoscut o chestie nu prea plăcută,dar adevărată?Nu ştie,e doar Gabi!Ştiţi?

-Împinge Alex!o ţin eu de mana.

-Împing!tipa înapoi.

-Ii vad capul unuia!Striga Jacob.

Imdiat da buzna Liam.Când vede ce facem lesina.Wow,in loc sa ne ajute ,leşină?Ce fel de om Ai făcut Karen?

-Gabi ia l pe Liam de aici!ii ordona Katy.Wow,Katy şefa?Nu am mai vazut o asa de...de fapt nu am mai vazut o nciodata asa!

-Nu pot pe Zayni,Katy?

-Duteeeeeeeee!ii striga Katy,facandu i semn spre Liam,care zice Ai ca ii beat.

Imediat Gabi il taraie pe Liam din camera dându l cu capul de tocul uşii,aceste gemand.

-À ieşit primul!striga Jacob,si scoţând bebelul.

-Dute si il infosoara in ceva!ii strig .

-In ce?

Of ,Dumnezeule Dumnezeilor,de ce Gabi s a născut atat de prost?Stiu ca nu are nici o legătură ,dar chiar este prost.Si Jacob,pentru ca nu ştie in ce se infasoara un nou născut!

-O pătură,boule!ii strig una peste ceafă.

-Plânge copchilul!se crizeaza Jacob.

-Normal ca plânge!De bia sa născut!ţipă Katy.

Jacob se duce sa infasoare copilul.

-E fata sau băiat?il întreb pe boul meu de prieten.

-Nu o sa ma uit!răspunde Jacob revoltat.

-Uită te!tipam toate trei.

-Băiat!ne zice Jacob.

-Împingeeeeee!ii ţipă Katy in fata,cred ca scuiand o pe biata Alex.

După multe gafaituri,mai ceva după ora de sport,Katy observa capul următorului bebelus.

-Bebe!striga Katy si ia copilul infasurandu l într un material.

-Ce este?o întreabă Jacob venind langa ea.

Awww,arata ca doi oameni cu doi copii,furati!Nu sunt a lor!

-Fetiţă!zice Katy cu vocea aceia dragalasa.

-Si noi ar trebui sa spunem "Awwww!" ?o întreabă Alex printre gafaituri.

-Bă fata ,asta i copchilu tu!ii ţipă Katy.

-Nu mai pot!tipa Alex.

-Haide ,Alex!Stiu ca poti !Esti cea mai buna prietenă a mea!Esti o adevărată luptatoare!Esti Alexandra Paula Jonshon!Esti ...MINUNATA!ii strig motivand o.

-Veniţi lanaga mine!le strig cuplului Kacob,venind ţinând in braţe copii.

Toti ne apropriem de Alex.

-Gandes te la copiii,tai,cum o sa arate in viitor,gandes te si ÎMPINGE!ii tip.

-ÎMPINGE!ÎMPINGE!ÎMPINGE!ÎMPINGE!ÎMPINGE!tipa Kacob la Alex ,amuzati!

S au tâmpit,sau ce?Gabi le a făcut Ceva?

-Vad capul,copilului!ţipă Jacob,pentru a doua oară într o zi!Ciudat!

-ALEX,TE ROG ÎMPINGE!ii tip din toată puterea rămasă in mine.

Alex ţipă ,si in cele din urme,iese si al treilea copil.Iau o păturică si invelesc copilul ,împreună cu Katy.Jacob ţinea ceilalţi copii in braţe ca un tata.Katy nu o sa nască mai devreme de 80!

-Este fetiţă!strig împreună cu Katy.

-Felicitări,Alex!strigam toti trei făcând o sa râdă!Ne apropriem toti de Alex.

-Cum o sa i numeşti?o întreb.

-Păi.....

Gata,v am lasat in suspans,stiu!

Scuzaţi greşelile!

Va pup si mulţumesc ca îmi cititi cartea! :*

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum