Adevăr si provocare,in spital

134 5 0
                                    

Ma uităm la Alex speriată .Adica,pe bune,ce provocări poate pune 1D?

-Eu încep!Adevăr sau provocare,Zayn?

-Fă linguriţă,este Zayni!

-Adevăr.

-Este adevarat ca ai pus ochii pe Emma.Atunci aveam apă in gura si am scuipat o pe Jacob.

-Fă linguriţă te bat,să mor eu de nu!a spus Gabi apropridu se ameninţător de Liam.

-Da!

-Ce da Alex?întreb către Alex.Acesta se aproprie de mine si imi şopteşte "Tu nu ai vrea să moară Gabi?"

-Putin,răspunde Zayn .

-Adica ce vrei sa spui Malik?il întreab pe Zayn.Harry se uita încruntat la el.

-*se ridică de pe scaun ma ajută * Emma ,ai vrea să iesi la o întâlnire cu mine?

-Sigur.Il pup pe obraz.In secundă urmatoare Gabi vroia să sara la patul meu dar Alex l a oprit.

-Emma ,ai grijă fă ca te bat!

-Eu întreb acum!Adevăr sau provocare Niall?

-Provocare.

-Te projoc să o pupi pe Alex pe obraz.

-Misiune imposibilă,Niall.Il bate pe spate Jacob prieteneşte.

-Altceva ,Zayn?

-Nu stiu ,să îmi faci un sandwich ,fara să l mananci?

-O să fac doua.Unul si pentru mine.

Bine,băieţii ăştia nu stiu ca ne aflăm într un spital?!

După 10minute a sosit Niall cu sandwich.

-Adevăr sau provocare Louis?

-Adevăr.

-Este adevarat ca fata roşcată ,adica Katy ,te sperie?

-Cred ca toată lumea ştie ca da,îmi este!si toti aprobam dând din cap.

-Adevăr sau provocare Harry?

-Provocare,raspunde in timp ce se uita la mine.

-Te provoc sa dansezi tango cu....

-Haide Louis!il cicaleste Harry nerăbdător.

-Păi Emma este in pat si nu poate *se uită cu o fatuca tristă la mine si eu ii răspund printr un zâmbet plin de bunătate* pe Alex ,nu cred ca ai vrea,Gabi nici atât ,Katy ...

-Nu Louis,eu dansez doar cu tine!Katy părea hotărâtă si înfricoşătoare.

-Bine....Cu Jacob!

Toti avem o fata gen WTF?, dar Jacob părea relaxat.E gay sau ceva?Frate,nu ar trebui sa mai stai cu Gabi!

După ce au dansat dânsul, a fost ridicol!Eram sa cad din pat de la atât ras.Harry se simţea jenat dar Jacob se simţea chiar bine.

-Eu sunt.Adevăr sau provocare Emma?

-Provocare.

-Te projoc sa stai in lenjerie intimă pe tot parcusul jocului .

-Doamne fereşte,Harold ,ce minte perversă ai!Cum poţi sa îmi ceri asta?întreb revoltată.

-Haide Emma ,e doar provocare îmi spune Alex complet calmă.Ma uităm la ea ca la stafia lui Michel Jackson.

-Nu o accept ,Harry.

-Ok,dacă nu o accepţi va trebui sa il saruti pe Gabi.

In secundă urmatoare Alex m a ajutat sa ma ridic si ne am dus la baie .

Când am sosit înapoi toti băieţii fluierau ,înafara de Jacob si Gabi.Harry zambea la mine.Ce gânduri îţi trec prin minte Styles?

-Adevăr sau provocare,Katy?

-Păi,cred ca...provocare!

-Te provoc sa ma acoperi tot parcusul jocului.Ii aud pe băieţii oftand .Katy se pune in fata mea si eu îmi pun capul pe umărul ei.

-Adevăr sau provocare Louis?

-Katy ,Louis a fost întrebat deja.A spus Alex oftand.

-Il blestem pe cel care l intrebat!

Katy nu a mai vrut sa joace asa ca a plecat ,in urmă ei Jacob si in urmă lui Jacob,Gabi.

-Alex,tu întrebi!

-Ok,ce alegi Liam?

-Provocare.

-Te provoc sa dansezi laxativ pe lângă babuta de pe hol.

-WHAT?

-Liam,dacă eu am acceptat provocarea lui Harry Si tu ar trebui sa o accepţi pe ceea a lui Alex.

Nu a mai stat pe gânduri si s a dus pe hol.

Eu priveam de la gem înfăşurată in cearşaf.

-Buna ziua ,vă puteţi ridica?întreba Liam timid.

-Băiete eu am 76 de ani.Am stat in picioare 45 de ani in picioare.

-45?

-Da ,cât o durat casnicia Cu soţul meu.

-V ati despărţit de el la 76 de ani?

-Nu,este in sala de operaţii,presimt ca o sa se ducă.

Bine,oficial baba Asta este o scorpie.

-Vreau sa vă ridicaţi!

-Voi tineri Si insistenţele voastre.

Baba s a ridicat Si imediat Liam a început sa ii arate fundul.In secunda următoare,baba i a dat una in fund.A atrizat in nas .

Zayn a căzut de la atata ras.Niall se ţinea de Louis sa nu cadă de la atata ras.Harry se ţinea de burta .Alex s a dus imediat sa l ajute.Nu înainte de a înjura baba.

După 2ore:

Am ieşit din spital Si Sunt Happy!

Este 1:06 noaptea.Sunt franta.

Probabil fratele meu mai mare Kendall o sa ma întrebe unde am fost.Mama e cantareata Si tata e nagerul ei.Si sunt in turneu cu Coldplay.Iubesc trupa!

La 18:00,Zayn vine sa ma ia.Mergem la întâlnire.

Dar mai întâi,SOMN!

Prietenii mei!

Va place?Ce cupluri credeţi ca se vor forma?Se vor forma in următoarele capitole.

Sunt doua.

Scuza ti greşelile!

Va plăcut capitolul?

Va iubesc pufarine :*

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum