Amintirile ma bantuiesc

73 3 0
                                    

Observ un album.Ma îndrept uşor spre pat.Deschid uşor si observ un album cu amintiri.Incep sa plâng,da sa plang,pentru ca îmi dau seama ce aventuri nebune si distractive am trăit cu nebunii mei .Sunt familia mea.Ridic uşor albumul si incep sa răsfoiesc.Era o poza si descrierea ei.Cu banku de la colindat ne am luat o camera si ne faceam poze cu ia.Ştiam ca o sa řádem când vedem pozele.Trebuie neaparat sa citesc tot albumul pentru a retrai emoţiile.Da,emoţiile.Nu stitit toate aventurile !

Decid ca nu doar eu trebuie sa rad de nebuneala mea si a gastii nebune.Chiar dacă baietii ne vor crede nebuni...stai,ei deja ne cred!

Cobor scările cu albumul la piept.Ii vad pe toti uitându se la un film horror,doar Gabi râdea dintre ei?El ce caută aici?Răspunsul:ZAYN

-Hei,buna am găsit albumul cu ami tirile mele si a voastre*fac semn spre aliaţii mei de nebunii*...ati vrea sa le vedeţi?întreb eu aşezându ma pe canapea.

*

*

*

-Deci voi chiar ati ras de un boschetar?întreabă Liam putin supărat.

-Da!răspund si începând sa rad cu Emma.

-Îmi era milá de bunicu',zice Gabi neclipind uitandubse la Zayn.

-Si un aurolac a venit la voi ,si era sa sára la bătaie?întreabă Niall bagand dintr o data pe gura toată pungă de chipsuri care cred ca este mai grea decât capătăna lui Gabi chiar si goală.

-Aaa,tata!Gabi zice si ridică degetul arătător zâmbind ...catre ZAYN!

-Si ce inseamna SPM si AS?întreabă Zayn.

-Esti tari frumos!cred ca stiti cine a spus asta dacă NU inseamna ca aveţi creierul lui Gabi si el nu a auzit de asta.

-Andrew skateru si Sebi par mare,daaaa!zice Emma si face fata aia de constipata,a scuze,fata ei normala.Scuze,Em!

-De ce Andrew skateru?întreabă Louis ţinându l in braţe pe Kavin De la care Katy nu si a luat ochii.

-Pentru ca se dădea cu placa!zice Katy încercând să I facă o poza lui Kevin care cred ca vă rămâne traumatizată pe viaţa.

-Si Sebi par mare?întreabă Harry cascand si încercând să îşi pună braţul in jurul Emmei dar această a plecat in bucătărie ,pentru a aduce floricele pentru ca am avut aventuri o grămadă .

-Pentru ca avea părul mare ca tine.Ar trebui să îţi spunem asa dar Emma are demnitate!strig ultima propoziţie.

-Ce legatura are AStA Cu Emma ?întreabă Jacob trezindu se de pe umărul lui Katy.

-Ce lagatura am eu cu ce?întreabă Emma intrând in camera cu un bol cu floricele .

-Nimic...spun cu capul in jos.

-Hei va amintiţi operaţiunea Urs in biblioteca?întreabă Jacob ridicându se ?

-Urs in biblioteca?întreabă Niall căutându si exasperat sandwich ul lăsat pe măsuţă de cafea.

-Da,Katy nu a dus o carte la biblioteca la timp ,asa ca sa nu plătească amendă,noi,ca prietenii foarte buni,am ajutat o!Jacob s a costumat in negru si a trebuit sa duca cartea.Noi in urmăream de la geam.Când la prins doamna Wilson,care nu vede bine si ii cam nebună a început sa fuga de le ,daramand cărţile in urmă ei,zic jucându ma cu o bratara de la Liam pe care scrie LOVE.

-WoW ,Jacob!Sperii si femeile in vârstă!începem sa radem la glumă lui Zayn.

-Si frumos si din ăla care face oamenii sa îşi deschidă gura mare,spune Gabi într un zâmbet descoperindu i dintii galbenii ca pipì ul.

-Se numeşte ras,ii zice Emma.

-Te o întrebat cineva ,fă?

-Gabi,vorbeşte Emma.

-Ce este?Tu nu observi ca tu nu ma laşi sa ma holbez la Zayni?

-E vina mea?

-Da!

-Dute la Seba acasa!ii strigă Emma.

-Sa stii ca am fost la el!

*

*

*

Perspectiva Emma

Ma uit pentru ultima oară in oglindă.Se pare ca trebuie sa mergem in club ca au chef băieţii.Si nu mai pot eu.Cobor scările si ma îndrept spre usa pentru da si eu am CHEF sa aştept in masina.

Deschid portiera si observ ca maşină e goală .Ma pun pe bancheta din spate si dau drumul la radio.Începe melodia lui Ariana Grande-Breek free.

Intra in masina si ceilalţi si pornim toti spre club.Ajungem la club si pornim inautru .

Gata si cu acest capitol!

Scuză ti greşelile!Va pup ,pufuleti! :*

Succes luni,la şcoală! :)

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum