-Păi,m am gândit...începe Alex.
-Doar tu?Să şti ca sunt copii si lui Liam!striga Jacob revoltat primid o privire încruntată de a lui Alex,dar râsete din partea mea si à lui Katy.
-Jacob,nu vrem să supărăm pe cineva ce tocmai a născut!Plus ca bate foarte bine!ii zice Katy complet calmă.
-Bravo,Katy!Deci pe băieţel James...
-Awww ca pe Niall pentru ca şti ca este preferatul meu ,nu Alex?isi duce o mana la inima Jacob.
-Da,normal ca nu.Esti tâmpit ?Nu as face nimic pentru tine!
-Ce rea esti!si se preface ca in începe să planga Jacob.
-Dragul meu ,si tu ştii foarte ,dar foarte bine ca Alex chiar nu ar face nimic pentru tine ,il linişteşte Katy.
-Decât să ii mănânce mâncarea,spun si toti incepem să radem.
-Pe fetiţa pe care o tine Katy in braţe,Rebecca Sarah,sper să îţi placa Katy!ii zice Apex si parcă a vad pe Katy încercand sa nu zboare prin camera din fericire.
-Mulţumesc mult ,Alex!si ii da in braţe fetiţă, defapt pe Becca si se duse să o îmbrăţişeze pe Alex.
-Of,de ce ti ai numit fata după Katy,dar pe baiat nu Jacob?se revoltă Jacob.
-Scumpule ,nu fi gelos!ii face semn cu degetul si se duce să io ia pe Becca.
-Bine,să continuăm,si pe fetiţă pe care o ti tu ,Emma, Victoria Kylie.
-Kylie?!exclamam eu si cei doi amorezati.
-Da,nu va place?
-De ce Kylie?întreb .
-Lui Liam ii place acest nume.
-Am înţeles,răspunde Katy.
-Oricum,mulţumesc foarte foarte mult Alex!Sar in sus cu copilul care ma mir ca nu plânge .Spre din tot sufletul ca pe copilul pe care il tin in braţe si care imi poartă al doilea nume ,să nu fie numită Alex 2.Sper!
-Gata!Până aici!Copiilor tăi le dai numele fetelor ,dar mie nu poţi?întreabă Jacob supărat cu botic.
-Vrei nume de fata Jacob?il întreabă Alex râzând in timp ce I o dădeam in braţe pe Vicky.Noua poreclă...
-Şti ce vreau să zic Alexandra Paula Jonshon !ridică vocea Jacob,semn ca s a enervat,si asta se întâmplă foarte rar,cam ca ciclul ,doar ca el apare in fiecare luna si trebuie să îmi indes in pantaloni hârtie igienică si multe tampoane.Imediat il iau pe James din braţe.
-Cum.Mi ai.Zis?striga Alex sperind bebelusi.
-Ce facem acum?întreabă Alex cu Victoria in braţe.Imediat ii iau fetiţă ţinând o bine.
-Mergem la spital!ţipă Katy.
*
*
*
-Cum te simţi,o întreb de pe scaunul din stânga patului de spital.
-Sunt bine,dar ma enervează ca nu îmi dau mancare!se bătaie Alex.
Urmeaza un moment de tăcere.
-Cum te simţi să fi mama?îşi ridică privirea spre mine cu in zâmbet pe buze,semn ca întrebarea mea nu a deranjat o.
-Când mi am vazut copii,m am simţit implita.Mai şti momentul ala când am luat un 10 la matematică?
-Da,erai super fericită ca ai luat nota aia si toti se mirau pentru ca pe tine te ştiau o fata care nu iubeşte şcoală.
-Da,dar acum cu tripletii,am făcut mai rau ca atunci,doar ca in interior.Copilaşii mei.Asa micuti si fragile încât îţi era teamă să nu I scapi,dar îţi mulţumesc ca ai fost acolo ,Em.
-Eu ,Katy si Jacob.Ca tot vine vorba de Jacob,chiar s a suparta in legătură cu numele.Si pe bună draptate.Adica cred ca s a simţit dat la o parte.Adica,si eu m as supără.Eu si Katy am primit si îţi mulţumesc mult ,dar el nu.
-Un motiv pentru care mi am numit copii asa ,era să îmi aminteasca de voi.
Simt lacrimi pe obraji.
-De ce,Alex?
-Pentru ca ,voi sunteţi foarte importaniti in viaţa mea.
-Ca si copii tăi?
-Nu exagera Watson.Va iubesc ,dar nu cat îmi iubesc copii.Si in plus,si numele lui Jacob este purtat de un copilaş de al meu.
Ma uit confuză la ea .
-Cum adica?
-Adică,cine a spus ca James are doar un nume?
-Nu cred!îmi duc mana la gura imbratisad o.
-Vrei să vi cu mine să îmi vizitez copii?Adica tripletii?
Incepem să radem.
-Cum să nu îmi vizitez nepoţii?Ce fel de mătuşa sunt?
*
*
*
Niciodata nu mi am vazut pritena in starea asta.De când am cunoscut o este rece.A fost rece si cu mine,până să ne impritenim si să devenim asa bune prietene.O fi ea rea,dar îşi ajută mereu prieteni.Bine fara Gabi...
Stătea cu mâinile la gura si cu lacrimi in ochi,in fata incubatorului privindusi tripletii.Era adorabili.Nici măcar nu stiam care era băiatul si care erau fetele ,dacă nu purtau hainute diferite.
A lui James,sau poate să ii spun Jacob?Nu prea ciudat sună.Fiul lui Alex,Jacob...Nu credeam niciodată ca in capul meu va apărea acest enunţ.Purta o hainuta albastră,care in dreapta sus avea cusut un JJ.JJ?O da,matusica Emma da porecle.
A lui Rebecca,sau Becca da ma simt bine,era lila si in dreapta sus era cusut RK.
A micutei Victoria,awww ce nume frumos .Ce prietena buna e Alex...WOW cate miracole sa întâmplă astăzi?In primul rand à dat nume copiilor ei după prietenii ei,apoi am avut un moment de prietenie si apoi plânge când îşi vede copii într un imcubator .MIRACOLE!MULTUMESC DOAMME PENTRU ZIUA DE ASTAZI!NU CREDEAM CA O SA TRAIESC !
Avea o hainuta roz in drepta de sus avea cusută un VK.Un K ca la Becca.Ce tare!
Stăteam in sala de mese singură sa manac ceva .Nu mancasem nimic toată ziua .In momentul ala ma multumeam si cu mâncarea făcută in casa lui Gabi...stai nu vreau sa mor!!!!
-Ce manaci?aud o voce cunoscută dar in momentul acesta nu aveam nimic in cap in lagatura cu numele.
-Păi nişte supă,de ce?ma întorc .
-Ce cauţi aici?
-Nu te bucuri sa ma vezi?
-Desigur ca...
Hei buna!Ce faceţi?
Cine à luat un zece la bio?Tipa asta!
Stiu am întârziat cu capiolul,sorry :(
Scuzaţi greşelile!
Va pup si ne vedem in următorul capitol!
CITEȘTI
ADVENTURI
Fiksi PenggemarEmma,Alex,Katy,Jacob si Gabi sunt o gasca nebuna de adolescenţi de clasa a XI a.Vietile lor sunt palpitante,dar devin si mai cand la un concert trupa One direction ii observa.Aventuri de neuitat,iubiri cu flacari si clipe amuzante de neuitat.