Mama Jonshon

76 2 0
                                    

Vine spre mine si ma îmbrăţişează.

-Nu mai pot sa respir!ii zic printre suspine.

-Scuze,dar sunt emoţionată!Ce mare te ai făcut!îmi zice si îmi apucă obraji.

-Dar nu ne am mai vazut de luna trecută!

-Stiu!Unde este Alex?

-De curiozitate,cine va chemat?

Hei!Stiu ca sunt nepoliticoasa,dar trebuia sa stiu pe cine ma razbun.Mama lui Alex este ca un tarus intr un vampir.DUREROS!

-Micuţul Jacob.

-Micuţul?Tipul este cat Big Bang si este solid ca un munte!

Si apare Alex.

-Mama,zice Alex si merge spre maică sa .Il va nimici pe Jacob.

-Buna ,puisor!Jacob ma chemat.

-Jacob?după ce îşi da seama Alex ca Jacob a chemat il strigă mai tare.JACOB!strigă din toată fiinţă ei si a bebelului .Stai,ştie de bebe??Opa!

-Am venit!A da ,Mama Jonshon Alex are bebe!

-Bebe?intreaba mama Jonshon nedumerită.

-Bebe este...încep eu ca sa o scap pe Alex.

-Copilul Emmei!Emma este însărcinată!strigă Alex.

-WHAT?!strig eu si Jacob in acelaşi timp.

De sus apar si One direction.

-Mama Jonshon!vine Liam spre femeie dar ea il respinge.Nu sunt in relatii foarte bune.

-Am auzit zgomete,zice Louis mancand un morcov.

-Ei stiu?o întreba Mama Jonshon pe Alex referindu se la "sarcina" mea.

-Nu!

-Băieţi?le atrage atenţie Mama Jonshon.

-Ce?întreabă ei la unison.

-Emma este însărcinată!strigă Mama Jonshon sărind in sus.

-CE?întreabă toti ,lui Louis cazundu i morcovul din mana .

-Emma si Harry ,duceţi va sa discutati,ne spune Jacob.

Il iau de mana si ne ducem sus .După ce închid usa el izbucneşte:

-Esti insarcinta?

-Ce?Nu!

-Atunci?

-Mama lui Alex este cam...

-Da am înţeles.Cat o sa steie aici?

-Nu stiu...câteva zile?

-Bine!

-Ascultă trebuie sa te prefaci...

-Ca esti însărcinată,stiu!îmi zâmbeşte si coborâm jos.

*

*

*

Stăteam pe canapea toti,înafara de Katy si Jacob care erau la cina.Cred ca si a dat seama Jacob,ca nu numai Alex il va omora,dar si eu!

-Si cum este sa fi însărcinată,Emma?ma întreabă Mama Jonshon ,toti intorcandune la ea de parca dânsa este adolescenţă si noi mostrii.Dar nu,mama Jonshon e trecută de tinereţe si de vârstă a doua a.

-Bine,ii zic zambindu i.

-Vati gândit la un nume?Chiar dacă ai aflat azi Harry,te Ai gândit?

-Păi...încep eu dar linguriţă mi o taie.

-Lea?Cory?întreabă exasperat toti uitându ne la el de parcă este un nebun.

-Nu ,Maya pentru fata si pentru baiat Jack?intocandu ma cu capul spre Harry ca sa para credibil.

-Aaaaaa..zice Liam puţin jenat .

-Pentru fata mi ar place Darcy,zice Harry.

-Si cum o sa o cheme dacă amândoi aveţi propuneri diferite?ne întreabă mama Jonshon.

-Păi presupun ca Darcy,ii zic zambindu i.

Dintr o data aud o melodie de telefon.Era Sigle lady de Beyonce ?

-Este telefonul meu!

Ne zice Mama Jonshon si raspune.La final după ce a terminta parea tristă.

-Emma,nu tu esti însărcinată,či Alex!

ne zice tristă

-Mama nu am vrut Si nu o sa fac avort.Stiu ca am 19 ani.Dar copilul asta este al meu si al lui Liam.Este treabă ta dacă nu o sa vrei sa ma ajuţi dar măcar o sa stiu ca am prieteni la bine si la greu care ma vor ajută,ne zice Alex ultima parte zâmbind.

Mama Jonshon era muta.Cred ca si a dat seama ca Les a devenit mai matură.

-Eu trebuie sa plec!ne zice mama Jonshon îndreptându se spre uşa.Alex plângea.Biata de ea !

-Aşteptaţi!ii strig eu ducându ma spre ea. Stiu ca nu este momentul potrivit ca la 19 ani sa ai un copil. Dar Alex stiu ca va avea mare grijă de copilaş si stiu ca copilaşul va fi norocos sa aibă o mama ca Alex.

-Nu este responsabilă!mi o taie femeia.

-Stiu,dar nu este singură.Suntem toti alături de ea,zic si gaşcă vine spre mine.

-Ei bine ,Alex si Liam,sunteţi norocoşi sa aveţi prieteni ca ei .Copilul va fi norocos,ne zice si pune mana pe burtica lui Alex.Eu trebuie sa plec zice si iese pe usa.

-DA!strigam toti .

-Dar ma voi întoarce când bebelusul se va naşte ,strigă de după usa.

-NU!strigam noi toti ducându ne spre canapea.

Va plăcut?

La multi ani mancaciosule Niall!

Directionerii din Romanania te iubesc mult!

Un vot! Merci mult,Si stiu ca i enervant dar votul este doar dacă v a plcaut capitolul.

Ne vedem in următorul capitol! :*

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum