Agent Linguriţă -partea 1

40 3 2
                                    

-Sau poate s a molipsit de la Alex!

-Sunt prietene de când se stiu,acum sa se molipseasca ?tip sa ma audă si surdul de la celălat capăt  Care  sa tâmpit in ultima vreme 

Intradevar ,Emma s a purtat ciudat ultimele zile,adica mânca mult,era un fel de Alex 2 ,doar ca Alex mănâncă foarte mult deparca ar fi Niall de Crăciun Cand mănâncă pentru o armata Care trebuie sa plece la război pentru aşi salva ţară.

-Da si nu ma ţipă!Sunt tata a 3 copilaşi,si cred ca urletele lor ma vor surzi,ultima parte vocea lui Liam era terifiata gândindu se acum la chestia asta.Pe bune?Si se cred cele mai deştept din trupa.

-Bravo,mai bine cumpăraţi dopuri de urechi,ii zic sporindu i linistindu l ,cred,făcându l sa nu mai tremure deparca ar fi fost iarnă .

-Buna idee ,şti unde se găsesc?ma întreabă eu ramnad Cu dintii invlestati dorind sa l zgudu i umpic sa se trezeasca.

-Pa ,Liam!si închid telefonul .

Perspectiva Alex

Toate pozele alea,arătau mai rau ca podeau unei frizerii,pline de pár.

In multe poze culoarea ochilor,nu io puteam deduce,dar sigur erau căprui!Sau albastri!Sau poate verzi la lumină!Sau negri atunci de  vineri 13...

-Vi cu mine la magazinul de lângă spital?ma trezeşte Em din gândurile mele,facandu ma sa uit la ea si nu la la podea.

-Sigur,ai ramas fara tampoane?o întreb stramband din gura deparca am aparat de handicapti.

-Mai încet,Alex!SPM încă este in camera.

-Şti cred ca toti băieţii  stiu ca există o perioada à luni à fiecărui fêté de la 11 in sus in care din păsărică ii curge sânge mai ceva ca Cascadă Niagara si ca trebuie sa punem un tampon pentru a aboarbe sângele ca o sugativa transpiraţia de pe maini,ii spun gesticuland cu mâinile .

-Esti sigura?Cred ca Kendall nu ştie...

-Kendall e fratele teu,e ciudat ca toată familia Watson.

Îmi aruncă o privire gen "Jonshon se scobesc in nas si după aceea mănâncă cu aceea mana si tu îmi faci familia ciudată?".

-Esti culmea!îmi răspunde sărind ca arsa din pat îndreptându se spre usa,izbind o auzindu i paşi zdrobindus e de podea.

-Asa pleacă,sebosic o!ii strig in urmă ridicându ma si eu dându I geanta jos.

Ma uit in camera ,văzând ca nici unul din prietenii mei minunaţi nu ma ajută să ridică geanta decid să ma aplec,scoţând sunete mai rele ca a bunicii.

Geanta era deschisă observănd din greşeală ca Em avea tampoane!Ma duc grăbită spre fereastră ignorând o pe Katy care vroia să faca o poza cu SPM,Jacob încercând să o ia de acolo ia strigând ca vrea sa facă selfie cu o maimuţă.

Emma părea grăbită ,dar nu spre magazin,care era pe partea stânga ,ci spre farmacie care era pe partea dreapta.Strâmb confuză din nas.Nu părea racita .Întrebarea este :Ce vreau de la farmacie.

Pornesc spre usa dar ajutîndu mi ca sunt într o maternitate unde îmi sunt copii.Dar nu îmi făceam griji,mama era cu ei.Totuşi nu puteam să plec să o spionez pe Emma asa ca decid să I dau mesaj lui Liam.

Perspectiva Liam

Alergam ca nebul pe holurile maternităţi cautand salanul lui Alex mai impiedicandu ma de benzi care credeam ca sunt adevăraţi dar erau doar păpuşi.Eram să fac atac de cord!

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum