Britney

59 1 0
                                    

Perspectiva Katy

Ma uitam la podea ,mai degrabă la balerini mei de un roz pal care I am luat acum 5 ani si ma mir că îmi mai veneau.

Eram cu capul in nori.Ma gandeam la viaţa.Stiu,sunt tânără.Dar trebuia să vină momentul să ma gandesc la ia.Adica viaţa mea ,al lui Jacob si a fetelor s a schimbat doar că am fost la concert.Chiar primul meu concert.Eram entuziasmata că il voi vedea pe Louis.Doamne ,il iubeam !Ii adoram obsesia pentru morcovi,pe Kevin,parul lui ciufulit,ochii lui albastri ca cerul vara,obsesia pentru dungi,glumele lui Si tot ce tine de el.

Lumea s a schimbat.Inclusiv eu.Eu m am schimbat foarte mult.Adica acum Sunt Cu Jacob .Mi am dat seama ca Jacob chiar ma iubea.Si in Plus ,Louis o avea pe Eleanor,care Cu timpul am observat ca este de treba.La început a fost greu .Adica ei ii era frică ca aveam la mine Ceva ascutit .

Ideea este ca Toti ne schimbăm Cu trecerea timpului ,fara sa ne dam seama.Si prietenii trebuie sa ne accepte.Pentru ca de AStA se numesc prieteni.Eu am avut noroc Cu prietenii mei.Într un toţi ne am schimbat.Poate de Asta ne am acceptat.Pentru ca toti ne am schimbat.Poate vroiam sa ne vedem reciproc schimbările.

Adica eu nu mai Sunt obsedată de Louis.Jacob s a maturizat.Alex a invatat sa iubească.Emma a devenit mai curajoasă.Si Gabi...păi el nu prea s a schimbat.Der este prietenul nostru Si Il acceptăm.Cu greu...oare cum?

Mereu mi a fost teamă Sa îmi schimb caracterul.Ma temeam ca nimeni nu ma va mai accepta.Dar in acest an m am schimbat.Nu Sunt chiar diferită de vechea Katy.Dar Sunt mai curajoasă,am invatat sa îmi deschid ochii largi.

Sunt schimbată Si îmi place AStA.

Perspectiva Jacob

Ghetele mele se izbesc uşor de podeau materminatii ,privind înainte la holul intunecat.Ma aşez jos lângă un domn care părea emoţionat.Decid sa nu il întreb .

-Sunteţi emoţionat?ba da,il întreb.

-Da,soţia mea este in operatie,răspunde privind spre usa din fata noastra.

-I se scoate un rinichi ceva?întreb dar după aceea îmi dau seama ca omul aşteaptă un copil sau mai mulţii.

-Naşte.O fetiţă ,îmi spune privindu ma ciudat.Oare de ce,nu sunt Gabi!

-Ce nume vreţi să ii dati?il întreb fiind curios.

-Nu ne am gândit...ai tu vreo idee?O da,spune mi Marc!

-Păi ...si in momentul ala îmi vin amintiri cu Katy in minte...Katrine !Da ,Katrine?Îţi place Marc?

-Da!Este chiar frumos!Si o sa prescurtam Katia!

-Sau Katy ,ii sugerez politicos.

-Sau Kat,se gândeşte el.E perfect!Mulţumesc...

-Ma numesc Jacob!

-Jacob,cum te ai gândit la numele acesta ,Katrine?Nu este foarte cunoscut...vrea să afle mai mult Marc.

-Păi Katrine este numele iubitei mele,zâmbesc gândindu ma la roşcată care mi a furat inima.

-Scuză ma că te întreb,dar de ce esti aici?

-Prietena mea à născut trilelti!excalm încantat.

-Tripleti?Wow!Înseamnă ca o sa devii "Unchiul Jacob" ?

-Cam asa,Marc!

Îmi bag mana in buzunar pentru a mi scoate telefonul.Il deschid si observ ca ar trebui sa o vizitez pe Alex pentru ca s a cam făcut târziu.

-Prietenii tăi?ma întreabă privind poza de fundal de pe telfonul meu.O poza care am făcut o cu Katy ,Alex,Emma,Andrew,SPM si Gabi la picnic.O zi memorabilă .

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum