-Buna si tie ,Emma!imi spune Liam cu un zâmbet pe buze.Am venit sa te întreb dacă vrei sa vi la o peetrecere.
-Petrecere?Cu vedete?
-Da vin Zayn,Harry,Louis ,Niall,Katy,Alex si Jacob.
-Super!La ce ora?nu imi pasă dacă apărea la ştiri.Trebuie sa ma distrez si eu.Am aproape 18 ani,la naiba!
-La 19:30, esti la casa one direction,ok?
-Da ,excelent,dacă ştiu unde stati!
-Ah,da !Îţi trimit adresa prin sms!
-Liam,tu nu ai nr. meu!
-Corect!Care este?
După ce i am dat nr. de telefon lui Liam,am plecat la scoala.Orele au fost plictisitoare.Dar debia ,aşteptăm petrecerea cu vedete.Eu, Alex si Katy debia ,aşteptăm petrecerea la fel si Jacob.Ne am decis toate trei ca la 17:00, sa vină amândouă la mine pentru a ne pregati.
*
*
*
Imi aşez toate rochiile de seara le pat si machiajele la oglindă.
-Buna,Emma!strigă Cele doua prietene ale mele intrând in camera ,cu rochii pe umeraşe ,cu truse pline de machiaje,si cu gentile pline cu bijuterii.
-Buna ,fetelor!Haideţi sa ne facem super frumoase ,pentru petrecere!strig.
După 3 ore eram gata.A fost cam greu pentru mine si Alex sa o convingem pe Katy sa poarte o rochie scurtă.
Alex purta o rochie albastru închis ,până la genunchi,cu bretele si părul drept lăsat pe spate,cu nişte inele si colierul ei cu bufnita.Avea buzele de un roşu aprins.
Katy purta o rochie roz,putin mai jos de genunchi,cu maneci lungi si spatele gol.Părul era prins într o coadă de cal ondulata.Purta brăţară de argint,primită de ziua ei cu mica cărticică.Purta pe buze un ruj de un roz pal.
Eu purtăm o rochie rosie ,fara bretele,putin mai sus de genunchi,stiu, sunt rebelă!Aveam un jurul taliei o curea din mătase ,in mijloc având o fundita.Aveam părul ondulat si buzele erau date cu un roşu puternic.Aveam la gât colierul meu cu inima.Si inelul meu ,pe doua degete pe care scria LOVE.
Jacob arata si el foarte bine.Era in fata casei mele cu masina.
-Hei ,Jacob!strigam toate trei in timp ce intram in masina .Eu stăteam in fata .
-Hei fetelor,sa o tulim la petrecere!strigă Jacob si porneşte masina.
-La casa băieţilor ,da?întreabă Alex care era in spate jucându se Flappy Bird.Stiu pentru ca auzeam injurand pasărea.
-Nu,băieţi mi au trimis sms cu locaţia petrceri.
*
*
*
Eram la petrecere si muream la propriu de plictiseala,până il vad pe viitorul meu soţ ,Dylan O'brien.
Ma ridic si ma îndrept spre el,dar in fata mea se bagă Taylor Alison Swift.Nu imi spune ca vrea sa il agaţe si pe el!Ce ma fac.Chiar atunci,Alex vine spre mine.
-Swift?Pe bune?Haide sa ii arătăm cine e şefa.Strigă Alex si se îndreaptă spre Taylor Swift .O,nuuuuu!
Alex o întoarce pe Taylor.Ce naiba se va întâmplă????
-Hei,buna!
-Buna,dar aici este o petrecere pentru vedete nu pentru oameni normali.
Asta cred ca ia pus capac,lui Alex.
-Şti ,ce?Sunt o grămadă de vedete si eu imi irosesc timpul Cu fetiţă asta de tine care canta despre orice gândeşte!Ma întreb când mananci un morcov,te gandesti despre cantecul care trebuie sa il scri despre Gabi?!
-Gabi?!întreabă Taylor nedumerită.
-Da,nu sunt swftie !si toarnă paharul cu bere pe rochia ei si fuge lundu ma de mana si ducându ma cat mai departe.
-Ti a placut?ma întreabă Alex printre gafaieli.E greu Domle' , sa alergi cu tocuri de 15 cm.
-A fost super!
Si dau palma cu Alex.
-Hei fetelor,ghiciti pe cine am întâlnit eu!Kylie Jenner !apare Jacob si sare in sus de bucurie.Zici ca i un iepure.
-Buzata aia?întreabă Alex scarbita.
-Da ea!Si băieţii discuta cu sora sa !
In momentul următor,nu o mai vad pe Alex ,unde pare s o dus?Vrea sa il violeze pe Paul Wesley ?
Un vot,va rog!Mulţumesc!
Daca va place povestea va rog spuneţi pe página voastră despre ia.Va roooog!Stiu ca ii scurt capitolul,dar asta este partea I .Urmeaza si a doua!Poate o pun azi!
Va pup ! :* :)
CITEȘTI
ADVENTURI
FanficEmma,Alex,Katy,Jacob si Gabi sunt o gasca nebuna de adolescenţi de clasa a XI a.Vietile lor sunt palpitante,dar devin si mai cand la un concert trupa One direction ii observa.Aventuri de neuitat,iubiri cu flacari si clipe amuzante de neuitat.